Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vakantie kilo's

+4
Blond
Raindrop
CCC
Sugarfall
8 plaatsers

Ga naar beneden

Vakantie kilo's Empty Vakantie kilo's

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 7:40

Als ik op vakantie ben geweest, kom ik echt altijd dikker weer terug.
Afgelopen week dus ook weer. Kon de hele dag zoveel eten als ik wilde en het was nog lekker ook! + alle glazen drank wat ik savonds weg heb geslurpt, zetten ook wel aan.
Behalve dat ik mooie volle borsten had, merkte ik er verder vrij weinig van. Had alleen een bikini of jurkjes aan.

Tot ik thuis kwam laughcry Broeken zitten echt een stuk strakker haha. En de weegschaal laat ook zien dat het eten er goed in is gegaan.

Jullie ook last van vakantie kilo's?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie kilo's Empty Re: Vakantie kilo's

Bericht  Sugarfall vr 30 sep 2011 - 7:45

Zat je all inclusive? Dan is de verleiding denk ik inderdaad groot om meer te eten en drinken. Hoeveel ben je aangekomen? Zal vast niet heel erg veel zijn toch? Dan is het er ook zo weer af!

Ik ben dit jaar niet aangekomen op vakantie, was zelfs 3 kilo afgevallen toen ik thuis kwam, maar dat is eigenlijk ieder jaar zo, ik loop/fiets dan meer, en ik heb als het warm is echt bijna geen trek. Het zou hier wat vaker warm moeten zijn Wink

Edit: Ik kom dus meestal in de winter wel wat aan.


Laatst aangepast door Sugarfall op vr 30 sep 2011 - 7:53; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie kilo's Empty Re: Vakantie kilo's

Bericht  CCC vr 30 sep 2011 - 7:46

Yep! Hier ook helaas... Sad Merkte dus ook dat mijn borsten voller waren geworden en bij thuiskomst gingen mijn rokjes minder goed dicht of zaten gewoon megastrak... Uiteindelijk op de weegschaal gaan staan en werd ik echt niet vrolijk... +5 kilo

Vanaf deze week weer flink aan de Weightwatchers gegaan en de eerste kilo is er alweer vanaf gelukkig! Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie kilo's Empty Re: Vakantie kilo's

Bericht  Gast vr 30 sep 2011 - 7:55

Sugerfall, ik zat all inclusive ja. Maar het was ook gewoon bijna allemaal super lekker! En het lag zo voor het grijpen de hele dag. Sommige mensen aten smorgens al groente met aardappelen, maar dat is niks voor mij.
Heb je echt sportieve vakanties? Ik heb ook wel veel gelopen, gefietst. Maar heb daar in tegen ook gewoon heel veel gegeten.

Chococupcake, Grappig is dat eigenlijk he! Oké 5 kilo aankomen is niet leuk, maar het eten was vast lekker! En dat moet ook gewoon een keer kunnen vind ik. Lekker alles eten wat je wilt. Altijd maar letten op wat je eet etc, is ook niet altijd vol te houden.. Knap dat je al een kilo kwijt bent! cheers Top TOp Top
Ik ben 2,5 kilo aangekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie kilo's Empty Re: Vakantie kilo's

Bericht  Sugarfall vr 30 sep 2011 - 8:01

Nee ik heb alles behalve sportieve vakanties haha, maar ik huur altijd een fiets om mee naar het strand te gaan, en boodschappen halen we dan op de fiets of lopend, en dat dan heen en weer een paar keer op een dag, dat is gewoon meer dan dat ik hier doe, hier ben ik er meestal te lui voor en neem ik sneller de auto :P

Mijn vriend zat andere jaren ook altijd all inclusive en die kwam dan ook aan, maar dit jaar dus ook niet, (we zaten dus niet all inclusive) ik weet ook zeker dat ik zou aankomen als ik all inclusive zou zitten, al die verleiding! Wel fijn dat het eten zo lekker was, dat hoor je ook weleens anders!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie kilo's Empty Re: Vakantie kilo's

Bericht  CCC vr 30 sep 2011 - 8:13

2.5 kilo is nog goed te doen! smile Tja, we zijn elke avond uit eten geweest, dan krijg je dat ook... Ach... Over een maandje ben ik het waarschijnlijk weer kwijt of een groot deel daarvan smile En ik heb tenminste genoten van de vakantie Very Happy

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie kilo's Empty Re: Vakantie kilo's

Bericht  Raindrop za 1 okt 2011 - 0:41

Wij zaten ook all in maar ik merk niet dat ik ben aangekomen.
We hebben ook veel gezwommen en gesnorkeld. Ik ben ook ziek geweest op vakantie dus misschien dat dat ook een rede is dat ik niet ben aangekomen haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie kilo's Empty Re: Vakantie kilo's

Bericht  Blond za 1 okt 2011 - 2:03

Ik kom vrijwel nooit aan op vakantie, meestal val ik zelfs wat af. In warme landen eet ik minder, ik heb gewoon minder trek. En ik loop en zwem meer.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie kilo's Empty Re: Vakantie kilo's

Bericht  Nora za 1 okt 2011 - 4:39

_Chance schreef:Ik kom vrijwel nooit aan op vakantie, meestal val ik zelfs wat af. In warme landen eet ik minder, ik heb gewoon minder trek. En ik loop en zwem meer.

Hier precies hetzelfde! Normaal zit ik de hele dag achter de computer, dus op vakantie beweeg ik veel meer.
Nora
Nora
Prater
Prater

Aantal berichten : 752
Punten : 837
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie kilo's Empty Re: Vakantie kilo's

Bericht  Jeanette za 1 okt 2011 - 8:32

Ik val meestal dan juist iets af, omdat ik het eten vaak niet lust. :P En thuis kom ik weer wat aan haha. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie kilo's Empty Re: Vakantie kilo's

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 22:04

Het ligt er een beetje aan wat voor vakantie ik heb. Als ik een zon, zee en strand vakantie all inclusive zou hebben, dan weet ik zeker dat ik aan kom.
Toen ik op reis was, liep ik heel veel, ik at veel minder (dacht er gewoon niet aan) en ondanks dat ik niet echt gezond gegeten heb, ben ik wel wat kilootjes af gevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie kilo's Empty Re: Vakantie kilo's

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 22:08

_Chance schreef:Ik kom vrijwel nooit aan op vakantie, meestal val ik zelfs wat af. In warme landen eet ik minder, ik heb gewoon minder trek. En ik loop en zwem meer.

+1..

Bij all inclusive ga ik ook echt niet meer eten omdat het kan. Ik snap ook niet zo goed waarom dat gedaan wordt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie kilo's Empty Re: Vakantie kilo's

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 22:14

Ik denk dat de verleiding dan groot is Punk'd.
Als ik een zak chips in huis heb, dan denk ik alleen maar aan die zak chips en dat ik 'em op wil eten. Als ik niets in huis heb denk ik er ook niet aan.
Als ik de hele dag beschikking over eten zou hebben, bij een all inclusive vakantie, zou ik denk ik veel te veel eten.

Dat is ook de reden waarom ik niet op all inclusive zou gaan (ook omdat ik meer van rondtrekken hou trouwens) dan ben ik de hele dag met eten bezig Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie kilo's Empty Re: Vakantie kilo's

Bericht  Blond za 1 okt 2011 - 23:17

All-inclusive zou mij ook niet zo aanspreken. Vind het juist leuk om lokale restaurantjes op te zoeken, en niet elke dag hetzelfde op het buffet tegen te komen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie kilo's Empty Re: Vakantie kilo's

Bericht  Shisha zo 2 okt 2011 - 0:00

_Chance schreef:All-inclusive zou mij ook niet zo aanspreken. Vind het juist leuk om lokale restaurantjes op te zoeken, en niet elke dag hetzelfde op het buffet tegen te komen.

+1.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie kilo's Empty Re: Vakantie kilo's

Bericht  Jerry zo 2 okt 2011 - 0:02

ik ga over 2 weken een week lang all inclusive naar Turkije... Heb foto's en filmpjes gezien van (o.a.) het buffet daar... Geloof wel dat ik iets aan zal komen Embarassed
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vakantie kilo's Empty Re: Vakantie kilo's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum