Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goodmorning world!

+10
Suus
Eliesje
Jeanette
IndianRose
Roze Roos
Laced
VeryCherry
_DoI
tayce
Lotus
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Goodmorning world! - Pagina 2 Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Silver wo 24 nov 2010 - 22:33

Donderwolkje schreef:Ik zit al bijna 3 weken iedere dag een uur voor dat ding, dus inmiddels zou ik wel wat moeten merken.

Misschien werkt licht-therapie niet bij jou? Ik heb ook een tijdje zo'n powerlight lamp gebruikt maar merkte er ook niets van, wel merkte ik iets als ik gewoon in de buitenlucht aan het wandelen was. Niet in het donker maar een tijdstip als deze... Ideaal, helemaal als de zon erbij schijnt.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! - Pagina 2 Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Eliesje wo 24 nov 2010 - 22:35

@ Sparklineyes: Super boek hé! Ik ben benieuwd naar de film, moet er binnenkort echt heen!
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! - Pagina 2 Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Lotus wo 24 nov 2010 - 22:36

Daar ben ik dus ook bang voor, dat het niet werkt... Naar buiten gaan helpt bij mij ook niet echt.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! - Pagina 2 Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Silver wo 24 nov 2010 - 22:40

Euhm, sporten? op een manier je hoofd proberen leeg te maken? Praten, hardlopen... Even je gedachten leeg maken niet denken aan al het nare... gewoon denken snelheid, of euh... tsjah... Bij mij hielp lopen in de zon al heel erg...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! - Pagina 2 Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 22:40

Goedemorgen allemaal!
Ik was ook weer eens vroeg wakker en vriendjelief ligt nog lekker te snurken, haha smile
Wat fijn Lagom dat je uitzicht hebt op een baan! Zal voor je duimen.
Jeanette, dat lijkt me inderdaad een lastige situatie, ik snap enigszins wat je bedoeld, want iets vergelijkbaars heb ik ook een keer gehad met 1 van mijn leerlingen. Ik hoop dat je er uitkomt en dat je hem duidelijk kan maken dat je dus niet zijn grote vriendin bent....

Ik ga zo eerst douchen&aankleden, dan ga ik bij Tea-Leaf langs om een sapcentrifuge van haar over te nemen, dan ga ik in de middag denk ik lekker wat met mijn vriend doen en vanavond gaan we lekker wokken met een stel vrienden, gezellig dagje dus!

Iedereen een fijne dag gewenst smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! - Pagina 2 Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Lotus wo 24 nov 2010 - 22:55

Mja, sporten doe ik ook al. Ik geloof dat ik gewoon een moeilijk geval ben. Wink Ik zou zo graag niet meer zo moe zijn iedere avond... Baal er zo van dat ik altijd heel vroeg naar bed moet.
Lopen als de zon schijnt is inderdaad wel lekker. Het helpt ook wel iets op het moment dat ik het doe, maar langer ook niet eigenlijk.
Lief dat je met me meedenkt!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! - Pagina 2 Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Sweety wo 24 nov 2010 - 23:04

Goeiemorgen!

Lagom succes vanmiddag! Hoop dat je die baan krijgt.
En Jeannette vervelend dat dit zo gebeurt. Ik hoop dat het agoog je kan helpen ermee.

Straks ga ik kaartjes halen voor de film Harry Potter waar ik met een vriendin naar toe gaat.
Zodra ik de kaartjes heb ga ik naar haar toe en beetje kletsen enz. Blijf er ook eten en daarna de film. Niet veel bijzonders dus maar wel gezellig. Very Happy

Zo maar eerst even douchen en dan ontbijten.

Veel plezier allemaal!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! - Pagina 2 Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 23:20

Goedemorgen dames!

Ik moet vanmiddag om 14.30 uur werken tot 18.00 uur, daarvoor én daarna doe ik rustig aan en pak ik wat dozen in, dit weekend gaan we nl verhuizen!

Lagom ; superleuk! Ik hoop dat je een baantje vindt!

Aan alle zieke dames ; beterschap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! - Pagina 2 Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Silver do 25 nov 2010 - 0:07

Donderwolkje schreef:Mja, sporten doe ik ook al. Ik geloof dat ik gewoon een moeilijk geval ben. Wink Ik zou zo graag niet meer zo moe zijn iedere avond... Baal er zo van dat ik altijd heel vroeg naar bed moet.
Lopen als de zon schijnt is inderdaad wel lekker. Het helpt ook wel iets op het moment dat ik het doe, maar langer ook niet eigenlijk.
Lief dat je met me meedenkt!

Ik denk mee omdat ik hetzelf ook tijden heb gehad. Door verschillende therapiën ben ik er bovenop gekomen, soms word ik er eens eraan terug herinnerd maar meer ook niet.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! - Pagina 2 Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 2:20

Sweety schreef:Goeiemorgen!

Lagom succes vanmiddag! Hoop dat je die baan krijgt.
En Jeannette vervelend dat dit zo gebeurt. Ik hoop dat het agoog je kan helpen ermee.

Straks ga ik kaartjes halen voor de film Harry Potter waar ik met een vriendin naar toe gaat.Zodra ik de kaartjes heb ga ik naar haar toe en beetje kletsen enz. Blijf er ook eten en daarna de film. Niet veel bijzonders dus maar wel gezellig. Very Happy

Zo maar eerst even douchen en dan ontbijten.

Veel plezier allemaal!

Oehh leuk!! Het is echt een supergoede film, vooral als je het boek hebt gelezen! Veel plezier! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! - Pagina 2 Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  TNMN do 25 nov 2010 - 2:25

Sannanas schreef:
Sweety schreef:Goeiemorgen!

Lagom succes vanmiddag! Hoop dat je die baan krijgt.
En Jeannette vervelend dat dit zo gebeurt. Ik hoop dat het agoog je kan helpen ermee.

Straks ga ik kaartjes halen voor de film Harry Potter waar ik met een vriendin naar toe gaat.Zodra ik de kaartjes heb ga ik naar haar toe en beetje kletsen enz. Blijf er ook eten en daarna de film. Niet veel bijzonders dus maar wel gezellig. Very Happy

Zo maar eerst even douchen en dan ontbijten.

Veel plezier allemaal!

Oehh leuk!! Het is echt een supergoede film, vooral als je het boek hebt gelezen! Veel plezier! Very Happy

Mee eens, ik vond 'm echt super goed smile
Ik heb zo nog 1 werkgroep en om half 4 heb ik een sollicitatie gesprek! Ben best zenuwachtig, wel de baan erg graag. We shall see.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! - Pagina 2 Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 2:27

Thanx meiden, voor alle succeswensen! Het was helaas niet wat ik had gedacht. Ze zei administratief maar het was klantenservice en daar pas ik nu toch echt voor... Anyway, ze had mss nog wel twee andere dingen voor me en daar zou ze achteraan gaan dus ik hoor het wel smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! - Pagina 2 Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 2:29

Lagom schreef:Thanx meiden, voor alle succeswensen! Het was helaas niet wat ik had gedacht. Ze zei administratief maar het was klantenservice en daar pas ik nu toch echt voor... Anyway, ze had mss nog wel twee andere dingen voor me en daar zou ze achteraan gaan dus ik hoor het wel smile.

He wat jammer, maar wie weet wat er uit die andere twee dingen komt! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! - Pagina 2 Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  TNMN do 25 nov 2010 - 2:30

Lagom schreef:Thanx meiden, voor alle succeswensen! Het was helaas niet wat ik had gedacht. Ze zei administratief maar het was klantenservice en daar pas ik nu toch echt voor... Anyway, ze had mss nog wel twee andere dingen voor me en daar zou ze achteraan gaan dus ik hoor het wel smile.

Jammer Lagom, maar wel fijn dat ze voor jou gaan kijken nu! Was dat voor 6 weken?
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! - Pagina 2 Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 2:36

Nee dit was voor 16 weken. Klonk wel leuk, was bij een verzekeringsmaatschappij en daar had ik eerder gewerkt. Maar goed, zoals ik al zei; klantenservice wil ik echt niet meer...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! - Pagina 2 Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Jeanette do 25 nov 2010 - 6:24

Thnx voor jullie lieve reacties!

Wat jammer Lagom, hopelijk vinden ze snel wat beter bij je past.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning world! - Pagina 2 Empty Re: Goodmorning world!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum