Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe was jouw week?

+12
Pompoen
Red Velvet
Kqip
Zonnetje
Suus
Penélope
Susan
Esperanza
Marin
Alex
Silver
Sarah1985
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Hoe was jouw week?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 8:46

Heb je een fijne week gehad, met leuke dingen, of veel vervelende dingen? Wil je er wat over kwijt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 8:48

Mijn week begon leuk, was druk maar gezellig.
Woensdag twee vervelende gesprekken gehad op m'n werk met in beide geen leuk nieuws.
Donderdag hoorden m'n collega's ervan en die reageerden erg lief dus dat was dan wel weer fijn.
Verder een leuke donderdag gehad en ook gisteren was een hele gezellige dag/ avond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Sarah1985 za 18 feb 2012 - 9:00

ik heb een rot week gehad, en hebben helaas moeten besluiten om te stoppen met het bedrijf van mijn man. Hebben afgelopen week veel stress gehad en we zijn er nog lang niet
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 9:01

Wat heeft je man voor een bedrijf Sarah? Vervelend voor jullie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Sarah1985 za 18 feb 2012 - 9:02

een bouwbedrijf
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Silver za 18 feb 2012 - 9:02

Ik heb een vervelende week gehad, zit lange tijd al met mijn schouders, en heb er nu een pijnstiller bij gekregen waardoor ik de hele dag stoned ben. Tenminste dat gevoel krijg ik ervan, echt lekker is het niet. Lig alleen maar lamlendig op de bank series, en films te kijken. Neutral
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Alex za 18 feb 2012 - 9:06

Ik heb aan de ene kant een goede week gehad door de evaluatie die ik had voor therapie. Daar is uit gekomen dat ik naar de tweedaagse mag en dat is weer een stapje verder naar beter zijn. Aan de andere kant was het een rotweek omdat ik vreselijke keelpijn had en ik me daardoor echt beroerd voelde.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 9:10

Mijn week was een combinatie van alles.

Maandag / Heerlijk gewerkt, veel gezeur opgelost, maar enorm veel geleerd vooral.

Dinsdag / Had ik een fijne vrije dag. Heerlijk huis gepoetst, uitgebreid gegourmet met mijn vriend & lekker samen genoten van/met elkaar.

Woensdag / Wezen revalideren. Vage gesprekken gehad met de Psychologe (zie daar het nut nog niet van in) een fijn gesprek met de maatschappelijk werker (die denkt mee hoe je dingen kunt toepassen) & daarna een fietstest gedaan, volgens haar is mijn conditie redelijk tot slecht Sad Joh, daarom ben ik daar toch, omdat er dingen moeten veranderen voor mijn gezondheid? Daarna in de nacht rotgeschrokken omdat we werden wakker gebeld dat mijn vriend zijn tante van de trap was gevallen! Schouder uit de kom, ambulance, etc. Mijn vriend heeft daar dus vanaf half 4 gezeten, en ik was klaarwakker en ongerust...

Donderdag / Wezen revalideren. Allemaal tests gedaan bij de Fysiotherapie & Ergotherapie. Eigenlijk doe ik de dingen die ik moet doen goed, en hebben ze daar niet echt tips voor. Heb wel tips gekregen voor ontspanning, en daar heb ik oefeningen voor, maar die vind ik vrij vreemd/zweverig en daar kan ik nog niet zo heel erg veel mee. Ik weet dus ook nog niet of ik hiermee verder wil gaan na die 6 weken.

Vrijdag / Gewerkt. Veel gezeur en gedoe, dat bewaren ze speciaal voor mijn werkdagen denk ik! Vervolgens iemand die allemaal leugens aan mij vertelde, daar houd ik niet van. Regels zijn duidelijk; je spreekt gewoon de waarheid. En lieg dan goed, want ik kom er anders toch wel achter. Daarna een vriendin gezien die ik 1.5 jaar!! niet had gezien. Ze kon maar een uur, maar het was zo leuk om haar weer te zien I love you

Wel fijn nieuws gehad - ik word voor 25% ziekgemeld op mijn werk, zodat ik zonder zorgen een dag minder kan werken nu gedurdende de revalidatie!

Zaterdag / Heerlijk samen weer met vriend, eindelijk. Wezen lunchen bij het strand, uitgewaaid en even bij zijn tante op bezoek die woensdag gevallen was. Nu heb ik avondje voor mezelf, met laptop (eindelijk weer eens, mijn eigen is kapot!) de poes naast me, en lekkere chips. Even rust. Werk gecombineerd met revalideren, leven en huishouden vind ik wel enorm zwaar.... bounce

Een fijne week, maar doodvermoeiend. Fijn om het even te vertellen, ook over revalideren. Want ik weet nog niet zo goed wat ik daarvan vind, en moet vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Marin za 18 feb 2012 - 9:10

Ik begon de week in Finland, eindig de week in Oostenrijk. Tussendoor een nieuw baantje er bij gekregen en besloten om samen te gaan wonen. Nog een feestje en dineetje er bij en nu gezellig bij m'n moeder. Dus ja, heule goede week!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Sarah1985 za 18 feb 2012 - 9:12

wat leuk marin samen gaan wonen. In zijn huis of die van jou?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 9:12

Sarah, wat rot om te horen. Wat is de reden dat jullie moeten stoppen?
FF, sterkte met je schouder.
Alex, wat fijn dat je naar de tweedaagse mag! Alleen zo rot van de keelpijn/pfeiffer.... Hoe voel je je zelf eronder?
Marin, wat voor baantje heb je voor erbij? En samenwonen is echt supernieuws.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Sarah1985 za 18 feb 2012 - 9:14

pippa hij moet stoppen omdat er gewoon geen werk is. Hij heeft vanaf 1 januari 9 dagen gewerkt en de vooruitzichten zijn gewoon slecht. En geen werk is geen inkomen. Cry
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 9:15

Jeetje, dat is echt zuur zeg. Cry Heeft hij teveel concurrentie daarin, of loopt het gewoon helemaal niet? En nu, gewoon 'normaal' werk gaan zoeken bij een baas?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Sarah1985 za 18 feb 2012 - 9:18

het loopt gewoon niet. Hij werd vaak ingehuurd door soort uitzendbureaus en die hebben helemaal geen werk in het vooruitzicht. Door de crisis word er minder gebouwd. Ja hij is nu op zoek naar gewoon werk. Hij wil totaal wat anders doen buschauffeur met opleiding. hij heeft al bij 2 gesolliciteerd
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Marin za 18 feb 2012 - 9:19

Pippa schreef:
Marin, wat voor baantje heb je voor erbij? En samenwonen is echt supernieuws.

Internationaal koerier, dus heen en weer naar waar ook ter wereld vliegen met pakketjes. Is op oproepbasis.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Alex za 18 feb 2012 - 9:20

Pippa schreef:Alex, wat fijn dat je naar de tweedaagse mag! Alleen zo rot van de keelpijn/pfeiffer.... Hoe voel je je zelf eronder?

Dat ik naar de tweedaagse mag vind ik natuurlijk super! De Pfeiffer is echt ruk, maar ik hoop dat het mee zal vallen als de keelpijn over is. De laatste week van februari ben ik vrij en die ga ik gebruiken om bij te tanken.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Silver za 18 feb 2012 - 9:20

Sarah, heel vervelend... Het is echt gesodemieter in de bouw, ik ken het.... Sad Mijn vriend zit op het randje, als er nog minder projecten zijn is hij de eerst volgende die eruit vliegt. :affraid:
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Esperanza za 18 feb 2012 - 9:20

Ik heb best wel een rotweek gehad eigenlijk.
Gelukkig gisteravond een hele leuke avond gehad, ik ben naar een musical geweest en dat was erg leuk. Ik ben wel erg moe dus het weekend verder een beetje bijkomen.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 9:21



warm warm erg warm met een staartje regen op het einde!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Susan za 18 feb 2012 - 9:21

Dion moest de hele week om 6.00 beginnen en de kinderen waren drie van de vijf dagen ontzettend vroeg wakker, dus dat was wel even pittig voor ons allebei. Daar stond wel tegenover dat Dion lekker vroeg thuis was. Over het algemeen was het wel een prima week.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Silver za 18 feb 2012 - 9:21

Pippa schreef:FF, sterkte met je schouder
Dankje, hopelijk heeft het zin dat ik zo volgestopt wordt nu met medicijnen. Hoe was jouw week? 561177
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Gast za 18 feb 2012 - 9:25

Sarah, heel wat anders, maar hopelijk lukt het voor je man!
Marin, ah, het beviel goed, dus je dacht, dat ga ik op oproepbasis doen, haha!
Alex, ik heb het zelf ook gehad, pfeiffer, en vooral die keelpijn is klote inderdaad. Hopelijk kun je bijna lekker bijtanken, dat zou wel érg fijn zijn I love you


Laatst aangepast door Pippa op za 18 feb 2012 - 9:28; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Marin za 18 feb 2012 - 9:27

Ja ik werd gisteren alweer gebeld of ik kon, maar dat ging helaas niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Penélope za 18 feb 2012 - 9:30

Ik heb een rot week achter de rug!
Dinsdag met de hand tussen de autodeur gekomen. Op de huisartsenpost bleek dat ik de pezen in mijn hand heb gekneusd.
Woensdag te horen gekregen dat mijn vader prostaatkanker heeft met hoogst waarschijnlijk uitzaaiingen. De 23e krijgen we van de uroloog te horen wat er nog mogelijk is maar ons is al verteld dat het niet goed uitziet. Op dit moment ligt mijn vader ook nog eens in het ziekenhuis met een longembolie.
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Alex za 18 feb 2012 - 9:33

Wat een leuk baantje, Marin! Wat voor pakketjes zijn het die je moet afleveren? En waarom kan dat niet gewoon via de post?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe was jouw week? Empty Re: Hoe was jouw week?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum