Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

+18
Lavendel
xxDila
Paper Crown
Jeanette
TwistedAngel
Inge
Liz
Susan
Zonnetje
bolus26
Serena
SuperGrover
ijsjemeisje
Toet
Jerry
Lieke128
Ellusss
loura
22 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  loura za 8 okt 2011 - 22:43

Ik zie echt alleen maar afval topics staan.. Niet erg natuurlijk! Maar het lijkt mij zo vermoeiend en vervelend om steeds te moeten lijnen... Volgens mij moet je dat ook niet doen, ik denk dat je gewoon je hele eetpatroon moet veranderen en dat voor altijd. Ik let zelf wel op wat ik eet altijd. Ik eet altijd wel gezond en ik ben niet zn tussendoor eten dus dat scheelt ook natuurlijk.

Wat ik mij afvraag zijn er ook mensen hier die totaal niet willen afvallen? Of er helemaal niet mee bezig zijn? Of alles kunnen eten maar gewoon niet aankomen?

loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 22:48

*meldt zich*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  Ellusss za 8 okt 2011 - 22:50

Jup! Wink
Ik kan eten wat ik wil zonder dat ik aankom, ben tevreden met mijn lichaam en bouw en zou niet willen veranderen. Wink Ben er dus ook absoluuuuut niet mee bezig! Haha!
Ellusss
Ellusss
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Zuid-Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  Lieke128 za 8 okt 2011 - 23:02

Ik heb er net 20 kg bij zitten, dus nee dankje, ik hoef niet al te vallen! Maar ik kan me wel voorstellen dat het erg vervelend en frustrerend is als je voor je gevoel een paar kilootjes teveel weegt en dat je je er niet lekker bij voelt...

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  loura za 8 okt 2011 - 23:06

Het lijkt mij heel vervelend als je jezelf te dik vind en dat je wilt afvallen. En het niet makkelijk gaat. Ik heb er zelf denk ik niet echt aanleg voor om heel erg aan te komen, als ik naar mijn familie kijk. Ik ben altijd wel een beetje hetzelfde geweest. Maar ik denk dat het gewoon ook echt te maken heeft wat je eet gewoontes zijn. Ik hou heel erg van groenten en vis dus dat eet ik ook veel. Ik ga nooit naar een snackbar of pizzeria want daar hou ik echt niet van. geef mij maar sushi Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  Jerry za 8 okt 2011 - 23:07

ik loop mee in het '5 kilo afvallen'topic, maar wil hier wel eventjes reageren :P

Ik ben mee gaan reageren in dat topic, omdat ik totaal niet lekker in m'n vel zat. Ik ben altijd iemand die veel sport en over het algemeen 'gewoon' eet (dus niet alles light en zonder calorieën en ik lust best een zak chips op de zaterdag). De laatste maanden heb ik erg weinig gesport en at ik een poos wat ongezonder, waardoor ik wat zwaarder werd dan wat ik altijd geweest ben en dan dat ik zou willen.
Ik ben zeker niet aan het lijnen, want daar geloof ik niet in (net als Loura) een gezond gewicht hoort bij een gezonde levensstijl en diëten past daar in mijn ogen niet bij!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 23:29

loura schreef:Ik zie echt alleen maar afval topics staan.. Niet erg natuurlijk! Maar het lijkt mij zo vermoeiend en vervelend om steeds te moeten lijnen... Volgens mij moet je dat ook niet doen, ik denk dat je gewoon je hele eetpatroon moet veranderen en dat voor altijd. Ik let zelf wel op wat ik eet altijd. Ik eet altijd wel gezond en ik ben niet zn tussendoor eten dus dat scheelt ook natuurlijk.

Wat ik mij afvraag zijn er ook mensen hier die totaal niet willen afvallen? Of er helemaal niet mee bezig zijn? Of alles kunnen eten maar gewoon niet aankomen?

Eh wie zegt dat mensen niet proberen hun levensstijl proberen te veranderen dan? Als ik voor mezelf spreek ben ik daar al geruime tijd mee bezig namelijk. Ik weeg te zwaar omdat ik verkeerd leef, te ongezond eet, te weinig beweeg. Ik wil dus afvallen door een gezonde stijl te creëren maar dat gaat niet zomaar van de een op de andere dag dus is zo'n topic wel fijn om ervaringen te delen.

Ik heb jaren lang niets willen afvallen. Tot mijn 23ste wilde ik juist aankomen en op mijn 23ste ging dat ineens vanzelf (mijn moeder had me altijd al gewaarschuwd). In een half jaar tijd 11 kilo erbij en aangezien ik daarvoor te licht was, was dit nu perfect. Maar ik heb dus nooit op eten ed hoeven letten omdat ik altijd te licht was dus ik sloeg in de loop der jaren de andere kant uit. Waar ik jaren 45 kilo woog ging ik laatst over de 70 kilo heen. Daar lag toch echt wel een grens voor mij hoor dus ik probeer het roer om te gooien, stukje bij beetje... En dat lijkt te lukken. Ik kon dus alles eten wat ik wilde zonder aan te komen. De vraag is alleen wel te stellen of men dat ook wil want een ongezond lijf is niet goed; of je dat nu aan de buitenkant ziet of niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  loura za 8 okt 2011 - 23:39

Zusje schreef:
loura schreef:Ik zie echt alleen maar afval topics staan.. Niet erg natuurlijk! Maar het lijkt mij zo vermoeiend en vervelend om steeds te moeten lijnen... Volgens mij moet je dat ook niet doen, ik denk dat je gewoon je hele eetpatroon moet veranderen en dat voor altijd. Ik let zelf wel op wat ik eet altijd. Ik eet altijd wel gezond en ik ben niet zn tussendoor eten dus dat scheelt ook natuurlijk.

Wat ik mij afvraag zijn er ook mensen hier die totaal niet willen afvallen? Of er helemaal niet mee bezig zijn? Of alles kunnen eten maar gewoon niet aankomen?

Eh wie zegt dat mensen niet proberen hun levensstijl proberen te veranderen dan? Als ik voor mezelf spreek ben ik daar al geruime tijd mee bezig namelijk. Ik weeg te zwaar omdat ik verkeerd leef, te ongezond eet, te weinig beweeg. Ik wil dus afvallen door een gezonde stijl te creëren maar dat gaat niet zomaar van de een op de andere dag dus is zo'n topic wel fijn om ervaringen te delen.

Ik heb jaren lang niets willen afvallen. Tot mijn 23ste wilde ik juist aankomen en op mijn 23ste ging dat ineens vanzelf (mijn moeder had me altijd al gewaarschuwd). In een half jaar tijd 11 kilo erbij en aangezien ik daarvoor te licht was, was dit nu perfect. Maar ik heb dus nooit op eten ed hoeven letten omdat ik altijd te licht was dus ik sloeg in de loop der jaren de andere kant uit. Waar ik jaren 45 kilo woog ging ik laatst over de 70 kilo heen. Daar lag toch echt wel een grens voor mij hoor dus ik probeer het roer om te gooien, stukje bij beetje... En dat lijkt te lukken. Ik kon dus alles eten wat ik wilde zonder aan te komen. De vraag is alleen wel te stellen of men dat ook wil want een ongezond lijf is niet goed; of je dat nu aan de buitenkant ziet of niet.

Dat zegt niemand smile Ik snap dat als je overgewicht hebt dat je dat dan niet zomaar wegkrijgt door je eetpatroon te veranderen. Ik zie, hoor en lees alleen altijd negatieve effecten van de echte dieeten omdat mensen na het dieeten weer terug vallen in het oude eetpatroon.

Maar juist omdat er zoveel afval topics zijn leek het me wel verfrissend om te lezen dat er ook mensen zijn die er helemaal niet mee bezig zijn of tevreden zijn met hun lichaam.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  Gast za 8 okt 2011 - 23:44

loura schreef:Ik zie echt alleen maar afval topics staan.. Niet erg natuurlijk! Maar het lijkt mij zo vermoeiend en vervelend om steeds te moeten lijnen... Volgens mij moet je dat ook niet doen, ik denk dat je gewoon je hele eetpatroon moet veranderen en dat voor altijd. Ik let zelf wel op wat ik eet altijd. Ik eet altijd wel gezond en ik ben niet zn tussendoor eten dus dat scheelt ook natuurlijk.

Wat ik mij afvraag zijn er ook mensen hier die totaal niet willen afvallen? Of er helemaal niet mee bezig zijn? Of alles kunnen eten maar gewoon niet aankomen?


Zo vatte ik het dikgedrukte eigenlijk op. Jammer dat je het vermoeiend vind om te lezen. Ik vind het juist goed te lezen dat mensen actie willen ondernemen eerlijk gezegd. Maar ik begrijp je ook wel weer hoor. Toen ik te licht was en alles kon doen en laten wat ik wilde begreep ik maar weinig van dat geouwehoer over afvallen. Ik kon er niet over meepraten dus voelde ik me alsof ik er voor niks bij zat terwijl hun over dat soort dingen zaten te kletsen. Nog steeds heb ik dat soort gesprekken niet graag trouwens maar zo op het forum vind ik het wel leuk. Ik denk dat er genoeg meiden zijn die niet met hun figuur bezig zijn trouwens maar daar valt dan ook niet zo heel veel over te bespreken natuurlijk. Ze zijn er tenslotte niet mee bezig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  Toet za 8 okt 2011 - 23:50

Ja. Ik!
Nou ja goed, opzich zou ik wel een paar kilo lichter willen zijn maar ik heb geen zin om daar moeite voor te doen, vind eten veel te lekker!
Eigenlijk kan ik wel alles eten zonder aan te komen, ik eet echt het meest van mijn vriendinnen en ben een van de slankste. Heel fijn natuurlijk. Ik weeg nu 58 en eigenlijk is 56 perfecht. Misschien ook weer niet, mijn sleutelbenen steken nu al uit en ik vind dat zo lelijk.. Als die twee kilo er bij mijn buik af zou gaan zou het perfect zijn Wink

Ik ben heel blij dat ik er niet zo mee bezig hoef te zijn, als ik in mijn omgeving zie hoe sommige levens er door worden beheerst, ben ik dankbaar dat dit bij mij niet nodig is.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  ijsjemeisje zo 9 okt 2011 - 0:17

Ikke!
Ik ben 1,73 en weeg volgens mij nu rond de 58 kilo.
Al mag er van mij wel iets van mijn buik af daar komt alleen mijn vet bij aan. Maar o wat haat ik die buikspieroefeningen.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  loura zo 9 okt 2011 - 0:42

Zusje schreef:
loura schreef:Ik zie echt alleen maar afval topics staan.. Niet erg natuurlijk! Maar het lijkt mij zo vermoeiend en vervelend om steeds te moeten lijnen... Volgens mij moet je dat ook niet doen, ik denk dat je gewoon je hele eetpatroon moet veranderen en dat voor altijd. Ik let zelf wel op wat ik eet altijd. Ik eet altijd wel gezond en ik ben niet zn tussendoor eten dus dat scheelt ook natuurlijk.

Wat ik mij afvraag zijn er ook mensen hier die totaal niet willen afvallen? Of er helemaal niet mee bezig zijn? Of alles kunnen eten maar gewoon niet aankomen?


Zo vatte ik het dikgedrukte eigenlijk op. Jammer dat je het vermoeiend vind om te lezen. Ik vind het juist goed te lezen dat mensen actie willen ondernemen eerlijk gezegd. Maar ik begrijp je ook wel weer hoor. Toen ik te licht was en alles kon doen en laten wat ik wilde begreep ik maar weinig van dat geouwehoer over afvallen. Ik kon er niet over meepraten dus voelde ik me alsof ik er voor niks bij zat terwijl hun over dat soort dingen zaten te kletsen. Nog steeds heb ik dat soort gesprekken niet graag trouwens maar zo op het forum vind ik het wel leuk. Ik denk dat er genoeg meiden zijn die niet met hun figuur bezig zijn trouwens maar daar valt dan ook niet zo heel veel over te bespreken natuurlijk. Ze zijn er tenslotte niet mee bezig.

Ik vind het niet vermoeiend om te lezen. Het lijkt mij zelf heel vermoeiend om er mee bezig te moeten zijn om steeds te moeten lijnen. Dat bedoelde ik. Het is meer positief bedoeld smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  loura zo 9 okt 2011 - 0:43

toetje_ schreef:Ja. Ik!
Nou ja goed, opzich zou ik wel een paar kilo lichter willen zijn maar ik heb geen zin om daar moeite voor te doen, vind eten veel te lekker!
Eigenlijk kan ik wel alles eten zonder aan te komen, ik eet echt het meest van mijn vriendinnen en ben een van de slankste. Heel fijn natuurlijk. Ik weeg nu 58 en eigenlijk is 56 perfecht. Misschien ook weer niet, mijn sleutelbenen steken nu al uit en ik vind dat zo lelijk.. Als die twee kilo er bij mijn buik af zou gaan zou het perfect zijn Wink

Ik ben heel blij dat ik er niet zo mee bezig hoef te zijn, als ik in mijn omgeving zie hoe sommige levens er door worden beheerst, ben ik dankbaar dat dit bij mij niet nodig is.
\
dat heb ik inderdaad ook. Fijn om er niet zo mee bezig te hoeven zijn. Het lijkt me namelijk echt zwaar.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 0:44

Jaaa hier ben ik! Ik word soms wel gek van het woord afvallen, overal hoor, lees en zie je wel verhalen over en ben dat nu wel een beetje zat. Het lijkt ook wel een enorme hype ofzo. Natuurlijk is overgewicht niet goed en moet je gezond en gevarieerd eten, dat zie ik heus wel in, maar het gaat bijna nergens anders over.

Ik eet gezond en beweeg meer dan voldoende, dus geen dieet voor mij! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 0:48

Het komt anders nogal negatief over... En zo vermoeiend is het niet om er mee bezig te zijn. Het is niet iets dat 24 uur door je hoofd gaat ofzo en als het goed is heb ik straks een levensstijl waar ik beter in pas en hoef ik er helemaal niet meer bij na te denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  SuperGrover zo 9 okt 2011 - 1:05

Ik! smile Ik wil alleen mijn vet misschien wat beter verdelen, iets van mijn benen af en bij mijn borsten op laughcry
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  Jerry zo 9 okt 2011 - 1:55

ijsjemeisje schreef:Ikke!
Ik ben 1,73 en weeg volgens mij nu rond de 58 kilo.
Al mag er van mij wel iets van mijn buik af daar komt alleen mijn vet bij aan. Maar o wat haat ik die buikspieroefeningen.

Gelukkig maar dan dat buikspieroefeningen niet helpen tegen vet op je buik Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  loura zo 9 okt 2011 - 2:31

Gefelicitass schreef:Jaaa hier ben ik! Ik word soms wel gek van het woord afvallen, overal hoor, lees en zie je wel verhalen over en ben dat nu wel een beetje zat. Het lijkt ook wel een enorme hype ofzo. Natuurlijk is overgewicht niet goed en moet je gezond en gevarieerd eten, dat zie ik heus wel in, maar het gaat bijna nergens anders over.

Ik eet gezond en beweeg meer dan voldoende, dus geen dieet voor mij! smile

Heel goed haha!

Idd je hoort niet anders, daarom nu eens iets positiefs over gewicht Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  ijsjemeisje zo 9 okt 2011 - 3:00

Jerry schreef:
ijsjemeisje schreef:Ikke!
Ik ben 1,73 en weeg volgens mij nu rond de 58 kilo.
Al mag er van mij wel iets van mijn buik af daar komt alleen mijn vet bij aan. Maar o wat haat ik die buikspieroefeningen.

Gelukkig maar dan dat buikspieroefeningen niet helpen tegen vet op je buik Rolling Eyes

Huh mis ik iets? Embarassed
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  Jerry zo 9 okt 2011 - 3:03

ijsjemeisje schreef:
Jerry schreef:
ijsjemeisje schreef:Ikke!
Ik ben 1,73 en weeg volgens mij nu rond de 58 kilo.
Al mag er van mij wel iets van mijn buik af daar komt alleen mijn vet bij aan. Maar o wat haat ik die buikspieroefeningen.

Gelukkig maar dan dat buikspieroefeningen niet helpen tegen vet op je buik Rolling Eyes

Huh mis ik iets? Embarassed

Door buikspieroefeningen te doen, versterk je je buikspieren. Vetverbranden kan niet plaatselijk, maar als je het wilt doen, moet je vooral cardio doen...(okee okee, met buikspieroefeningen verbrand je wel een beetje vet, maar niet persé het vet op je buik alleen)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  Serena zo 9 okt 2011 - 3:06

Gefelicitass schreef:Jaaa hier ben ik! Ik word soms wel gek van het woord afvallen, overal hoor, lees en zie je wel verhalen over en ben dat nu wel een beetje zat. Het lijkt ook wel een enorme hype ofzo. Natuurlijk is overgewicht niet goed en moet je gezond en gevarieerd eten, dat zie ik heus wel in, maar het gaat bijna nergens anders over.

Ik eet gezond en beweeg meer dan voldoende, dus geen dieet voor mij! smile

HIer ben ik het helemaal mee eens. Wordt een beetje moe van al dat afval gedoe.. Maarja komt waarschijnlijk ook dat het voor mij totaal niet nodig is
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 3:19

Haha wat leuk, dat er nog mensen bestaan die dezelfde mening delen wat dat betreft smile
Ik denk ook al was het wel nodig dat ik af zou vallen, dan werd ik nog steeds moe van al die berichten overal over afvallen. Het gaat gewoon nergens anders meer over. Sla maar eens een damesblad of een krant open, er staat altijd wel wat over afvallen in etc. Alsof je onderhand niet meer mee telt als je niet mee doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  bolus26 zo 9 okt 2011 - 3:25

vind het ook irritant dat het er altijd over gaat in tijdschriften en tv etc. Ik moet wel afvallen maar dat gaat wegens mijn gezondheid heel erg traag. Vind het ook heel irritant dat het een dagelijks gesprek van onderwerp is overal.Voel me dan stiekem ook altijd een beetje aangesproken.( zo van ow dat werkt goed (hinthint)

Zeker omdat het voor mij echt een hele lange strijd is waar ik grotendeels geen invloed op heb. Ik eet op verjaardagen ook gewoon wat lekkers want voor de rest eet ik gezond en sport ik.

Dus zeker een +1 als het gaat om de irritatiefactor! het is echt to much soms!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 3:28

bolus26 schreef:vind het ook irritant dat het er altijd over gaat in tijdschriften en tv etc. Ik moet wel afvallen maar dat gaat wegens mijn gezondheid heel erg traag. Vind het ook heel irritant dat het een dagelijks gesprek van onderwerp is overal.Voel me dan stiekem ook altijd een beetje aangesproken.( zo van ow dat werkt goed (hinthint)

Zeker omdat het voor mij echt een hele lange strijd is waar ik grotendeels geen invloed op heb. Ik eet op verjaardagen ook gewoon wat lekkers want voor de rest eet ik gezond en sport ik.

Dus zeker een +1 als het gaat om de irritatiefactor! het is echt to much soms!

Ja ik herken het Bolus! Iedereen praat er ook over dagelijks. Je zou bijna denken dat het slecht is ofzo als je niet mee doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  Gast zo 9 okt 2011 - 3:46

Ik herken het wel een beetje hoor. Niet zozeer op het forum (dan lees je de topics niet :P ), maar vooral in het dagelijks leven. Ik word zo moe van mensen die bij elk sausje en taartje en bakje chips zeuren: "nou vooruit 1tje dan" en "moet het eigenlijk niet doen, slecht he".

Ik ben zelf ook nooit echt met lijnen bezig (geweest). Nu sowieso niet natuurlijk, maar ook voor mijn zwangerschap houd ik gewoon een gezonde levensstijl aan met veel beweging en dus ook af en toe wat lekkers. Vermoeiend is misschien niet het goede woord, maar ik begrijp het wel. Het lijkt mij heeel vermoeiend om vanuit een slecht patroon in een nieuw patroon te moeten komen. Vind het wel knap als het lukt, maar het lijkt soms een ontzettend lang proces.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!  Empty Re: Ik wil er 0 kilo af! Wie doet er mee!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum