Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand een leuk idee??

5 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand een leuk idee?? Empty Iemand een leuk idee??

Bericht  Bay do 1 maa 2012 - 22:20

Het bedrijf waar ik werk gaat intern veranderen. De structuur wordt anders wat tot betere prestaties moet leiden. Om dit te "vieren" gaan we met het hele team uit eten en is het de bedoeling dat iedereen een aandenken krijgt.

Ik heb de "gelukkige" taak om dus wat te bedenken. Ik heb echt geen flauw idee ben er al zo'n 3 weken overna aan het denken en nu weer internet aan het afzoeken maar ik weet niks. Iemand van jullie nog leuke ideeen? Het budget is zo'n 10 euro p.p.

Mijn leidinggevende kwam al met het idee regenjasjes te laten bedrukken. Maar ik heb eerlijk gezegd dat ik die meteen weggooi en niet aantrek.
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een leuk idee?? Empty Re: Iemand een leuk idee??

Bericht  TGR do 1 maa 2012 - 22:26

Gewoon iedereen 10 euro geven.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een leuk idee?? Empty Re: Iemand een leuk idee??

Bericht  ExpressoB do 1 maa 2012 - 22:57

yoursuprise.nl misschien kun je daar wat vinden, voor €10.- p.p kun je best wat kopen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een leuk idee?? Empty Re: Iemand een leuk idee??

Bericht  CarpeDiem vr 2 maa 2012 - 7:12

Leuke cadeaubon, bijv. voor de mannen van een drankenhandel en voor de vrouwen van de H&M of Miss Etam ofzo.
CarpeDiem
CarpeDiem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een leuk idee?? Empty Re: Iemand een leuk idee??

Bericht  Monte vr 2 maa 2012 - 8:18

Zilver* schreef:Het bedrijf waar ik werk gaat intern veranderen. De structuur wordt anders wat tot betere prestaties moet leiden. Om dit te "vieren" gaan we met het hele team uit eten en is het de bedoeling dat iedereen een aandenken krijgt.

Ik heb de "gelukkige" taak om dus wat te bedenken. Ik heb echt geen flauw idee ben er al zo'n 3 weken overna aan het denken en nu weer internet aan het afzoeken maar ik weet niks. Iemand van jullie nog leuke ideeen? Het budget is zo'n 10 euro p.p.

Mijn leidinggevende kwam al met het idee regenjasjes te laten bedrukken. Maar ik heb eerlijk gezegd dat ik die meteen weggooi en niet aantrek.
Wat denken die mensen toch altijd, dat je dingen met logo's maar aan gaat trekken en dat het leuk is om te krijgen? scratch

Maar ik zou het ook niet zo snel weten. Misschien een bon inderdaad of anders iets van een pakket, zoals een paaspakket(bijv deze: http://www.abp-paaspakketten.nl/Paaspakket.aspx )
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand een leuk idee?? Empty Re: Iemand een leuk idee??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum