Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

+15
Ibbeltje
Ooh La La!
Flippin' Bitch
Ella
Kqip
Mida4you
Puggle
GeKKiE
Atelier Madame
Poisongirl
Discordia
Schaapke
MissD
Shisha
Floor
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Floor di 10 apr 2012 - 21:38

Ik ben uit gekeken op onze banken (2.5 en 2 zits) wil graag 2 nieuwe of een hoekbank.
Onze banken nu zijn 6 jaar oud en van Montel, ze zijn nog steeds goed qua stof en zitvlak, er is eigenlijk niet zoveel mis mee maar ik wil gewoon wat nieuws.

Van welke winkel hebben jullie een bank en bevalt dit?
Ik wil weer kijken bij Montel maar ook bij Pronto en Goossens, iemand ervaring met deze winkels?

En welk kleur bankstel hebben jullie en waarom?
Onze banken zijn donker grijs, we hebben een eiken vloer (donker) en licht eiken meubels, alle muren zijn wit. Onze eetkamer stoelen zijn wit/creme. Ik wil eigenlijk een opvallende kleur bank, ipv weer grijs (weet toch al dat mijn man dat weer zou kiezen, 'staat nu toch ook mooi')
Maar is een opvallende kleur wel leuk, ben je daar niet snel op uitgekeken? En bijvoorbeeld een lichte kleur bank (stof heb ik het over, ik wil geen leer) is dat wel makkelijk in onderhoud? wordt een stoffen bank niet snel vies van spijkerbroeken?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Shisha di 10 apr 2012 - 21:52

Wij hebben een bank van de ikea. Deze:

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Ektorp--zitsbank__0107659_PE257350_S4

Ik vind hem heerlijk zitten! En een voordeel is dat je de hoezen los kunt kopen dus als we een andere kleur willen hoeven we alleen een nieuwe hoes te halen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  MissD di 10 apr 2012 - 21:57

Wij hebben nu 2 witte leren banken van Morres Wonen in Hulst (maar lees net dat je geen leer wilt!).

We krijgen een hoekbank (2,5 en 3 zits) en die hebben we gehaald bij woonboulevard Poortvliet, hij is van donkerbruin stof (of hij bevalt geen idee, we krijgen hem de eerste week van juli.)

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Gast di 10 apr 2012 - 22:16

Wij hebben een donkergrijze bank van de Woonexpress in Beverwijk. Deze (maar dan dus in het donkergrijs, zonder gekleurde knoopjes):

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank 776122



Op zich is het een hele lekkere bank, maar de stof gaat wel snel pillen. Maar ik ga er één keer per week met de pluizentondeuse overeen en dan zie je er niks meer van smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Floor di 10 apr 2012 - 23:23

Iedereen heeft dus wel veilige kleuren zo te zien, grijs/bruin/wit.
Ik wil geen leer omdat we 2 katten hebben, nu stofzuig ik de bank dagelijks bij leer is dat dan niet nodig maar ik weet nu al dat de bank zo snel kapot is door de nagels van de katten als het een leren bank is.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  MissD wo 11 apr 2012 - 0:21

Floor schreef:Iedereen heeft dus wel veilige kleuren zo te zien, grijs/bruin/wit.
Ik wil geen leer omdat we 2 katten hebben, nu stofzuig ik de bank dagelijks bij leer is dat dan niet nodig maar ik weet nu al dat de bank zo snel kapot is door de nagels van de katten als het een leren bank is.

Ja dat is hartstikke zonde! Ja inderdaad veilige kleuren. Al moet ik zeggen dat ik dat donkerbruin al behoorlijk "gewaagd" vind in vergelijking tot al het wit nu in huis. Denk ook echt dat ik het heel erg ga missen. En misschien over een paar jaar toch weer terug naar wit/of in ieder geval een lichte bank/stoelen ga.

Deze krijgen wij :

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank AFDELINGEN_BP_VOORDELIG_WONEN_Kosmos_auto_auto_q_Royale_zitgroep_Kosmos_web

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Schaapke wo 11 apr 2012 - 1:02

Wij hebben een bank van Karwei.

Deze:
*knip*


Laatst aangepast door Schaapke op za 14 apr 2012 - 3:44; in totaal 1 keer bewerkt

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 1:06

Een waarschuwing: bij stof is je bank door de katten 10x zo snel kapot en vies.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Floor wo 11 apr 2012 - 2:50

@all, zouden jullie kiezen voor een gekleurd bankstel (bijv. paars/rood oid)?

@sisha, dat is wel handig met die hoezen, maar het model bank wat jij hebt vinden we niet mooi, wij hebben alles strakker/rechter in huis.

@missD, leuke hoekbank, zoiets vind ik ook leuk.

@zoey, leuke bank maar is die niet heel laag?

@schaapke, ik wist niet eens dat karwei bankstellen heeft. Leuke bank, zelfde kleur als wij nu hebben. Die is alleen wel veel te klein voor bij ons binnen dat moet ik er nog een bankstel bij kopen.

@charlie, hoe bedoel je dat? Wij hebben nu 6.5 jaar deze banken en 6 jaar de katten maar onze stoffen banken zien er nog goed genoeg uit hoor. Ik heb meer een hekel aan de gaatjes/scheurtjes die ze maken in de leren stoelen, vandaar dat ik weer voor een stoffen bank zou kiezen.

Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 2:59

Ik zou best wel een gekleurd bankstel willen hebben, bij ons is de basis wit met teakhouten meubels en accessoires in alle kleuren van de regenboog (bijvoorbeeld een dienblad met allerlei verschillende kleuren theelichten enzo). Een gekleurd bankstel zou daar prima tussen passen. Vriendlief was het daar alleen niet zo mee eens, hij wilde graag een makkelijke kleur omdat we waarschijnlijk binnen een aantal jaar nog gaan verhuizen (wonen nu in een appartementje met één slaapkamer), en misschien hebben we hele andere kleuren voor ogen in ons nieuwe huis.

Floor, onze bank is niet lager dan een normale bank hoor. Maar ik snap wat je bedoelt, op het plaatje lijkt het wel zo. Ik denk dat het komt omdat hij in verhouding vrij breed is en er geen kussens op het zitvlak liggen zegmaar, het frame en zitgedeelte is één stuk (snap je het nog? Ik weet niet hoe ik het makkelijker uit moet leggen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 3:05

Zoey, wij hebben ook naar die bank gekeken. Maar ik vond het hele slechte stof dat in de winkel al helemaal ingezakt was en waar je allemaal stof overhield. Heb jij daar geen last van?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 7:42

Nee daar hebben wij eigenlijk geen last van. Tenminste, als ik bijvoorbeeld heel lang op mijn buik lig met mijn ellebogen in de bank (dat ik dus met mijn hoofd op mijn armen leun zegmaar, haha), dan zie je het wel even in de stof als ik opsta, dan lijkt het inderdaad net even alsof er stof over is. Maar dat trekt heel snel weer weg. Ik denk ook dat je dat met iedere stof wel een beetje hebt. Ik ben nog steeds erg blij met deze bank smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Discordia wo 11 apr 2012 - 7:49

Bijenkorf, Linteloo - Luisa

Kleur is antraciet zoals op de foto. Alleen hebben wij een vierzitter (twee kussens breed zonder eiland)
Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Bank-Linteloo-Luisa
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Poisongirl wo 11 apr 2012 - 8:10

Als je geen leer wilt heb je niets aan mijn post. Maar goec, we hebben een zwart leren hoekbank van motel. Wij wilden juist leer ivm kat en kindje.
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Floor wo 11 apr 2012 - 8:25

maar ziet jouw bank er nog mooi uit dan? 1 van onze katten heeft zich ooit uitgerekt tegen de leren stoel aan, niet om aan te krabben want ze hebben een krabpaal maar er is wel een sneetje/gaatje ontstaan in de leren stoel, lijkt mij daarom dat het dus zo snel niet meer mooi is.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Atelier Madame wo 11 apr 2012 - 8:28

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Hoekbank_Mallorca_rechts-0Wij hebben deze van de Leenbakker, nu ongeveer een jaar. Zijn er vet blij mee hij zit heerlijk! Begint wel wat te pillen her en der maar dat voorkom je toch niet...
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  GeKKiE wo 11 apr 2012 - 17:46

Wij hebben deze Blizz bank van Design on Stock via Marktplaats gekocht.
Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Design_on_Stock_blizz_bank_Deja_Vu-4f198710ef85d

Daarbij deze Blizz stoel van hetzelfde merk via Marktplaats.
Was een showroom model bij www.21design.nl, maar in de winkel stond hij niet voor de halve prijs.
Maar dan knalrood:
Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Blizz-fauteuils
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Haarlem

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 19:56

Wij hebben onze bank niet van een bekende keten, maar van een lokale meubelzaak. Het is een bruine bank (chocoladekleur) en hij is van stof. Heb zo even geen foto bij de hand, maar het ziet er ongeveer zo uit:

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Bank_bonanza



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 20:20

Onze bank komt bij Zitmaxx vandaan, hebben een antraciet stoffen hoekbank.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Puggle wo 11 apr 2012 - 20:57

Onze is van woonboulevard poortvliet.



Laatst aangepast door Puggle op zo 23 sep 2012 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Gast wo 11 apr 2012 - 21:15

Wij hebben een donkergrijze Karlstad van Ikea (stof), nu bijna 2 jaar. Hij ziet er nog prima uit ondanks intensief gebruik met 2 kinderen. Ja er zit vingerverf op wat we er niet meer uitkrijgen maar dat probleem zul jij niet hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Mida4you wo 11 apr 2012 - 21:21

Wij hebben een donkerbruine stoffen Karlstad van de Ikea. Die hebben we nu bijna 4 jaar en ziet er nog prima uit!


Laatst aangepast door Mirjam4you op wo 11 apr 2012 - 21:46; in totaal 1 keer bewerkt
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Kqip wo 11 apr 2012 - 21:28

Hier een Kivik van Ikea. Hebben hem pas 2 maanden,maar tot nu toe bevalt hij prima. Is er in diverse kleuren en modellen
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  MissD wo 11 apr 2012 - 22:20

Puggle schreef:Onze is van woonboulevard poortvliet.

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Foto-SMGIPXDS-D

Mooi!

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Puggle wo 11 apr 2012 - 22:23

Bedankt smile het is nu allemaal anders, zijn verhuist en andere kussens etc. Maar het gaat om de bank natuurlijk. Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank Empty Re: Van welke winkel hebben jullie een bank? en welke kleur bank

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum