Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goodmorning world!

+10
Suus
Eliesje
Jeanette
IndianRose
Roze Roos
Laced
VeryCherry
_DoI
tayce
Lotus
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Goedemorgen

Bericht  Lotus wo 24 nov 2010 - 19:28

Goedemorgen,

Hebben jullie lekker geslapen? Ik op zich wel, maar ik was al om 5 uur wakker en daar ben ik niet zo blij mee. Ben nog erg moe. Ik zit nu voor mijn therapielamp. Vraag me trouwens wel af waarom, want het helpt helemaal niets. Maar goed. Ik heb vanmiddag therapie en verder weet ik nog niet wat ik vandaag ga doen. Vind het wel een beetje spannend om naar die therapie toe te gaan, omdat het vorige week toen ik daar was zo slecht met me ging. Hebben jullie nog leuke plannen?

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Goodmorning world!

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 19:28

Goedemorgen allemaal! Very Happy

Lekker geslapen? Ook al zo'n zin in vandaag? Wink Bijna weekend!
Ik heb zo een intake gesprek bij het uitzendbureau en gister werd ik al gebeld over werk voor 16 weken dus ik ben benieuwd. Wat geld in het laatje kan geen kwaad Wink. Vanavond wat eten in de kroeg met twee vrienden van me, wordt vast gezellig. Jullie leuke plannen?

Goodmorning world! Have_a_nice_day-3782

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  tayce wo 24 nov 2010 - 20:52

Oo spannend dan dat je misschien een baantje hebt. Ik duim voor je!

Van mij mag deze week weer gauw voorbij zijn. Zit met een hersenschudding hier thuis en aangezien ik helemaal niet zo goed ben met rustig zijn is dit een hele opgave voor mij. Dus ik kijk erg uit naar volgende week dat ik hopelijk weer beterder ben!!

Een fijne dag nog iedereen!
tayce
tayce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 63
Punten : 68
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  _DoI wo 24 nov 2010 - 20:58

Hej!

Heel fijn dat je misschien een baan hebt gevonden!

Ik moet zo werken tot 16.30, en rond 18.00 heb ik afgesproken met een vriend van me die ik al ruim anderhalf jaar niet meer heb gezien, dus daar heb ik erg veel zin in!

Fijne dag allemaal!
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 20:59

Goeiemorgen allemaal!

He wat goed Lagom, succes met het gesprek!
Tayce: beterschap!

Ik heb wel lekker geslapen, maar heel raar gedroomd, dan wordt je toch altijd apart wakker. Ik ga zo met een vriendin naar Utrecht om te lunchen en onze diploma's op te halen Very Happy Finally haha (zijn allebei niet naar de uitreiking geweest). Daarna nog niet echt plannen.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  VeryCherry wo 24 nov 2010 - 21:01

Goedemorgen allemaal,

ik was idioot vroeg uit bed en ben nog steeds duf. Zo een winterjas kopen en vanavond ga ik naar de verjaardag van mijn broertje. Verder staat er niks spannends in de planning.

Fijne dag iedereen!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 21:09

Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen, maar o wat word ik toch steeds moe wakker.... IK WIL ZOMER! (dus meer licht).
Ik ga nu even huiswerk maken, vanmiddag cursus tot 17.00u en vanavond wil ik sporten, proberen 2 uur achter elkaar.

Fijne dag allemaal!
En succes met het gesprek voor je baantje
en beterschap (niet prettig een hersenschudding:S) balen zeg!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 21:15

Heb je zo'n lichttherapielamp? Succes vanmiddag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Lotus wo 24 nov 2010 - 21:20

Dankjewel. Ja, ik heb zon lamp gekocht laatst. Ik heb alleen niet het idee dat ik er ook maar een klein beetje baat bij heb, helaas.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Laced wo 24 nov 2010 - 21:22

Goedemorgen!

Lagom; Succes met het gesprek!

Hier heerlijk geslapen. Ondanks dat er gisteren toen ik thuis kwam een bekeuring op het matje lag Sad Grr.. Vandaag werken tot 16.45 uur. Stagiaire heeft zich net ziek gemeld, komt mij eerlijk gezegd wel goed uit. Daarna boodschappen doen, auto omwisselen bij mijn ouders en daarna komt er gezellig uit vriendinnetje langs.

Zit een beetje in zenuwen, aangezien ik een deze dagen benaderd zal gaan worden voor een soll. gesprek. Het gaat om een nieuwe vacature die vacant is gekomen bij mijn huidige werkgever. De directeur voor wie ik werkzaam ben, vroeg woensdag of ik hierin geïnteresseerd was. Nou, praten kan nooit geen kwaad. Nu gaf hij aan dat ik een deze dagen al uitgenodigd zal gaan worden en dat de functie dan ook al per 1 januari 2011 zal ingaan. Vind het doodeng, bij het idee dat ik mijn plekje hier moet verlaten krijg ik al een brok in mijn keel. Ik zal dan nl. voor een nieuwe directeur komen te werken op een andere locatie. Spannend...

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Roze Roos wo 24 nov 2010 - 21:24

@ Donderwolkje: Volgens mij moet je ook vrij lang achter de lamp zitten voordat je effect merkt. Veel naar buiten en naar de (infrarood)sauna is ook erg goed voor je!

Goedemorgen!

Ik heb wel lekker geslapen, vandaag een vrij drukke werkdag. Eerst een gesprek en daarna nog op 2 plekken werken van 15.00-22.00.
Verder ga ik denk ik niet zoveel doen, wellicht nog wat voor de studie, maar eerst maar eens mijzelf aankleden en de kachel hoog opstoken! Wat is het al koud zeg! Brrrr

Fijne dag gewenst allemaal
!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Roze Roos wo 24 nov 2010 - 21:28

Hahaha door je topic-titel moest ik ineens denken aan zo'n programma dat ze huizen gaan verbouwn* titel kwijt* en dan zegt die presentator GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODMORNING!

Maar goed, nutteloze informatie:) Leuk dat je zicht hebt op een baan!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  VeryCherry wo 24 nov 2010 - 21:30

Roze Roos schreef:Hahaha door je topic-titel moest ik ineens denken aan zo'n programma dat ze huizen gaan verbouwn* titel kwijt* en dan zegt die presentator GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODMORNING!

Maar goed, nutteloze informatie:) Leuk dat je zicht hebt op een baan!

Dat vreselijke Amerikaanse programma? Met "move that bus!" Echt walgelijk! Oja, ik weet weer hoe het heet. Extreme Home Makeover Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Roze Roos wo 24 nov 2010 - 21:31

CherrieLola schreef:
Roze Roos schreef:Hahaha door je topic-titel moest ik ineens denken aan zo'n programma dat ze huizen gaan verbouwn* titel kwijt* en dan zegt die presentator GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODMORNING!

Maar goed, nutteloze informatie:) Leuk dat je zicht hebt op een baan!

Dat vreselijke Amerikaanse programma? Met "move that bus!" Echt walgelijk! Oja, ik weet weer hoe het heet. Extreme Home Makeover Wink

Jaaaaa die! Inderdaad vreselijk! Maar ik las de titel en toen hoorde ik het bijna in mijn hoofd haha.. Tijd om iets te gaan doen met mijn leven :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  VeryCherry wo 24 nov 2010 - 21:35

Roze Roos schreef:
CherrieLola schreef:
Roze Roos schreef:Hahaha door je topic-titel moest ik ineens denken aan zo'n programma dat ze huizen gaan verbouwn* titel kwijt* en dan zegt die presentator GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODMORNING!

Maar goed, nutteloze informatie:) Leuk dat je zicht hebt op een baan!

Dat vreselijke Amerikaanse programma? Met "move that bus!" Echt walgelijk! Oja, ik weet weer hoe het heet. Extreme Home Makeover Wink

Jaaaaa die! Inderdaad vreselijk! Maar ik las de titel en toen hoorde ik het bijna in mijn hoofd haha.. Tijd om iets te gaan doen met mijn leven :P

Whahaahha nou heb je mij er ook mee aangestoken!! Het ergste vind ik nog dat al die mensen in zooo'n hechte gemeenschap leeft waar iedereen alles voor elkaar over heeft. Zo'n wereld bestaat niet eens Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  IndianRose wo 24 nov 2010 - 21:44

Goedemorgen meiden! Ik ben nog steeds ziek dus het zal weer een dag worden met slapen en tv kijken!!


IndianRose
IndianRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Home Sweet Home

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Jeanette wo 24 nov 2010 - 21:51

Goedemorgen allemaal!

Ik kwam net uit de slaapdienst. Heb als een blok geslapen, maar voel me nog wel duf. Om 11.00 uur moet ik samen met een collega op een andere locatie gaan kijken omdat we daar ook slaapdiensten gaan draaien. Ik baal omdat ik van een collega te horen kreeg dat ik te vriendschappelijk met een client om zou gaan. Nu heeft die client dingen tegen die collega verteld die helemaal niet kloppen. Het zit wat complex in elkaar, want die client heeft een hechtingsproblematiek. Nu zit ik een beetje met mijn handen in het haar wat ik moet doen. Even de agoog inschakelen.

Vanavond ga ik met een vriendin naar de Eetclub. Ben benieuwd of deze net zo goed is als het boek zelf.

Gefeliciteerd met je baan Lagom!

Fijne dag allemaal!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  VeryCherry wo 24 nov 2010 - 21:54

Wat een nare situatie Jeanette, ik neem aan dat je werkgever wel weet dat het probleem bij de cliënt ligt en niet bij jou? En kan je er ook voor kiezen om niet meer met hem te werken?
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Jeanette wo 24 nov 2010 - 21:58

Het probleem is dat deze client door de meeste collega's niet te begeleiden is en dat het bij mij wel lukt. Maar hij noemt mij bijvoorbeeld 'zijn grote vriendin' en ik wil dat hij mij toch wel als leiding blijft zien. Ook moet ik wel met hem werken. Ik voel me hier een beetje naar in en wil dit het liefst z.s.m kaderen, maar hoe... Ik krijg ook niet echt tips mee van collega's, dus schakel daarom de agoog maar even in. Komt vast goed, maar heb even een baalmoment haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  VeryCherry wo 24 nov 2010 - 22:01

Ja logisch dat je er mee zit, het is toch ook een lastige situatie. Succes in ieder geval!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Jeanette wo 24 nov 2010 - 22:03

Dank je CherrieLola! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Eliesje wo 24 nov 2010 - 22:17

Goedemorgen..

Succes Lagom!

Ik heb een vrije dag met vriendlief, we gaan vanmiddag gezellig shoppen en ergens lekker eten, we weten alleen nog niet waar we heen kunnen gaan. Iemand idee? :P

Fijne dag allemaal!
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Suus wo 24 nov 2010 - 22:21

Goedemorgen!
Ik ben weer aan het werk, al had ik liever nog wat langer in bed gelegen Wink Vanavond eerst schaatsen en daarna een gesprek waar ik erg tegenop zie...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Lotus wo 24 nov 2010 - 22:29

Ik zit al bijna 3 weken iedere dag een uur voor dat ding, dus inmiddels zou ik wel wat moeten merken.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  SparklingEyes wo 24 nov 2010 - 22:31

Goedemorgen!!

Ik werd gistermorgen al wakker met een pijnlijke keel en gedurende de dag viel mijn stem steeds meer weg. Gistermiddag op tijd naar huis en voelde me steeds rotter worden. Vanacht koorts erbij, vanmorgen dus toch maar ziek gemeld..
Baal er enorm van want er zijn al best wel wat zieken, kids mochten gister hun schoen zetten en nou ben ik er niet bij..

Ben vanmorgen ook maar naar de dokter geweest: antibiotica is weer binnen.. *zucht*.

Voor vandaag dus geen plannen meer. Ja, boek lezen en weinig praten!!! Ben bezig in Haar naam was Sarah... wow wat een boek!!!!!!!!

Dikke trui aan, thee bij de hand, deken over mijn benen en .. gewoon maar uitzieken...

smile

FIJNE DAG IEDEREEN!!!

Lagom , hoop dat je de baan krijgt!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum