Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blunder!

+2
Lejow
mosio
6 plaatsers

Ga naar beneden

Blunder!  Empty Blunder!

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 7:56

Ik dacht dat ik vandaag, 3 juli 2012, een vergadering had van de VvE. Ik ben netjes naar de sporthal gelopen, waar we de vergadering, in één van de vergaderzalen, zouden hebben. Alles was gesloten. En ik zag ook niemand bekends.

Na tien minuten ben ik maar weer naar huis gegaan. De brief nogmaals nagekeken en daar stond op Dinsdag 3 juli 2012, 19.00u. En dus heeft de VvE de verkeerde datum bij de dag gezet, zo zei ik tegen mezelf.

Kijk ik net op mijn laptop... Is het verdorie Maandag 2 juli 2012.... Blunder!  827601

Jullie nog blunders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder!  Empty Re: Blunder!

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 7:56

Haha, ach, je was in ieder geval op tijd. Beter dan andersom Laughing


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder!  Empty Re: Blunder!

Bericht  mosio ma 2 jul 2012 - 8:02

Haha mijn collega en ik hadden dat vandaag ook. Wij hadden de ouders een uitnodiging gestuurd voor de rapport besprekingen op dinsdag 9 juli. Kijk ik net op de mail, hebben we een mail van een ouder met ja wat is het nou want dinsdag 9 juli bestaat niet. Oeps. Moest dus 10 juli zijn.

mosio
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder!  Empty Re: Blunder!

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 9:31

Hahaha, zoiets heb ik ook wel eens gehad ja! De afgelopen dagen geloof ik geen noemenswaardige blunders gemaakt.

Ohja, mijn ouders zijn op vakantie en ik kreeg een smsje van mijn vader. Ik dacht later wel even te antwoorden, dus een tijdje later open ik mijn WA om het bericht te herlezen en te antwoorden. Stond dat hele bericht er (uiteraard, want het was een sms) niet meer. Ik begreep er niks van. Ik toch maar een WA terug gestuurd, maar kreeg maar geen antwoord. Nog een WA ertegenaan gegooid. Tot ik bedacht dat ze in het buitenland het internet natuurlijk uitgeschakeld hebben, geen WhatsApp kunnen ontvangen en dat ik een berichtje in mn SMSbox had gehad, in plaats van via WA. Heb er 2,5 dagen over gedaan om daar achter te komen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder!  Empty Re: Blunder!

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 9:37

Kenya, Blond? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder!  Empty Re: Blunder!

Bericht  Lejow ma 2 jul 2012 - 9:40

Ik heb dat gehad met de afscheidstour van de Lama's.
Het was bij wijze van op een donderdag en ik dacht dat het woensdag was, dus was 's morgens alles aan het regelen om er naar toe te gaan en alles, inc de mensen die met mij gingen, tot ik nog eens goed keek op de kaartjes.. En het pas een dag later bleek te zijn.

Gelukkig was er nog niemand onderweg, en waren we een dag te vroeg, ipv te laat..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder!  Empty Re: Blunder!

Bericht  Gast ma 2 jul 2012 - 9:43

Mosio; Dat is ook handig, haha. smile

Kenya; Dat heb ik dus ook weleens gehad. Blunder!  394967

Lejow; Dat zou knap rottig zijn. Ik kon het gewoon aflopen, het was hier ongeveer vijf minuten vandaan. smile

Ik geef ook gewoon mijn vader de schuld. Hij zei dat ik de zakken plastic op maandag werden opgehaald en dat ik ze voor 3 juli moest brengen. Blunder!  3079029344 Altijd handig om die beste man de schuld te geven. Blunder!  2474380249

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder!  Empty Re: Blunder!

Bericht  MAS ma 2 jul 2012 - 19:52

Ik heb gister 15 min voordat ik een afspraak had mijn tas met laptop en al plus autosleutel in de auto opgesloten! En ik zat er niet bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gelukkig kon een collega mij naar die afspraak brengen, maar toen moest ze me halen, had ik gewoon het verkeerde nummer van haar!!! Evil or Very Mad Toen heb ik kantoor gebeld, konden ze me niet door verbinden!!!!!!!!!!! :shock: Want er was iets met de telefooncentrale!!!!!

Uiteindelijk is het gelukkig wel goed gekomen, na 20 x proberen kreeg ik die collega aan de lijn en heeft ze me opgehaald. Toen ANWB gebeld, die had mijn auto binnen 2 seconden open!! Pff volgens mij heb ik last van een gevalletje zwangerschapsdementie!!!!!

MAS
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 188
Punten : 189
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder!  Empty Re: Blunder!

Bericht  Gast di 3 jul 2012 - 9:05

Pippa schreef:Kenya, Blond? Laughing

Nee, te vol hoofd. (en ja stiekem ben ik ook blond, maar ik heb 't toch niet voor niks gekleurd Blunder!  1578173417)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder!  Empty Re: Blunder!

Bericht  Jilke di 3 jul 2012 - 20:33

Ik had dat ook maandag. Heb op alle rapportages maandag 1 juli geschreven. En tegen een collega beweren dinsdag dat het toen 2 juli was (terwijl het natuurlijk de 3e al was). Had het maandag zelf niet eens door Laughing En kon alles weer terug gaan veranderen. Lekker handig
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder!  Empty Re: Blunder!

Bericht  Kowalski di 3 jul 2012 - 21:37

Hoe ziet het eruit als je op je slippers de trap afloopt, je slipper door midden breekt en je vervolgens keihard van die trap af dondert en met je neus in je (stinkende laughcry ) sporttas belandt? Lachwekkend dus!

Zit dus nu met één slipper en één blote voet op de fiets! En dan ook gewoon die ene slipper aanhouden Razz
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder!  Empty Re: Blunder!

Bericht  smurfie di 3 jul 2012 - 21:52

MAS schreef:Ik heb gister 15 min voordat ik een afspraak had mijn tas met laptop en al plus autosleutel in de auto opgesloten! En ik zat er niet bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gelukkig kon een collega mij naar die afspraak brengen, maar toen moest ze me halen, had ik gewoon het verkeerde nummer van haar!!! Evil or Very Mad Toen heb ik kantoor gebeld, konden ze me niet door verbinden!!!!!!!!!!! :shock: Want er was iets met de telefooncentrale!!!!!

Uiteindelijk is het gelukkig wel goed gekomen, na 20 x proberen kreeg ik die collega aan de lijn en heeft ze me opgehaald. Toen ANWB gebeld, die had mijn auto binnen 2 seconden open!! Pff volgens mij heb ik last van een gevalletje zwangerschapsdementie!!!!!

Dit deed mijn zusje toen we vorig jaar waren aangekomen in tsjechië na bijna 1000 km rijden eerst even wat drinken en daarna alle spullen uit de auto halen, dus hup deuren op slot en wij naar binnen. Toen we de spullen wilden gaan pakken kwamen we erachter dat de sleutels nog in de auto lagen. Dus toen maar de toyota europa service gebeld en die hebben iemand gestuurd en had hem gelukkig zo open
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder!  Empty Re: Blunder!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum