Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

+15
Ibbeltje
Ooh La La!
Flippin' Bitch
Ella
Kqip
Mida4you
Puggle
GeKKiE
Atelier Madame
Poisongirl
Discordia
Schaapke
MissD
Shisha
Floor
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 22:44

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Server?type=image&source=promofolder_nl%2Fn_leenba%2Factive%2F%2Fn_leenba028n0000009

Wij hebben deze. Ik heb hem alleen gekocht in een magazijn bij Vinkeveen voor 200 euro ipv 500 Very Happy (1 pootje is wat beschadigd.. maar dit was het pootje helemaal in de hoek aan de achterkant.. lekker boeiend).

Ohja en de kussentjes zaten er niet bij.. maar ik hou er toch niet van om zulke matchy kussens te hebben op dezelfde bank. Dus ik mis ze niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Ella wo 11 apr 2012 - 22:53

Wij hebben de bank bij budget home store vandaan en bevalt erg goed. Het is een grijze
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Floor wo 11 apr 2012 - 23:08

leuke banken heeft iedereen.
Nu zie ik op internet verschillende plaatjes van hoekbanken, sommige zoals hier in het topic, zegmaar 2 banken tegen elkaar aangeplakt, dus echt haaks, maar er zijn ook hoekbanken met een ronding in de hoek, dus dat het meer een zitplek is. Is dat eerste niet onhandig?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Flippin' Bitch do 12 apr 2012 - 0:20

Ik heb een zwarte Klippan, maar ik zit er bijna nooit op. Als je langer zit is de rugleunig eigenlijk te laag. Meestal heb ik nog een kussen op de rugleuning, tegen de muur.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 0:50

Wij hebben voor in het nieuwe huis een spierwitte leren hoekbank gekocht van Chateau d'Ax. Vind ik overigens geen veilige kleur hoor, spierwit smile Maar omdat deze leer is en niet van stof durfde ik het wel aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Ooh La La! do 12 apr 2012 - 4:25

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Bankop



Wij hebben deze bank (grijs-bruin) 2 jaar geleden gekocht bij Loods5. Het merk is Sur&Plus.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 4:44

Die vind ik zoo gaaf he Nate Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 4:45

Al vaak gepost, maar nog maar keertje Wink
Denk alleen dat we m binnenkort wegdoen Evil or Very Mad

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 DSC_3743

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Ooh La La! do 12 apr 2012 - 4:50

Punk'd schreef:Die vind ik zoo gaaf he Nate Very Happy

Very Happy ik ben er stiekem al een beetje op uitgekeken, maar vriendlief wil 'm niet kwijt...
Zit er nu over te denken om 'm opnieuw te laten bekleden.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Ibbeltje do 12 apr 2012 - 7:12

PrinsesBo > hoezo weg?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Gast do 12 apr 2012 - 7:17

Willen leren bank kopen waarschijnlijk, ivm een hondje dat graag op de bank slaapt Rolling Eyes
Dat haar is lastig van stof af te krijgen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Ibbeltje do 12 apr 2012 - 7:19

PrinsesBo schreef:Willen leren bank kopen waarschijnlijk, ivm een hondje dat graag op de bank slaapt Rolling Eyes
Dat haar is lastig van stof af te krijgen Laughing

HondJE?:P haha ja dat is vervelend idd. Dan is een leren wel fijner denk ik ja.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Makamba vr 13 apr 2012 - 9:17

Shisha schreef:Wij hebben een bank van de ikea. Deze:

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Ektorp--zitsbank__0107659_PE257350_S4

Ik vind hem heerlijk zitten! En een voordeel is dat je de hoezen los kunt kopen dus als we een andere kleur willen hoeven we alleen een nieuwe hoes te halen.

Die bank heb ik ook! Ik heb de witte hoes met de gekleurde streepjes.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Floor vr 13 apr 2012 - 19:02

Gisteren bij Pronto geweest, maar 1 bank gezien die ons een aanstond. Vandaag naar Montel en Goossens, kijken of ze daar wat mooiers hebben.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Gast vr 13 apr 2012 - 21:37

Deze, van Ikea:

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 55120_PE160125_S4

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 397019_3116416199186_1527916547_2908243_1610013121_n

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Barbabella za 14 apr 2012 - 3:11

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 26juni2011060

Dit is onze bank, van Goossens. Ben er heel blij mee ! We hebben de stof laten bewerken zodat het vlek-proof is. Mocht er toch iets op komen heb ik een handleiding hoe het eraf gaat, lukt het niet komen ze het aan huis schoonmaken en wordt het eventueel vervangen. Ideaal !
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  MissD za 14 apr 2012 - 4:20

Barbabella schreef:Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 26juni2011060

Dit is onze bank, van Goossens. Ben er heel blij mee ! We hebben de stof laten bewerken zodat het vlek-proof is. Mocht er toch iets op komen heb ik een handleiding hoe het eraf gaat, lukt het niet komen ze het aan huis schoonmaken en wordt het eventueel vervangen. Ideaal !

Dat laten wij ook doen. Dus mochten er vlekken in zitten dan komen zij hem schoonmaken. En ook als we vinden dat er te weinig vulling meer in zit, dan word er gewoon nieuwe vulling bij gedaan zodat hij weer als nieuw zit.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  PapillonRose za 14 apr 2012 - 8:32

Leuke banken zie ik hier voorbij komen!

Ik heb 2 van deze banken van de Ikea:
Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Klippan--zitsbank__80229_PE204480_S4

Hier dus iemand met een opvallende kleur banken! Vond het zo'n gave kleur, dat ik het gewoon gedaan heb. En ben er nu al een paar jaar heel tevreden mee. Maar ik hou ook wel van kleur, en ook wel van gedurfde kleurcombinaties in huis. Zo is mijn dressoir limegroen en mijn salontafeltjes zijn zachtgeel. Klinkt eigenlijk redelijk fout, maar ik vind het heel leuk staan en krijg er veel complimenten over dat het goed staat en zo fris en vrolijk oogt.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Sweety za 14 apr 2012 - 11:07

Shisha schreef:Wij hebben een bank van de ikea. Deze:

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Ektorp--zitsbank__0107659_PE257350_S4

Ik vind hem heerlijk zitten! En een voordeel is dat je de hoezen los kunt kopen dus als we een andere kleur willen hoeven we alleen een nieuwe hoes te halen.
Precies dezelfde. Heerlijke bank, heb er zelfs ook weleens op geslapen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Shisha za 14 apr 2012 - 11:21

Sweety schreef:
Shisha schreef:Wij hebben een bank van de ikea. Deze:

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Ektorp--zitsbank__0107659_PE257350_S4

Ik vind hem heerlijk zitten! En een voordeel is dat je de hoezen los kunt kopen dus als we een andere kleur willen hoeven we alleen een nieuwe hoes te halen.
Precies dezelfde. Heerlijke bank, heb er zelfs ook weleens op geslapen.

Ja hij ligt echt heerlijk haha! En sinds we deze bank hebben liggen de katten ook ineens alleen nog maar op de bank.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank - Pagina 2 Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum