Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goodmorning!

+4
Sarah1985
TwistedAngel
Esperanza
Bloom
8 plaatsers

Ga naar beneden

Goodmorning! Empty Goodmorning!

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 19:25

Lekker geslapen dames? Ik wel, alleen veel te kort! Vandaag stage, daarna weer met school bezig. Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning! Empty Re: Goodmorning!

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 19:26

Ik wilde nog wel even blijven liggen haha maar goed, ik moest iets zoeken wat ik zo moet doen dus het kon echt niet. Verder wel lekker geslapen maar vanavond ga ik er eerder in Very Happy. Vandaag werken, vanavond thuis wat dingen doen.

Jij en iedereen ook een fijne dag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning! Empty Re: Goodmorning!

Bericht  Gast ma 16 jan 2012 - 19:28

Morning!
Hier slecht geslapen, Mas is nog steeds niet fit en Amé vond het om 4 uur nodig om wakker te worden.
Lise is ook niet lekker, heeft keelpijn en ze voelt wat warm aan. Schiet niet op dus!
Vandaag even wasjes doen enzo en wat in het huishouden en volgens mij voor de rest niet zoveel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning! Empty Re: Goodmorning!

Bericht  Bloom ma 16 jan 2012 - 20:02

Goedemorgen! Ik zit al weer bijna een uurtje op kantoor. Straks vergadering en daarna gewoon aan het werk. Vanavond ben ik alleen thuis en ga ik even achter een sportbroek aan. Verder helemaal niks. Even rust in de tent.
Bloom
Bloom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 08-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning! Empty Re: Goodmorning!

Bericht  Esperanza ma 16 jan 2012 - 20:02

Goedemorgen!

Ik heb wel prima geslapen, maar kon er echt niet uit komen. Beetje last van hoofdpijn. Vandaag voor het eerst met de auto naar het werk. Ik dacht dat er wel file zou zijn, maar helemaal niet. Dus ik was een half uur te vroeg haha. Dat is echt heel wat beter dan de trein, doe er nu veel korter over! Verder heb ik vanmiddag een training op m'n werk. Vanavond lekker geen plannen. Beetje bankhangen en dan op tijd naar bed.

Fijne dag allemaal!!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning! Empty Re: Goodmorning!

Bericht  TwistedAngel ma 16 jan 2012 - 20:35

goedemorgen!! Heb vanacht heerlijk geslapen, ondanks alles. Gisteren opnieuw enorme ruzie met mn ex over onze woning. Normaal zou ik daar echt uren van wakker liggen maar voel me zo sterk. Hij krijgt mij niet klein. Zit nu op de bank te wachtten op de monteur van mn wasmachine. Vandaag laatste thuis dag na de operatie aan mn pols, morgen moet ik toch echt weer aanwezig zijn op mijn werk.
Vanaaf komt mn vriendje weer even naar mij, hij wil samen met mij NCIS kijken, en daar heeft hij 1,5 uur rijden best voor over!
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning! Empty Re: Goodmorning!

Bericht  Sarah1985 ma 16 jan 2012 - 20:47

Goedemorgen
Ik ben alweer onderweg naar mijn werk voor het eerst sinds 4 weken zal wel even wennen zijn
Fijne dag allemAal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning! Empty Re: Goodmorning!

Bericht  Oasis ma 16 jan 2012 - 21:02

Goedemorgen,

Ik heb veel te kort geslapen, maar goed ging ook te laat naar bed.
vandaag heb ik eerst een gesprek met mijn begeleider van school mbt mijn afstuderen, en vanavond heb ik een tentamen.
Drukke dag dus!

Fijne dag allemaal, succes met werk (of school)!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning! Empty Re: Goodmorning!

Bericht  Suus ma 16 jan 2012 - 21:22

Goedemorgen!
Ik heb ook niet helemaal lekker geslapen. De poesjes waren weer lekker aan het mauwen en mijn vriend lag ook te draaien, die heeft straks een sollicitatiegesprek. Maar ik heb er weer zin in vandaag, heb gisteren weer wat positieve werkenergie opgedaan Goodmorning! 561177 Nu aan het werk dus en vanavond eten met vriendinnen en lekker zingen Very Happy
Fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning! Empty Re: Goodmorning!

Bericht  Pompoen ma 16 jan 2012 - 22:21

Goedemorgen!

Ik lag er laat in omdat ik gisterenavond mijn telefoon verloren ben en die nog ben gaan zoeken op het traject waar ik normaal 20 minuten over fiets. A. was zo lief om mee te gaan maar we hebben zo langzaam gefietst om te zoeken dat we allebei totaal bevroren waren en er zeker een uur over hebben gedaan om nog een keer heen en weer te fietsen. Brrrr! En helaas niet gevonden!! Zo jammer! Nu neem ik A's mobiel mee, hij gebruikt 'm toch nooit.

Ik ga vandaag lekker naar Terschelling voor een weekje samen met een vriendin. Die heeft mij gelukkig al een berichtje gestuurd naar aanleiding van mijn facebookberichtje (haar e-mailadres doet het ook niet meer!) dus dat is ook weer geregeld.

Zin in!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning! Empty Re: Goodmorning!

Bericht  Zwerver ma 16 jan 2012 - 22:25

Goedemorgen!

Vandaag komen ze bij ons de muur betimmeren en muur stuc-en. Was om 8 uur al iemand aan de deur terwijl ze om 9 zouden komen. Lekker vroeg dus! Vandaag beetje verplicht thuisblijven terwijl zij bezig zijn. Probeer wel dingen te doen voor school smile
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goodmorning! Empty Re: Goodmorning!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum