Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

+6
Stuiterbal
Eris
Sugarfall
Atelier Madame
Lejow
Burn
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Burn vr 14 sep 2012 - 2:15

Vertel..
Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?



Ik moet voor school een opdracht hier over maken, maar heb even geen inspiratie. Misschien dat ik door jullie antwoorden ook weer eigen ingevingen krijg..


Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Lejow vr 14 sep 2012 - 2:32

Dat mijn dochter haar mond open deed voor haar groente hapje, terwijl ik al hele paniek visioenen had dat ze dus WEL wat aan haar vroeggeboorte over had gehouden omdat ze na 1,5 maand nóg niet snapte hoe het moest...

Dat een kleuter uit mijn klas, speciaal voor mij, Mylie (?) Cyrus - the Climb zong, en ze me tot kippenvel en tranen toe roerde.

(Of is dit niet wat je bedoelt?)


Laatst aangepast door Lejow op vr 14 sep 2012 - 2:34; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Atelier Madame vr 14 sep 2012 - 2:32

Ik heb kennis gemaakt met mijn nieuwe klas vorig week, deze week nog wat verdere intro ervan gehad. Ik ben geraakt door de openheid van iedereen. Mensen staan echt open voor elkaar, voor de duale opleiding, zijn heel erg gemotiveerd en na 2 weken is er echt al een band. Vandaag was er kort een evaluatie en werd dit door meerdere mensen uitgesproken, dat raakte mij echt wel. Je hoeft blijkbaar geen nieuwe student te zijn (dit is duaal) om toch nog echt een nieuwe start te willen maken. 
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Burn vr 14 sep 2012 - 2:34

Lejow, precies wat ik bedoel! Top!

AM, klinkt goed!
Ik kan mijn klasgenoten er ook wel in benoemen denk ik! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Sugarfall vr 14 sep 2012 - 2:47

Met allebei mijn ouders gaan stemmen.

En ik heb afgelopen week een paar hele fijne gesprekken gehad met mijn vriend waardoor ik me even echt heel erg gelukkig voelde.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 4:04

Toen mijn dochter voor het eerst gericht naar mij lachte I love you .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Eris vr 14 sep 2012 - 4:15

Een berichtje van mijn zwager waarin hij zei dat hij blij was met mij als schoonzus. Vond ik erg lief want hij is meestal niet zo van het uiten van dat soort dingen.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 4:22

Sugarfall schreef:Met allebei mijn ouders gaan stemmen.

En ik heb afgelopen week een paar hele fijne gesprekken gehad met mijn vriend waardoor ik me even echt heel erg gelukkig voelde.

Ik heb jou nog onderlegd aan een vragenvuur in het hoe vaak spreek jij je vriend topic, maar dat heb je denk ik niet gezien haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 4:26

De reading van Derek Ogilvie....Ik heb er toch wel veel meer rust door gekregen. Extra prettig is dat omdat ik jarig ben zondag en dat weer een verjaardag zonder papa is, de tweede, en ik hem heel erg mis, maar hij nu vrij is en blij is. Hij was op, hij kon niet meer en nu is het goed zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Stuiterbal vr 14 sep 2012 - 4:29

Dat mijn zoon mij vast pakt en zegt: "Mama ik wil niet weg ik wil voor altijd bij jou blijven"
De liefde die je dan voelt is niet eens in woorden te omschrijven.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 4:44

Na een heel gesprek met een vriend van mij, zei hij van mij te houden. Ik wist het wel, maar hem het te horen zeggen, betekende heel erg veel voor mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 5:09

Goed nieuws gekregen :cheering:

En van de week bij mijn ouders gegeten, met zijn allen dus zusje, zwager, nichtje maar ook vriend en zijn dochter kwamen. Was echt heel erg gezellig, die kinderen samen met elkaar lachen enzo. Voelt voor mij dan ook of ik wat extra vreugde meebreng.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Buddha88 vr 14 sep 2012 - 5:37

Dat een aantal belangrijke collega's hebben gezegd dat ik zo'n onwijs leuke en gezellige klas heb en dat ik het heel goed doe.
Ik ben van de bovenbouw (gr 7) naar de kleuters gebonjoured en ik doe het wonderbaarlijk goed. Het was zo fijn om die bevestiging te krijgen, zeker van je collega's die je net 2 weken kent (nieuwe school).
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Dennenappel vr 14 sep 2012 - 5:58

Dat een cliënt tegen mij zei dat hij toch blij is met zijn wurgcontract. Hierdoor gaat hij toch de dingen doen die hij moet doen en leert hij er veel meer van dan dat een ander het voor hem doet.

Het deed mij erg goed om te zien dat het hem nu eindelijk zelf lukt! Het koste wat moeite, maar elke kleine stap voorwaarts is het waard.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Sugarfall vr 14 sep 2012 - 6:16

Powerbabe schreef:
Sugarfall schreef:Met allebei mijn ouders gaan stemmen.

En ik heb afgelopen week een paar hele fijne gesprekken gehad met mijn vriend waardoor ik me even echt heel erg gelukkig voelde.

Ik heb jou nog onderlegd aan een vragenvuur in het hoe vaak spreek jij je vriend topic, maar dat heb je denk ik niet gezien haha!

Hahaha nee heb ik inderdaad niet gezien, nu wel Very Happy
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 6:26

Dat ik in een bijzondere omgeving mijn stage mag en kan doen. Ik ontmoet veel bijzondere mensen, met ieder hun eigen verhaal. Dat maakt dat ik respect voor hen krijg en ik vind het zelf een hele verrijking dat ik deelgenoot mag zijn van hun verhalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Sugarfall vr 14 sep 2012 - 6:29

Waar loop je stage Zelda?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Lejow vr 14 sep 2012 - 6:33

Charlie schreef:Toen mijn dochter voor het eerst gericht naar mij lachte I love you .


:cheering: I love you I love you I love you
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Dennenappel vr 14 sep 2012 - 6:56

Sugarfall schreef:Waar loop je stage Zelda?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:40

Lejow schreef:Dat mijn dochter haar mond open deed voor haar groente hapje, terwijl ik al hele paniek visioenen had dat ze dus WEL wat aan haar vroeggeboorte over had gehouden omdat ze na 1,5 maand nóg niet snapte hoe het moest...

Dat een kleuter uit mijn klas, speciaal voor mij, Mylie (?) Cyrus - the Climb zong, en ze me tot kippenvel en tranen toe roerde.

(Of is dit niet wat je bedoelt?)
Lieve Lejow, 7 maanden is ook echt nog ruimschoots vroeg met de termijn waarbij jouw dochter geboren is. Echt. Hier lukte dat ook pas na een maand of 8 íets beter, toen was hij omgerekend tegen de 6 maanden aan. Je moet de weken dat ze te vroeg is er nog even af trekken ,en dan zie je waarom het niet lukt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Gast vr 14 sep 2012 - 23:41

Oh en mijn moment deze week:

Ik ben al weken bezig met een client waarbij het maar niet wilde lukken, die maar niets losliet. Die deze week opeens, na heel veel tijd en moeite, wél heel open was en iets heel moeilijks kwam bespreken. Heel fijn was dat smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Pompoen za 15 sep 2012 - 0:01

Eucalypta schreef:
Lejow schreef:Dat mijn dochter haar mond open deed voor haar groente hapje, terwijl ik al hele paniek visioenen had dat ze dus WEL wat aan haar vroeggeboorte over had gehouden omdat ze na 1,5 maand nóg niet snapte hoe het moest...

Dat een kleuter uit mijn klas, speciaal voor mij, Mylie (?) Cyrus - the Climb zong, en ze me tot kippenvel en tranen toe roerde.

(Of is dit niet wat je bedoelt?)
Lieve Lejow, 7 maanden is ook echt nog ruimschoots vroeg met de termijn waarbij jouw dochter geboren is. Echt. Hier lukte dat ook pas na een maand of 8 íets beter, toen was hij omgerekend tegen de 6 maanden aan. Je moet de weken dat ze te vroeg is er nog even af trekken ,en dan zie je waarom het niet lukt smile

:cheering: Love you Euc!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 0:14

Haha, hoe dat zo? smile


En daarbij Lejow: hapjes eten en flessen drinken is bij mijn zoon nooit zijn grootste hobby geweest, ging allemaal érg moeizaam. Maar dat is niet erg, hij is nu bijna 5, en hij eet echt alles, drinken is nog steeds geen hobby, maar hij drinkt voldoende. Het komt écht goed. Ik ken welk merken dat zijn mondmotoriek (en daarbij zijn spraak) wat minder is dan gemiddeld, en dat kan inderdaad van het te vroeg geboren worden komen. Maar ook dát is geen ramp.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Pompoen za 15 sep 2012 - 0:17

Iets met een reltopic en Lejow die daarin genoemd werd met het steeds noemen van de gecorrigeerde leeftijd van B. Wink.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Gast za 15 sep 2012 - 0:22

тыквашка schreef:Iets met een reltopic en Lejow die daarin genoemd werd met het steeds noemen van de gecorrigeerde leeftijd van B. Wink.

Oh echt? Niet gelezen. Maar feit is nou eenmaal dat de eerste maanden de gecorrigeerde leeftijd heel belangrijk is. DOe je niets aan. Zeker met dit soort dingen. Anders weet je niet waar je kind zit in zijn ontwikkeling. Of een kind nu 4 of 4 jaar en 3 maanden is, dat boeit niet. Maar 6 of 9 maanden, dát is wel een groot verschil. Dat móet je aanhouden, doen de artsen ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week? Empty Re: Wat is jouw betekenisvolle moment van afgelopen week?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum