Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke kleur bank?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Welke kleur bank? Empty Welke kleur bank?

Bericht  majo8782 vr 11 feb 2011 - 4:36

Hoi allemaal,

Wij hebben net een nieuw huis gekocht.
Wij willen alles in huis neutraal houden, dus kleuren wit, zand, bruin en alles ertussen.
Onze meubels zijn donker (noten) bruin en we hebben nu creme kleurige eetkamer stoelen en bank.
Helaas zie je hier echt ALLES op (we hebben honden).

Een zwarte bank wordt denk ik te hard qua kleur.
Iemand een idee?? (oh ja, het moet wel leer zijn :-))
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur bank? Empty Re: Welke kleur bank?

Bericht  Lynn_ vr 11 feb 2011 - 6:32

Hmmm moeilijk. Is bruin leer geen optie?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur bank? Empty Re: Welke kleur bank?

Bericht  JD vr 11 feb 2011 - 7:00

hm t feit dat je meubels al donker zijn maakt het wel een stuk moeilijker, want dan wordt een donkere kleur bank misschien weer té donker.
dat een cremekleurige stoffen bank niet handig is omdat je er alles op ziet, dat snap ik, maar een cremeekleurige leren bank valt misschien wel weer mee?

misschien zo'n soort kleurtje:
Welke kleur bank? 10102053_Landscape_L
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur bank? Empty Re: Welke kleur bank?

Bericht  majo8782 vr 11 feb 2011 - 7:39

*Marietje* schreef:hm t feit dat je meubels al donker zijn maakt het wel een stuk moeilijker, want dan wordt een donkere kleur bank misschien weer té donker.
dat een cremekleurige stoffen bank niet handig is omdat je er alles op ziet, dat snap ik, maar een cremeekleurige leren bank valt misschien wel weer mee?

misschien zo'n soort kleurtje:
Welke kleur bank? 10102053_Landscape_L

Ja, zo iets is wel mooi, ook een mooie kleur bruin, maar niet in leer te vinden helaas... kan een donkerbruine bank bij donkerbruine meubels?
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur bank? Empty Re: Welke kleur bank?

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 7:39

Het kan, maar dat veel ik veel te donker.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur bank? Empty Re: Welke kleur bank?

Bericht  majo8782 vr 11 feb 2011 - 7:55

Isabella schreef:Het kan, maar dat veel ik veel te donker.

ja, dat dacht ik zelf ook...
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur bank? Empty Re: Welke kleur bank?

Bericht  Gast vr 11 feb 2011 - 7:55

Ik zou voor een lichte bank gaan, vooral met leer is het prima schoon te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur bank? Empty Re: Welke kleur bank?

Bericht  majo8782 vr 11 feb 2011 - 8:02

Isabella schreef:Ik zou voor een lichte bank gaan, vooral met leer is het prima schoon te houden.

ja, dat hebben we nu ook, maar je ziet toch goed de plekjes waar je vaak zit, het wordt wat blauwer door de spijkerbroeken, wat je er echt absoluut niet uitkrijgt. En met honden blijf je echt de hele dag schoonmaken..
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur bank? Empty Re: Welke kleur bank?

Bericht  Ster vr 11 feb 2011 - 8:17

Wat voor vloer en kleur murgen heb je? Is een grijze bank niks? Wij hebben ook noten meubels, maar dan met zwarte leren stoelen en een donker grijze bank. We hebben wel een lichte eiken vloer en de muren gebroken wit.

Kun je misschien een foto plaatsen?

Ster
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 186
Punten : 240
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur bank? Empty Re: Welke kleur bank?

Bericht  JD vr 11 feb 2011 - 14:07

ik denk ook dat een hele donkere bank erg donker wordt als je al donkere meubels hebt, al hangt het wel af van je lichtinval, de kleur van je muren enzo. als je een licht huis hebt, lichte muren, dan valt het misschien wel mee.

die foto die ik postte, mijn ouders hebben een leren bank in precies die kleur. je vind weinig banken in die kleur leer bij de standaard winkels als woonexpress/leenbakker/montel etc, zij hebben hem bij een speciaalzaak vandaan, daar liggen dan staaltjes bij de bank met alle leverbare kleuren, vaak is de bank dan in bijna alle kleuren leverbaar, alleen is het vaak wat duurder dan bij een winkelketen.

Ik denk dat een leverkleur er het mooiste bij staat...gewoon even informeren en zoeken, t is best een gangbare kleur hoor, makkelijk te vinden...

Kun je anders een foto van je woonkamer posten, of zet je die liever niet op internet?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur bank? Empty Re: Welke kleur bank?

Bericht  majo8782 vr 11 feb 2011 - 23:14

*Marietje* schreef:ik denk ook dat een hele donkere bank erg donker wordt als je al donkere meubels hebt, al hangt het wel af van je lichtinval, de kleur van je muren enzo. als je een licht huis hebt, lichte muren, dan valt het misschien wel mee.

die foto die ik postte, mijn ouders hebben een leren bank in precies die kleur. je vind weinig banken in die kleur leer bij de standaard winkels als woonexpress/leenbakker/montel etc, zij hebben hem bij een speciaalzaak vandaan, daar liggen dan staaltjes bij de bank met alle leverbare kleuren, vaak is de bank dan in bijna alle kleuren leverbaar, alleen is het vaak wat duurder dan bij een winkelketen.

Ik denk dat een leverkleur er het mooiste bij staat...gewoon even informeren en zoeken, t is best een gangbare kleur hoor, makkelijk te vinden...

Kun je anders een foto van je woonkamer posten, of zet je die liever niet op internet?

Ik kan nog geen foto posten, ik woon er nog niet haha, maar we gaan binnekort over.
De muren worden wit/zand kleurig en de vloer ook, het lichtinval is ook goed, we hebben namelijk een grote aangebouwde serre.

Maare vertel eens bij welke zaak jij en je ouders die bank hebben gekocht dan? Ben wel heel benieuwd!
majo8782
majo8782
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 200
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur bank? Empty Re: Welke kleur bank?

Bericht  JD zo 13 feb 2011 - 10:05

Mijn ouders hebben hun bank bij Lubbers in Heemskerk gekocht.... maar daar heb je denk ik weinig aan, aangezien het een particuliere meubelzaak is die er al heel lang zit, en verder nergens in het land zit.
maar er zijn heel veel meubelzaken die dan een bank hebben staan, en daarbij een hele waaier met de kleuren leer waarin ie leverbaar is....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke kleur bank? Empty Re: Welke kleur bank?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum