Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1 kilo per week?

+2
Inge
Steep
6 plaatsers

Ga naar beneden

1 kilo per week? Empty 1 kilo per week?

Bericht  Steep do 9 feb 2012 - 22:42

Ik wil graag wat kilo's kwijt (zoals bijna iedereen Wink), en nu kwam ik de site www.1kiloperweek.nl tegen. Wie kent deze methode? En wat zijn dan je ervaringen?

Het is gebasseerd op het dieet van Dr. Frank. Iemand die zin heeft om mee te doen? Very Happy
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

1 kilo per week? Empty Re: 1 kilo per week?

Bericht  Inge vr 10 feb 2012 - 0:27

Dat is idd via dr Frank.
Ik heb dat vorig jaar een tijd gedaan en beviel goed, je mag best veel eten en toch val je af, als je maar geen koolhydraten eet.
Wel deed ik het op mijn eigen manier en niet via de menu's van dr Frank

Succes ermee
Ik heb een heel receptenbestand voor recepten zonder koolhydraten, als je dat wilt hebben stuur maar een pb met je emailadres
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 kilo per week? Empty Re: 1 kilo per week?

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 0:16

Is dat niet een beetje veel 1 kilo per week? Bovendien je kan niet zonder koolhydraten dus een koolhydraatloos dieet daar geloof ik niet zo in. Zeker als je erbij wilt gaan sporten wat dan heb je ze helemaal nodig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 kilo per week? Empty Re: 1 kilo per week?

Bericht  Beachgirl zo 12 feb 2012 - 0:34

Inge schreef:Dat is idd via dr Frank.
Ik heb dat vorig jaar een tijd gedaan en beviel goed, je mag best veel eten en toch val je af, als je maar geen koolhydraten eet.
Wel deed ik het op mijn eigen manier en niet via de menu's van dr Frank

Succes ermee
Ik heb een heel receptenbestand voor recepten zonder koolhydraten, als je dat wilt hebben stuur maar een pb met je emailadres



Zou ik dat bestandje ook van je mogen Inge? Voor mijn toekomstige eetweek smile Ik PB je mijn e-mailadres!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 kilo per week? Empty Re: 1 kilo per week?

Bericht  Liz zo 12 feb 2012 - 1:44

Cimic schreef:Is dat niet een beetje veel 1 kilo per week? Bovendien je kan niet zonder koolhydraten dus een koolhydraatloos dieet daar geloof ik niet zo in. Zeker als je erbij wilt gaan sporten wat dan heb je ze helemaal nodig!

Je eet wel koolhydraten maar die haal je uit groente en vlees/vis (goede koolhydraten) en je laat brood/pasta etc. zoveel mogelijk staan. Dit is denk ik een van de meest gezonde diëten die er bestaan.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1 kilo per week? Empty Re: 1 kilo per week?

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 2:40

1 kilo per week is toch niet zo heel veel? Ik raak meer dan 1 kilo in de week kwijt met Sonja Bakker. Afgelopen week zelfs 2,3 kilo.. Dat was wel iets te enthousiast :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 kilo per week? Empty Re: 1 kilo per week?

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 5:32

Yoyo schreef:1 kilo per week is toch niet zo heel veel? Ik raak meer dan 1 kilo in de week kwijt met Sonja Bakker. Afgelopen week zelfs 2,3 kilo.. Dat was wel iets te enthousiast :P

Hmmm toch wel! Met al het respect maar denk je echt bv binnen 2 maanden 8 kilo kwijt te raken? Ooit gehoord van een lichaam wat in de spaarstand gaat, oftewel een soort van reserve gaat aanmaken? Maar goed misschien ben ik wel een n00b hierin, ik snap lijnen nooit zo goed, duik liever in de sportschool. Ieder zijn ding i know. Maar ik krijg altijd een jojo idee bij lijnen. Bedoel misschien dat het help voor een paar kilo maar voor een hoger gewichtverlies zal je toch ook naar de sportschool moeten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 kilo per week? Empty Re: 1 kilo per week?

Bericht  Antibes zo 12 feb 2012 - 6:02

Dr. Frank is gewoon een verkapte vorm van Atkins en jaren terug is al heel vaak geroepen hoe slecht veel vet/eiwitten wel niet voor je nieren en lever is. Koolhydraatbeperkend is eigenlijk ook helemaal niet goed voor je. Je hebt álle voedingsstoffen nodig, maar gewoon in mindere mate..

Serieus, je kunt nog beter shaken dan dr. Frank doen, shakes zijn tenminste uitgebalanceerd. Maar goed, dan heb je weer meer jojo-kans.

VDH-dieet zei mijn paps altijd.. Dat blijft gewoon de enige ware oplossing en beweging uiteraard. =)


Laatst aangepast door Antibes op zo 12 feb 2012 - 6:04; in totaal 2 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

1 kilo per week? Empty Re: 1 kilo per week?

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 6:03

Huh, waar is de reactie van Inge?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 kilo per week? Empty Re: 1 kilo per week?

Bericht  Inge zo 12 feb 2012 - 6:24

Reva schreef:Huh, waar is de reactie van Inge?
huh idd

?

Na ik had getypt dat sporten niet perse nodig is, dat ik 16 kilo ben afgevallen met sportschool + diëtiste, maar de rest van de kilo's ben afgevallen dmv een dieet en zonder sportschool
Dat ik wel weer ga sporten om op gewicht te blijven.
Naja zoiets had ik getypt :-D

Ben het er trouwens wel mee eens dat gezond eten + sporten de gezondste manier is :-D
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 kilo per week? Empty Re: 1 kilo per week?

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 6:44

Een kilo per week hoeft niet veel te zijn. Het ligt er maar net aan hoeveel je weegt.

Op mtv is er nu zo'n programma bezig "I used to be fat' en daar verliezen ze door rete hard sporten (4 uur per dag bewegen en een uitgebalanceer dieet) 500 gram per dag!.. Deze mensen zijn wel allemaal boven de 100 kg.

Ik denk dat het echt per persoon verschilt of je 1 kg per week kunt afvallen ja of nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 kilo per week? Empty Re: 1 kilo per week?

Bericht  Arwyn zo 12 feb 2012 - 6:50

Maar bij I used to be fat wordt ook duidelijk aangegeven dat als je zo heftig wil diëten, je naar je huisarts moet gaan voor hulp.
De mensen in dat programma krijgen zoveel begeleiding.. In je eentje is dat toch heel anders.

Een kilo per week is in mijn ogen vrij veel, ik heb altijd gehoord dat 500 gram per week wel een juiste hoeveelheid is, ook omdat de kans dat het er dan later weer aan komt kleiner is. Heel snel heel veel gewicht kwijt raken zonder dat je ongezond bezig bent is denk ik vooral haalbaar voor mensen met echt een hoog vetpercentage, die bijvoorbeeld zoals in dat programma 100kg wegen met een lengte van 1.56m.

Maar goed, ik dieet nooit, dus ik kan er naast zitten.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

1 kilo per week? Empty Re: 1 kilo per week?

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 7:27

Cimic schreef:
Yoyo schreef:1 kilo per week is toch niet zo heel veel? Ik raak meer dan 1 kilo in de week kwijt met Sonja Bakker. Afgelopen week zelfs 2,3 kilo.. Dat was wel iets te enthousiast :P

Hmmm toch wel! Met al het respect maar denk je echt bv binnen 2 maanden 8 kilo kwijt te raken? Ooit gehoord van een lichaam wat in de spaarstand gaat, oftewel een soort van reserve gaat aanmaken? Maar goed misschien ben ik wel een n00b hierin, ik snap lijnen nooit zo goed, duik liever in de sportschool. Ieder zijn ding i know. Maar ik krijg altijd een jojo idee bij lijnen. Bedoel misschien dat het help voor een paar kilo maar voor een hoger gewichtverlies zal je toch ook naar de sportschool moeten?

Ik ben in 6 weken 9,4 kilo kwijtgeraakt Wink

Ik sport hier ook bij en moet ook best veel kilo's kwijt. Maar het kan zeer zeker wel, ook bij mensen die niet zoveel kwijt hoeven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1 kilo per week? Empty Re: 1 kilo per week?

Bericht  Steep zo 12 feb 2012 - 21:07

Sporten tijdens afvallen is sowieso goed. Ook voor de rekbaarheid van je huid toch?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

1 kilo per week? Empty Re: 1 kilo per week?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum