Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blunder van de dag...

+15
SoGood
Lejow
Schaapke
Rush
Alex
Twellie
Bliss
Fayebella
nijntje4
piene1983
Lady4
Annemoontje
Angela_1986
Snoes
Rebecca
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 23:35

Hahaha die katten! Wat lief smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Schaapke di 1 mei 2012 - 23:38

piene1983 schreef:Onder het kopje blunders, de mijne van vanmorgen... Vanmorgen de katten naar buiten gedaan via de voordeur, schoenen aan en spullen gepakt om naar de supermarkt in het wijkje aan de overkant te lopen. Sta ik op het punt om de supermarkt binnen te stappen word ik aangehouden door een dame met de vraag "Horen die bij u?". Ik kijk achterom, ben ik gevolgd door beide katten die absoluut niet van plan waren om netjes buiten te wachten of terug naar huis te gaan. In eerste instantie wilde ik gauw mijn boodschappen halen en dan de katten weer mee terug nemen maar brutaal als ze waren wilden ze op zijn minst mee naar binnen. Dus, terug naar huis gewandeld. Bij de drukke weg de meest asociale van de twee onder protest opgetild terwijl de andere als een gedresseerde hond naast me ging zitten wachten tot het stoplicht op groen sprong en we konden oversteken. Katten thuis binnengelaten, deur weer op slot en terug naar de supermarkt. Volgende keer toch maar even opletten waar de beide schatten zich bevinden als ik weer aan de wandel ga.

Mijn moeder had iets soortgelijks vorige week.
Ze ging een stukje met de hond wandelen en omdat ze toch langs de apotheek kwam, meteen maar even naar de apotheek.
Hond netjes aan een fietspaaltje gezet, naar binnen, na een aantal minuten gaat de deur open komt hun kat naar binnen gelopen. Dus de hond netjes buiten, maar die kat: ho maar! cheers

@ Zusje: ook ik heb ooit de deur open laten staan, die van de bij-keuken, de hele nacht, wagenwijd open! :shock:

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Lejow di 1 mei 2012 - 23:40

Mijn tante is een keer de hond uit gaan laten zonder hond :P
Hij liep altijd standaard achter haar aan, zonder riem.
Dus dit keer liep ze naar de gang, schoenen aan, deur openen, en wandelen.... tot ze er bij de kruising ineens achter kwam dat er geen hond was. In paniek natuurlijk omdat ze dacht dat hij weggelopen was. Dus eerst flink gezocht, toen terug naar huis. Lag de hond haar vanuit zijn mandje met zo'n blik aan te kijken van 'WAAR KOM JIJ VANDAAN?' laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Annemoontje di 1 mei 2012 - 23:52

Lejow schreef:Mijn tante is een keer de hond uit gaan laten zonder hond Blunder van de dag... - Pagina 2 253468018
Hij liep altijd standaard achter haar aan, zonder riem.
Dus dit keer liep ze naar de gang, schoenen aan, deur openen, en wandelen.... tot ze er bij de kruising ineens achter kwam dat er geen hond was. In paniek natuurlijk omdat ze dacht dat hij weggelopen was. Dus eerst flink gezocht, toen terug naar huis. Lag de hond haar vanuit zijn mandje met zo'n blik aan te kijken van 'WAAR KOM JIJ VANDAAN?' Blunder van de dag... - Pagina 2 394967

Whahahaha, die is leuk! Laughing
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Angela_1986 di 1 mei 2012 - 23:57

Rush schreef:
Angela_1986 schreef:
Snoes schreef:Oeps, ik zou me rot schrikken denk ik haha. Bang dat ze op dat moment binnen zitten ofzo :shock:

Haha ja ik ook hoor! Zou echt niet naar binnen gaan zonder dat ik iemand aan de telefoon had... Embarassed
Dan ben je juist minder alert Wink

Maar stel dat ik dan word neergeslagen door 'n inbreker dan weet de andere kant van de lijn dat in ieder geval... Razz
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 23:58

Schaapke schreef:

Mijn moeder had iets soortgelijks vorige week.
Ze ging een stukje met de hond wandelen en omdat ze toch langs de apotheek kwam, meteen maar even naar de apotheek.
Hond netjes aan een fietspaaltje gezet, naar binnen, na een aantal minuten gaat de deur open komt hun kat naar binnen gelopen. Dus de hond netjes buiten, maar die kat: ho maar! cheers


Deze is grappig whahah

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 0:00

Haha dat is niet zo'n handige actie!

Mijn vriend had van het weekend de autosleutel in de auto laten zitten toen wij een terrasje gingen pakken..
Gelukkig stond hij er nog smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 0:01

Door dat verhaal met die sleutel moet ik aan een wat ouder verhaal denken.

Ik woonde hiervoor in een appartementencomplex met 4 etages, ik woonde op de derde. Elke etage zag er precies gelijk uit, en we hadden soort van galerijen boven elkaar. In de zomer liet met vaak de deur openstaan als het warm was ter verkoeling. Zo ook ik, en de oude mevrouw die onder mij woonde.

Mijn moeder kwam op bezoek, had beneden aangebeld dus ik op de galerij wachten tot ze met de lift omhoog kwam en de galerij op. Hoor ik opeens op de galerij ONDER me...."he wat heb jij hier een truttige kussentjes liggen? hallo? joehoe? Halloooooooooo...OH sorry!". Was ze een etage te vroeg uitgestapt en stond ze in de woonkamer van die oude mevrouw lol! (die stijf van schrik versteend midden in de woonkamer stond).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 0:07

Haha Charlie da's ook een mooie! Arme mevrouw, die zal zich wel rot geschrokken zijn! Blunder van de dag... - Pagina 2 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 0:21

Zusje schreef:
Jullie nog blunders vandaag gemaakt? Of weleens de voordeur open laten staan? Very Happy

Jup... maar ik was het niet geweest.


Ik woon alleen, dus ik had mijn moeder gebeld of zij in mijn huis was geweest. Dat was ze, maar ze had de deur achter zich dicht gedaan (zei ze). Het kan ook nog mijn huurbedrijf zijn geweest, maar die laten over het algemeen briefjes achter als ze zijn geweest.

Was gelukkig niks weg, maar het stikte wel van de muggen toen. Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 7:15

Hahaha leuk om jullie blunders te lezen Very Happy. Die met die kat en hond is echt te grappig, net als Charlies moeder met haar 'truttige kussentjes' whahahaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  SoGood wo 2 mei 2012 - 7:17

Heel hard schreeuwen omdat er ineens een spin voor mijn neus liep en toen even een paar mannen uitleg moeten geven wat er aan de hand was. Blunder van de dag... - Pagina 2 394967



Hij was wel echt heel eng.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Snoes wo 2 mei 2012 - 7:18

Hahaha Charlie, wat grappig! Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Tinus wo 2 mei 2012 - 7:29

Ben gelukkig niet de enige met af en toe domme acties. Laughing
Paar weken terug had ik mijn auto ergens geparkeerd, en wilde van jas wisselen want het was warm. Toen ik de auto op slot wilde doen kon ik toch nérgens mijn sleutels vinden. In mijn contact niet, heb 3 x de inhoud van mijn tas op de grond leeggegooid, zakken van allebei de jassen, in de auto zelf...Op dat moment kwamen er 2 collega's aan en die hielpen ook zoeken. Zegt er eentje heel droog; heb je hem niet in je broekzak zitten..? En ja hoor! Had de sleutels even snel in mijn broekzak gedaan toen ik van jas wilde wisselen. Pfff, maar wat was ik blij dat ik ze weer had, want was echt behoorlijk in paniek eventjes!
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  loura wo 2 mei 2012 - 8:02

Ik heb afgelopen weken alleen maar blunders (ongeluk) gehad. Vorige week moest ik rennen voor de trein maar ik moest een stoep af en toen ging ik door me enkel (ik had enkellaarsjes aan). Pijn!! Naja ik doorzetten alsof er niks aan de hand was. Maar later op de dag kon ik er amper op lopen. De dag erna was ik mijn benen aan het scheren onder de douche. Ik had haast en opeens voelde ik die mes in mijn huid snijden, auw.. Zo een stuk huid weg bij mijn enkel. Nu had ik 1 enkel waar ik doorheen gegaan was en die andere enkel met een diepe snij wond.

Een paar dagen later toen mijn ene enkel over was kreeg ik last van de snij wond. Die was gaan ontsteken. Niet een beetje maar gewoon echt vuur rood en dik. Ik kon er niet meer op lopen. Na een paar dagen toch maar naar de dokter gegaan en daarvan kreeg ik een kuurtje. Ik heb in totaal ruim een week gestrompeld!

Gelukkig doet de wond niet echt pijn meer en kan ik weer lopen. Helaas stootte ik 2 dagen geleden mijn knie tegen een bureau haha dus nu loop ik ook nog eens met een blauwe knie. Ik hoop dat de pech nu echt voorbij is want ik heb het gehad laughcry
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Dolphinne wo 2 mei 2012 - 8:07

Ik had vorige week nog een blunder.
Ik wilde 's ochtends naar mn werk gaan, maar toen ik de deur open deed bedacht ik me dat ik eerst het oud papier nog aan straat moest zetten.
Ik zette dus mn werktas buiten neer en ben eerst het oud papier uit de kelder gaan halen en buiten aan straat gezet.

Daarna trek ik de deur dicht en wil mijn sleutel uit mijn jaszak halen (had daarvoor al een keer gevoeld en dacht dat ze daar in zaten). Maar de sleutels dus weg. Vast snel weer op tafel gegooid toen ik terug naar binnen ging dacht ik...
Ik bij de buren aangebeld en om een kleerhanger gevraagd. Na wat morren de deur weer open gekregen.
Maar de sleutels lagen dus ook niet binnen.
Ik weer naar buiten en zie ik ze ineens op mn tas buiten liggen Embarassed

Toen snel de kleerhanger bij de buurvrouw door de brievenbus gegooid en naar boven geroepen dat het gelukt was en ik mn sleutels weer had. (ze kon vanaf boven gelukkig niet zien dat ze op mn tas lagen haha.)
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  zwaai zwaai wo 2 mei 2012 - 9:53

Ik ben nog nooit mijn autosleutels kwijt geweest, maar wel mijn auto. Hij is klein en knalgeel. Mijn auto kom je hier in de regio eigenlijk nooit tegen in het geel. Was in gaan winkelen en mijn auto stond in de parkeergarage. Omdat de trap naar boven in het midden van de garage is, had ik goed gekeken waar ik hem neergezet had (aangezien ik nog wel eens gedesorienteerd ben als ik terug kom). En na het winkelen kwam ik in de garage en zag mijn auto recht voor mn neus staan. Ik nog denken: hij stond toch links om het hoekje?! Maar toch naar die auto gelopen, totdat ik dichterbij was en mijn sticker op de auto miste.... Ik had mijn auto toch links om het hoekje staan, oeps...
zwaai zwaai
zwaai zwaai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Lejow wo 2 mei 2012 - 20:39

Charlie schreef:Door dat verhaal met die sleutel moet ik aan een wat ouder verhaal denken.

Ik woonde hiervoor in een appartementencomplex met 4 etages, ik woonde op de derde. Elke etage zag er precies gelijk uit, en we hadden soort van galerijen boven elkaar. In de zomer liet met vaak de deur openstaan als het warm was ter verkoeling. Zo ook ik, en de oude mevrouw die onder mij woonde.

Mijn moeder kwam op bezoek, had beneden aangebeld dus ik op de galerij wachten tot ze met de lift omhoog kwam en de galerij op. Hoor ik opeens op de galerij ONDER me...."he wat heb jij hier een truttige kussentjes liggen? hallo? joehoe? Halloooooooooo...OH sorry!". Was ze een etage te vroeg uitgestapt en stond ze in de woonkamer van die oude mevrouw lol! (die stijf van schrik versteend midden in de woonkamer stond).

Zo iets heb ik ook gehad. Toen ik nog thuis woonde, woonden we in een flat. Vier hoog en elke galerij was hetzelfde. Ik had de post uit de brievenbus gehaald, ben al lezend in de lift gestapt, al lezend uitgestapt, ben al lezend over de galerij gelopen en wilde al lezend de sleutel in de deur doen... Paste mijn sleutel niet.. dus ik begon al pissig te worden. Tot ik opkeek van mijn post en tot de conclusie kwam dat ik op de 2e stond ipv de 4e..... Gelukkig waren die bewoners niet thuis!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum