Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat te doen nu?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat te doen nu? Empty Wat te doen nu?

Bericht  cynthia864 wo 18 jan 2012 - 9:14

hey dames,



Ik heb een situatie waar ik ff geen raad mee heb, hebben jullie advies?

Heb een paar jaar terug een man leren kennen...Hij vond mij toendertijd gelijk leuk en ik hem totaal niet. heb dat ook echt duidelijk gemaakt, maar in de loop der tijd hebben we wel echt leuk en gezellig contact opgebouwd. Maaarrrr...de laatste tijd merk ik dat ik ook wel over hem aan het dromen ben, maar in het echt gedraag ik me niet zo tegen hem,( draai me weg als hij dicht bij komt etc), en dat snap ik niet echt van mezelf. Afgelopen week is hij dat te weten gekomen van mij, en wilde hij dat ik deze week langs zou komen. Dat heb ik niet gedaan, omdat ik zelf ook niet weet wat ik voel nu voor hem! Wat zouden jullie nu verder doen? Ik wil hem niet verder kwetsen en hem ook niet kwijt!

cynthia864
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 18
Registratiedatum : 12-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen nu? Empty Re: Wat te doen nu?

Bericht  Gast wo 18 jan 2012 - 9:19

Even een tijdje laten bezinken, zonder enig contact, en dan verder kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen nu? Empty Re: Wat te doen nu?

Bericht  cynthia864 wo 18 jan 2012 - 9:21

okay, thnx! Dat was ook wat ik dacht, en daarom ben ik ook niet bij hem langs gegaan..komt geheid seks van;)

cynthia864
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 18
Registratiedatum : 12-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen nu? Empty Re: Wat te doen nu?

Bericht  Vanilla Queen wo 18 jan 2012 - 9:25

cynthia864 schreef:okay, thnx! Dat was ook wat ik dacht, en daarom ben ik ook niet bij hem langs gegaan..komt geheid seks vanWink

Dat heb je altijd nog zelf in de hand lijkt mij.... laughcry
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen nu? Empty Re: Wat te doen nu?

Bericht  cynthia864 wo 18 jan 2012 - 9:49

Dat klopt....maar als de lust er eenmaal is...en terug naar huis gaan zou niet lukken ( afhankelijk van trein)

cynthia864
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 18
Registratiedatum : 12-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen nu? Empty Re: Wat te doen nu?

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 3:08

cynthia864 schreef:Dat klopt....maar als de lust er eenmaal is...en terug naar huis gaan zou niet lukken ( afhankelijk van trein)



Ook al is de lust zo hoog dan nog beslis jij wat je er mee doet? Krijg nu de indruk dat er wel degelijk gevoel bij je is, maar dat je boot afhoudt omdat je bang bent dat je gelijk met hem in bed kruipt. Weet je eigenlijk wel of hij gevoel voor je heeft? Of gaat het hem alleen maar om de sex en wil je het daarom niet langsgaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen nu? Empty Re: Wat te doen nu?

Bericht  cynthia864 vr 20 jan 2012 - 3:12

ja, hij heeft wel degelijk gevoel voor mij, nu wel wat in de war doordat hij weet van mijn tegenstrijdige gevoelens..En nee, hij is niet het type om het alleen voor de sex te doen.

cynthia864
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 18
Registratiedatum : 12-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen nu? Empty Re: Wat te doen nu?

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 3:17

Oke, maar waarom ben je dan bang om langs te gaan. Je geeft aan daar komt geheid sex van? Maar nogmaals dat heb je zelf in de hand toch? Je bent helemaal niks verplicht? Het klinkt een beetje tegenstrijdig van je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen nu? Empty Re: Wat te doen nu?

Bericht  cynthia864 vr 20 jan 2012 - 3:19

Nou, ik ben bang hem het gevoel te geven dat ik verliefd ben en dat ik verder wil, en onze vriendschap te schaden. Omdat ik zelf ook niet weet wat ik voel voor hem...heb op een dag als vandaag echt geen vlinders bijv.

cynthia864
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 18
Registratiedatum : 12-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen nu? Empty Re: Wat te doen nu?

Bericht  Gast vr 20 jan 2012 - 3:25

Daar kun je toch heel eerlijk in zijn en dat gerust tegen hem zeggen. Dan is het aan hem wat hij ermee doet. Maar je moet er ook niet omheen blijven draaien, want dan krijgt hij uiteindelijk ook geen hoogte van je. Je hoeft toch niet gelijk verliefd te worden, het kan ook groeien. Maak je gevoel bespreekbaar en blijft leuk en vriendschappelijk met hem omgaan. Daar is helemaal niks mis mee en wie weet groeit het gevoel ook wel bij jou? En zo niet jammer dan, maar dat hoef toch niet gelijk het einde te betekenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen nu? Empty Re: Wat te doen nu?

Bericht  cynthia864 vr 20 jan 2012 - 3:26

Hij weet het al..Wink

cynthia864
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 18
Registratiedatum : 12-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen nu? Empty Re: Wat te doen nu?

Bericht  cynthia864 vr 20 jan 2012 - 3:30

Het ging er meer om dat hij wilde dat ik die dag langs zou komen, en wat ik daarmee moest doen. Heb dat niet gedaan uiteindelijk, straks is hij verliefd na die avond, eventueel met goede hoop omdat er gezoend gaat worden, en dat wil ik hem niet aandoen. Wil eerlijk blijven daarin

cynthia864
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 18
Registratiedatum : 12-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat te doen nu? Empty Re: Wat te doen nu?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum