Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij doen?

+8
Coco
Susan
Monte
SarahKey
Rovine
Teddyaapje
Lolly's
Steep
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Wat zou jij doen?

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 4:10

Stel, je bent met je kindje naar een speeltuin in de buurt, zo 1 waar je entree moet betalen en waar toezichthouders rondlopen. Ineens ruik je een enorme wietlucht en je ziet dat er 2 ouders zitten te blowen tussen alle peuters/baby's. Er mag -waarschijnlijk- niet geblowd worden in de speeltuin.
Zou jij dit melden aan de toezichthouder of zeg je niks?


Laatst aangepast door Zelda op vr 27 jul 2012 - 4:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 4:12

Ik zou dit absoluut melden. Schandalig om zoiets te doen te midden van een groep kinderen in een speeltuin. Dan ben je echt niet helemaal gezond in je hoofd als je denkt dat het normaal is om wiet te gaan roken op zo'n moment, op zo'n plaats.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Steep vr 27 jul 2012 - 4:13

Ik zou de personen zelf aanspreken en mocht dat niet helpen dan zou ik naar de toezichthouders stappen.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Lolly's vr 27 jul 2012 - 4:13

Ik zou het melden bij degene zelf. En als ze er verder niets mee zouden doen, dan bij de toezichthouders. Ik vind het gewoon echt niet kunnen.

Lolly's
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 136
Registratiedatum : 14-06-12
Woonplaats : Een mooi plekje in Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 4:15

Zeker melden. En als er niks mee gedaan wordt, later een officiele klacht indienen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Teddyaapje vr 27 jul 2012 - 4:17

Ik zou het melden bij de toezichthouders en niet bij de mensen zelf. Je weet niet wat voor volk het is en wie weet hoe ze reageren en wat ze doen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 4:17

Ik heb dit dus zelf vandaag meegemaakt en ik heb dit gemeld bij de toezichthouder.
Ik wilde alleen even weten of ik er goed aan gedaan heb, want ik voelde me een enorme klikspaan. Aan de andere kant vind ik dit dus echt niet kunnen (sowieso blowen waar je kinderen bijzijn Wat zou jij doen? 878948377 ) en al helemaal niet in een speeltuin waar peutertjes en baby's gewoon overal rondlopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Rovine vr 27 jul 2012 - 4:20

In de bieb zat iemand eens jointjes te draaien. Toen heb ik dat ook gemeld en deden ze er iets mee.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 4:21

Ik had het ook direct bij de toezichthouders gemeld. Dat kan gewoon echt niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 4:22

....


Laatst aangepast door Ostara op ma 29 okt 2012 - 7:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Steep vr 27 jul 2012 - 4:24

Teddyaapje schreef:Ik zou het melden bij de toezichthouders en niet bij de mensen zelf. Je weet niet wat voor volk het is en wie weet hoe ze reageren en wat ze doen.

Sorry maar ik ben niet op voorhand bang voor mensen. Ik kan ze toch netjes aangeven dat ik het niet prettig vind? Wat ze ermee doen is hun zaak, maar je wordt heus niet in elkaar getikt omdat je iets van het blowen zegt hoor..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 4:29

Steep schreef:
Teddyaapje schreef:Ik zou het melden bij de toezichthouders en niet bij de mensen zelf. Je weet niet wat voor volk het is en wie weet hoe ze reageren en wat ze doen.

Sorry maar ik ben niet op voorhand bang voor mensen. Ik kan ze toch netjes aangeven dat ik het niet prettig vind? Wat ze ermee doen is hun zaak, maar je wordt heus niet in elkaar getikt omdat je iets van het blowen zegt hoor..
Dat weet ik zo net nog niet Wat zou jij doen? 394967 er zijn mensen voor minder in elkaar geslagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Steep vr 27 jul 2012 - 4:31

Zelda schreef:
Steep schreef:
Teddyaapje schreef:Ik zou het melden bij de toezichthouders en niet bij de mensen zelf. Je weet niet wat voor volk het is en wie weet hoe ze reageren en wat ze doen.

Sorry maar ik ben niet op voorhand bang voor mensen. Ik kan ze toch netjes aangeven dat ik het niet prettig vind? Wat ze ermee doen is hun zaak, maar je wordt heus niet in elkaar getikt omdat je iets van het blowen zegt hoor..
Dat weet ik zo net nog niet Wat zou jij doen? 394967 er zijn mensen voor minder in elkaar geslagen.

Klopt. In ieder geval ben ik blij dat ik me daardoor niet laat beinvloeden en nog steeds mijn medemens durf aan te spreken.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 4:32

Ik zou dat zeer zeker gemeld hebben en vind dat ook echt niet kunnen. Mijn buren roken in het bijzijn van hun 2 jarig zoontje, en dat vind ik al niet kunnen, maar dat is nog hun eigen kind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 4:32

Steep schreef:
Zelda schreef:
Steep schreef:
Teddyaapje schreef:Ik zou het melden bij de toezichthouders en niet bij de mensen zelf. Je weet niet wat voor volk het is en wie weet hoe ze reageren en wat ze doen.

Sorry maar ik ben niet op voorhand bang voor mensen. Ik kan ze toch netjes aangeven dat ik het niet prettig vind? Wat ze ermee doen is hun zaak, maar je wordt heus niet in elkaar getikt omdat je iets van het blowen zegt hoor..
Dat weet ik zo net nog niet Wat zou jij doen? 394967 er zijn mensen voor minder in elkaar geslagen.

Klopt. In ieder geval ben ik blij dat ik me daardoor niet laat beinvloeden en nog steeds mijn medemens durf aan te spreken.

Het ligt wel aan welke medemens moet ik zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 4:33

Steep, jouw laatste zin lijkt net alsof het raar is dat je het niet direct aan die mensen meldt. Ik wist niet goed wat voor een reactie zij zouden geven, en sorry maar in een speeltuin kies ik dan echt voor mijn eigen veiligheid en meld het aan een toezichthouder i.p.v direct aan die mensen. Ik wil geen hele ruzie veroorzaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Steep vr 27 jul 2012 - 4:38

Dat was niet mijn bedoeling. Maar waarom er gelijk vanuit gaan dat er een ruzie komt of dat er ergere dingen gebeuren? Dat weet je helemaal niet namelijk.. Ik heb genoeg ervaring met dit soort 'doelgroepen' en vaak is er niks aan de hand als je het gewoon vraagt. Als ze nee zeggen kun je toch alsnog naar een toezichthouder stappen lijkt mij? Of als je dat vervelend vind kun je ook weggaan. Maar goed, ik wil hier eigenlijk helemaal niet over discussieren, want ik geloof niet dat dat zin heeft haha.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  SarahKey vr 27 jul 2012 - 4:40

Ik zou eerst naar de mensen toegegaan zijn en als ze daarna nog doodleuk gaan blowen dan naar de toezichthouder(s). Liet het er iig niet bij zitten.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Monte vr 27 jul 2012 - 4:41

Ik vind het heel goed van je zelda, waarom zou je mensen zelf gaan aanspreken? Het gaat niet alleen maar om jouw ergernis/veiligheid, maar ook die van alle kindjes daar. Ik vind het dan niet meer dan normaal dit niet zelf te zeggen maar juist een toezichthouder te laten doen. Dat is toch zijn taak? Ik zou het ook niet zelf gaan zeggen(ik vind het sowieso al aso in een speeltuin wiet te gebruiken, dus wie weet wat voor mensen dat zijn en welke reactie je krijgt.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 4:43

Ik zou hun ook niet persoonlijk erop aanspreken maar idd ergens melden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 4:47

Ik had het ook gemeld.

Ik vind het ook heel bizar om hier dagelijks te zien hoe er even een buggy buiten de coffeeshop geparkeerd wordt terwijl vader of moeder even wiet aan het halen is. Soms staan er ook echt kleine kindjes buiten te wachten.

Snap daar ook echt helemaal niks van....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 4:48

Steep schreef:Dat was niet mijn bedoeling. Maar waarom er gelijk vanuit gaan dat er een ruzie komt of dat er ergere dingen gebeuren? Dat weet je helemaal niet namelijk.. Ik heb genoeg ervaring met dit soort 'doelgroepen' en vaak is er niks aan de hand als je het gewoon vraagt. Als ze nee zeggen kun je toch alsnog naar een toezichthouder stappen lijkt mij? Of als je dat vervelend vind kun je ook weggaan. Maar goed, ik wil hier eigenlijk helemaal niet over discussieren, want ik geloof niet dat dat zin heeft haha.
Ik zie niet zo in waarom ik weg moet gaan als zij in overtreding zijn, eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Gast vr 27 jul 2012 - 4:50

Steep schreef:Dat was niet mijn bedoeling. Maar waarom er gelijk vanuit gaan dat er een ruzie komt of dat er ergere dingen gebeuren? Dat weet je helemaal niet namelijk.. Ik heb genoeg ervaring met dit soort 'doelgroepen' en vaak is er niks aan de hand als je het gewoon vraagt. Als ze nee zeggen kun je toch alsnog naar een toezichthouder stappen lijkt mij? Of als je dat vervelend vind kun je ook weggaan. Maar goed, ik wil hier eigenlijk helemaal niet over discussieren, want ik geloof niet dat dat zin heeft haha.

in een spééltuin?!?! waarvoor je gewoon entree moet betalen.. Lekker omgekeerde wereld.

Ik vind het de taak van de speeltuin om die mensen daarop aan te spreken en het vervolgens in de gaten te houden, ik zou het dus ook melden bij de toezichthouder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Steep vr 27 jul 2012 - 4:55

Ik dacht al dat die zin verkeerd gelezen zou worden. Wat ik bedoel is als je hun hebt aangesproken en ze reageren niet normaal en je daarna nog naar de toezichthouders gaat. Dan weten de blowende ouders ook wel van wie het komt natuurlijk..
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Susan vr 27 jul 2012 - 5:26

Ik had het ook gemeld, en nee, ik had niet eerst die mensen zelf aangesproken. Ik zou niet weten waarom.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij doen? Empty Re: Wat zou jij doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum