Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw favoriete dag van de week?

+28
Sugarfall
Sweety
Nana
Caramba
Jelin
Travelgurly
dolfijntje24
Toet
Lady4
Error
Jeanette
Sushi
Janelie
Pussycat
Flinder
Shoe-addict
Susan
Roxi3
Blond
Phileine
Jude
Monte
Suus
Zora
Happydobby
Benthe
Mamsie
Bliss
32 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Bliss zo 15 mei 2011 - 2:04

Daar dacht ik gisteren toevallig aan toen ik lekker op de fiets zat, het zonnetje scheen, heerlijk. Voor mij is dat dus de zaterdag! Eerst lekker uitslapen, dan rustig aan een beetje opstaan, douchen, aankleden, ontbijten. Beetje aanrommelen in huis of de stad in, boodschapjes doen, meestal NIET koken, maar iets makkelijks eten en 's avonds vaak de kroeg in ofzo. Ik hou ervan I love you

En jullie?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 2:08

Ik denk ook de zaterdag. Nou zijn mijn dagen meestal vrij hetzelfde, maar ik heb toch nog altijd een weekend gevoel bij zaterdag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Mamsie zo 15 mei 2011 - 2:10

Ook zaterdag en ik haat Maandag.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Benthe zo 15 mei 2011 - 2:11

Poe, ik zou het zo niet weten. Ik denk vrijdag, omdat het dan bijna weekend is en ik op de middelbare school dat ook altijd zo'n fijne dag vond. Maar nu ik zo druk ben met afstuderen en bijna iedere dag bezig ben, zijn er niet meer zo veel dagen waarop ik niks hoef en dus ook geen dag die ik extra speciaal vind, helaas.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 2:12

Maandag,

Heerlijk vrij, 'S ochtends boodschappen doen, S' middags meestal even naar stad of naar de markt.. Of naar de ikea :P (En overal is het lekker rustig want iedereen werkt).. en dan 'S avonds uitgebreid koken met de boodschappen die ik voor de hele week gehaald heb. De kasten staan dan altijd weer lekker vol en alles is vers. Heerlijk.

'S avonds kruip ik even achter de pc als mijn vriend voetbal international kijkt en om half 10 kijk ik dan Project Runway..

Een perfect dagje Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Happydobby zo 15 mei 2011 - 2:13

Zaterdag, heerlijke dag gewoon.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Benthe zo 15 mei 2011 - 2:13

Ow en aan de maandag heb ik inderdaad een ook een hekel. Zeker toen ik fulltime stage liep (en die weken komen er helaas weer aan) begon ik zondagavond al te panieken omdat er dan weer zo'n hele werkweek in het vooruitzicht lag.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 2:14

Ik vind de zaterdag juist vreselijk haha.. Het is overal zooo druk.. overal waar ik naar toe ga zijn mensen en moet ik in de rij staan.. Hitte, stink, drukte bahbah haha.

'S avonds zijn er van die domme spelshows op tv waar ik een gruwelijke hekel aan heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Zora zo 15 mei 2011 - 2:20

Vrijdag. Het idee dat je het hele weekend voor je hebt, het idee dat je na nog even werken lekker 's avonds wat kunt aanklooien zonder vroeg naar bed te moeten. Daarnaast is het op mijn werk ook een heerlijke dag, lekker rustig, een beetje vakantiestemming.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Suus zo 15 mei 2011 - 2:23

Vrijdag, bijna weekend en aan het eind van de werkdag het gevoel dat ik nog een heel weekend voor me heb, heerlijk Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Monte zo 15 mei 2011 - 2:25

Vrijdag en ik heb een hekel aan zondag en maandag
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 2:34

Niet echt een dag. Maar een 24u die ik heel erg plezierig vind. Rond een uur of 3 op vrijdagmiddag tot een uur of 3 op zaterdagmiddag. Bijna weekend en genieten van het weekend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 2:35

De vrijdag, als ik die vrij heb althans. De meeste mensen lekker werken, alles open en niet zo druk als op zaterdag...heerlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Jude zo 15 mei 2011 - 2:40

Vrijdag vind ik ook heerlijk. Zondagavond vind ik het minst leuk, met weer een werk/studieweek in het vooruitzicht.
Jude
Jude
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Phileine zo 15 mei 2011 - 2:48

Ik vind momenteel donderdagavond en vrijdag erg fijn. Vrijdag is mijn vrije dag en dan kan ik daar donderdagavond al van genieten, lekker met leuke tv programma's genietend op de bank. Zondag is vaak ook wel een fijne dag, maar minder fijn is dat ik op die dag vaak veel voor school moet voorbereiden.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 2:59

Vrijdag en zaterdag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 3:45

woensdag en natuurlijk het weekend. Op woensdag werk ik maar een halve dag. Daarna altijd snel naar huis, even boodschappen doen en dan nog even iets leuks. Lekker even de stad in of het huis goed poetsen. Ik vind dat altijd een heerlijke middag. En in het weekend heerlijk samen met mijn vriend zijn. Ik vind dat zo fijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Blond zo 15 mei 2011 - 3:53

Vrijdag en zaterdag!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Roxi3 zo 15 mei 2011 - 3:58

Op mijn stageschool zijn de leerlingen op vrijdagmiddag altijd vrij, dus op vrijdag ben ik daar maar tot 13:00 en dan heb ik de middag lekker vrij om in huis te rommelen. 's Avonds doe ik altijd leuke dingen met mijn vriend en dan weet ik dat ik de volgende dag uit kan slapen, heerlijk! Vrijdag is dus mijn favoriete dag.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Susan zo 15 mei 2011 - 4:04

Vrijdag denk ik. Is ook iets van vroeger, dan gingen we altijd lekker bij mijn oma eten, daar genoot ik enorm van.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Shoe-addict zo 15 mei 2011 - 4:05

Alle dagen vind ik wel fijn, behalve de maandag.. Die is altijd zo saai.. Winkels gaan laat open etc. Dus dan heb ik altijd het gevoel dat mijn dag ook veel later begint, als ik vrij ben..
Shoe-addict
Shoe-addict
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 52
Registratiedatum : 06-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Flinder zo 15 mei 2011 - 4:21

Vrijdag! Heerlijke dag, ik heb bijna altijd vrij en als ik niet vrij heb, heb ik bijna weekend dus kom ik ook al in de stemming!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 4:25

Vrijdag. Dan heb ik 4 dagen gewerkt, kan ik lekker uitslapen, beetje aan rommelen thuis of lekker weg, niks moet alles mag, heerlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Pussycat zo 15 mei 2011 - 8:13

Er is voor mij niet 1 speciale dag. Dat komt ook omdat ik onregelmatig werk.
De ideale dag voor mij is lekker samen zijn met mijn gezinnetje en het rustig aan doen. Desnoods thuis blijven, maar van een lekkere wandeling in de zon kan ik ook erg genieten. Lekker bijkletsen en knuffelen met z'n allen I love you En doen alsof die dag nooit meer voorbij gaat.


Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Gast zo 15 mei 2011 - 8:17

Zaterdag. Ik ga standaard iedere zaterdag ochtend lekker naar de markt met m'n zoontje en moeder.
Lekker koffieleuten en shoppen, heerlijk !
En s'middags ga ik lekker op m'n gemakje boodschappen doen, op visite bij een vriendin of gewoon lekker niks doen.
En de zaterdag is helemaal perfect als mijn vriend ook vrij is van het werk (die werkt dus meestal op zaterdag)


Laatst aangepast door Razz_ op zo 15 mei 2011 - 8:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw favoriete dag van de week? Empty Re: Wat is jouw favoriete dag van de week?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum