Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

+9
Rovine
Shisha
Thunder
Rush
love
Le Chat Noir
SnowWhite
Inge
Minx
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 23:42

Stof, leer, of wat anders? En hoe bevalt de bank qua kattenharen en kattennagels?

En waar vandaan en hoe duur?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Minx vr 20 jan 2012 - 23:51

Mijn vriend heeft een hoe heet dat van de matleren, bank daar valt het op zich mee met de nagels, behalve op het stukje waar ze vanaf hun krabkast op springen maar dat is ook wel logisch. Is een oude tweedehands bank dus niet heel erg. Bij een vriendin van mij hebben ze gladleren banken zij knipt al van kitten af aan de nagels dus ook daar zie je er niets op. Nu scheelt het natuurlijk wel dat haar kat aardslui is. Een stoffen bank zou ik denk ik niet snel aan beginnen. Nagels zie je er niet snel op maar de haren krijg je er niet goed uit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Inge vr 20 jan 2012 - 23:57

Een suede leren bank
Je ziet wel wat krasjes erin, maar ze zijn niet heel dol op de bank.
Een tijd terug hadden we een leenbank van stof en daar waren de katten gek op.

Bij Casba vandaan. Op de R.B daar
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 0:01

Ik heb een stoffen bank. Van mn bank blijft mn kat gelukkig af, maar de fauteuil die ik heb is er flink aan toe. Ik kan er mee leven want ik heb een hekel aan leren banken, wilde persé een stoffen! Oja qua haar.. ik zuig mn bank om de dag af, dus heb er niet zoveel last van!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 0:07

Ik zal de bank idd dagelijks of sowieso om de dag afzuigen, en voor de hardnekkige haren zal ik wel een kledingroller gebruiken, maar ik vroeg me af of dat geen onbegonnen werk was, haha.

Ik heb nu leer, maar dat vind ik eigenlijk niet meer leuk. In elk geval niet bij de inrichting zoals ik 'm in m'n hoofd heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 0:11

Maple schreef:Ik zal de bank idd dagelijks of sowieso om de dag afzuigen, en voor de hardnekkige haren zal ik wel een kledingroller gebruiken, maar ik vroeg me af of dat geen onbegonnen werk was, haha.

Ik heb nu leer, maar dat vind ik eigenlijk niet meer leuk. In elk geval niet bij de inrichting zoals ik 'm in m'n hoofd heb.

Ik vind het geen onbegonnen werk Mensen met katten: welke bank hebben jullie? 561177 Het is misschien 5 minuten werk en de dag erna doe ik mn bank ook met een kledingroller.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 0:13

En tegen evt muffe geur, bestaan er dan ook nog febreze-achtige middeltjes om je bank te op te frissen? Of als één van de katten een keer onfortuinlijk mikt en op de bank kotst?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  SnowWhite za 21 jan 2012 - 0:58

Ik heb de zwarte Ektorp 3 zits bank. Mijn twee katten (lees: monsters) blijven er heel goed met hun nageltjes van af! Natuurlijk zie je haren, maar daar heb ik een wonderstofzuiger voor smile ben daar echt heel erg blij mee!

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? 36636-normaal
http://www.dirtdevilshop.nl/product/dirt-devil-fello-friend-bagline/36636/
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Le Chat Noir za 21 jan 2012 - 1:16

Wij hadden eerder kunstleer. Hier zag je al heel snel nageltjes op, van als ze zich een keer afzette bij het springen of even uitrekte... verder moest je die bank vaak afnemen.
Nu hebben we een stoffen bank (kleur Espresso). Van nagels zie je niks, als ze verhaart zie je wel witte haartjes er op liggen, dus gewoon regelmatig stofzuigen. De bank verkleurt verder wel erg helaas...
Le Chat Noir
Le Chat Noir
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1367
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  love za 21 jan 2012 - 2:56

Wij hebben een stoffen bank.
Onze katten (we hebben er 2) liggen veel op de rugleuning en daar hebben we een kussen liggen, zodat deze niet inzakt. Bij ons zitten ze niet met hun nagels in de bank, we hebben een krap paal en ze gaan naar buiten.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 4:26

We hebben nu leer, er zit 1 haal van de nagel van de kat, maar dat kwam omdat hij schrok & bleef hangen. Verder doet die niks met de bank, ligt of op zijn eigen kleedje, of op schoot, gelukkig. Hierna willen we een andere bank, van stof, en daar zal het hetzelfde gaan, kleedje of schoot, niet op de bank.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Rush za 21 jan 2012 - 4:34

Pippa schreef:We hebben nu leer, er zit 1 haal van de nagel van de kat, maar dat kwam omdat hij schrok & bleef hangen. Verder doet die niks met de bank, ligt of op zijn eigen kleedje, of op schoot, gelukkig. Hierna willen we een andere bank, van stof, en daar zal het hetzelfde gaan, kleedje of schoot, niet op de bank.
Same here!

Er ligt wel eens een verdwaalde haar van de poes, maar dat valt best mee. Ik hoef niet iedere dag te stofzuigen, meestal 2x per week. Wel vaker als ze verhaard in de seizoenen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Gast za 21 jan 2012 - 4:35

Rush schreef:
Pippa schreef:We hebben nu leer, er zit 1 haal van de nagel van de kat, maar dat kwam omdat hij schrok & bleef hangen. Verder doet die niks met de bank, ligt of op zijn eigen kleedje, of op schoot, gelukkig. Hierna willen we een andere bank, van stof, en daar zal het hetzelfde gaan, kleedje of schoot, niet op de bank.
Same here!

Er ligt wel eens een verdwaalde haar van de poes, maar dat valt best mee. Ik hoef niet iedere dag te stofzuigen, meestal 2x per week. Wel vaker als ze verhaard in de seizoenen.

Inderdaad, ik hoef niet vaker stof te zuigen om te kat eigenlijk, alleen op zijn kleedje + zijn mandje liggen haren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Thunder za 21 jan 2012 - 5:10

Wij hebben ook 2 stoffen, grijze banken. Geen halen van nagels en alleen haren als hij flink in de rui is.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Shisha za 21 jan 2012 - 5:13

Wij hebben een stoffen bank. De ektrop van de ikea. Ze krabben er gelukkig (bijna) nooit aan maar ik moet wel om de dag de stofzuiger er overheen halen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 4:14

Maple schreef:Stof, leer, of wat anders? En hoe bevalt de bank qua kattenharen en kattennagels?

En waar vandaan en hoe duur?

Wij hebben sinds een paar weken een stoffen bank, er zijn amper haren op te zien of nagels omdat het me tot nu toe altijd nog lukt om ze van de bank te weren (hebben er 4!).

De bank was 275 euro bij de leenbakker.

Maar moet wel zeggen als we weggaan of naar bed, dat er een plaid overheen gaat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 4:20

Wij hebben een donker grijze stoffen bank en die is 2,5 jaar oud. Ik zal maar niet vertellen hoe die er aan de zijkanten uit ziet.. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 4:54

Pippa schreef:
Rush schreef:
Pippa schreef:We hebben nu leer, er zit 1 haal van de nagel van de kat, maar dat kwam omdat hij schrok & bleef hangen. Verder doet die niks met de bank, ligt of op zijn eigen kleedje, of op schoot, gelukkig. Hierna willen we een andere bank, van stof, en daar zal het hetzelfde gaan, kleedje of schoot, niet op de bank.
Same here!

Er ligt wel eens een verdwaalde haar van de poes, maar dat valt best mee. Ik hoef niet iedere dag te stofzuigen, meestal 2x per week. Wel vaker als ze verhaard in de seizoenen.

Inderdaad, ik hoef niet vaker stof te zuigen om te kat eigenlijk, alleen op zijn kleedje + zijn mandje liggen haren.
Wat voor katten hebben jullie? kortharige? Of zegt dat niet altijd wat over de hoeveelheid haren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 5:24

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Img1462869354

Het is uiteindelijk deze bank geworden, maar dan in een donkerbruine stof, wat grover geweven dan op de foto hierboven. Die grijze stof voelde zo teer aan dat ik bang was dat hij de kattennagels niet ging overleven.
Onze katten verharen sowieso vrij veel, vooral in het voorjaar en de zomer, dan kan ik kammen wat ik wil, maar er lijkt gewoon geen eind aan al die haren te komen No

Maar ik neem de gok, met een beetje goed bijhouden moet het vast gewoon te doen zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 5:26

Mooie bank!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 5:31

Mooie bank. Ik heb een donker grijze bank die ook een grove stof heeft met 3 subtiele kleuren...en echt ideaal. Mijn zoon heeft er ook wel eens op gespuugd enzo maar er is geen vlekje te zien smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Rush zo 22 jan 2012 - 20:56

Elodie schreef:
Wat voor katten hebben jullie? kortharige? Of zegt dat niet altijd wat over de hoeveelheid haren?
Nee dat zegt niet altijd wat. Die van m`n ouders verhaart altijd en die is ook kortharig. Die van ons ook, maar die haart alleen als ze in de reu is.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Rovine zo 22 jan 2012 - 21:28

Wij hebben een bak die lijkt op bovenstaand plaatje. Nageltjes is hij vrij goed tegen bestand. Ze hangen er weleens in bij de zijleuning, maar je ziet er weinig van. Soms knippen we wat losse draadjes weg, maar door de grove stof valt het allemaal niet zo op.

Qua haren is hij heel bevredigend om schoon te maken. Laughing
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Rumble zo 22 jan 2012 - 21:30

Maple schreef:Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Img1462869354

Het is uiteindelijk deze bank geworden, maar dan in een donkerbruine stof, wat grover geweven dan op de foto hierboven. Die grijze stof voelde zo teer aan dat ik bang was dat hij de kattennagels niet ging overleven.
Onze katten verharen sowieso vrij veel, vooral in het voorjaar en de zomer, dan kan ik kammen wat ik wil, maar er lijkt gewoon geen eind aan al die haren te komen No

Maar ik neem de gok, met een beetje goed bijhouden moet het vast gewoon te doen zijn.



IK WILLEM! cheers
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Gast zo 22 jan 2012 - 21:43

En ik héb Willem bounce cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mensen met katten: welke bank hebben jullie? Empty Re: Mensen met katten: welke bank hebben jullie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum