Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haak en brei topic ;)

+22
Kabouter
ekiaam87
Rovine
jena
Eliesje
Niki
Bimbam
Leine
Chocolate Cookie
Zwerver
Lejow
Herfstblaadjes
VeryCherry
Blueschick
Aagje!
Penny Blossom
Pompoen
Tsjip
Angela_1986
Lady Starstruck
Ugly Betty
Ibbeltje
26 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Angela_1986 do 29 dec 2011 - 9:24

Hebbes! Lag toch nog in 't bakje maar dan in 'n ander vakje... nerd
Kwam nog wel 'n knopspeld tegen tussen de bank, oeps! En bedacht me ineens dat ik ook nog ergens 'n haaknaald moet vinden ooit, viel en niet meer kunnen vinden! Alle kussens van de bank, overal tussendoor geweest, bank van de muur, onder de bank gekeken: ner-gens!

Dit zijn die ergonomische haaknaalden: http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/haaknaald-met-met-zacht-handvat-nr-6.asp
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Pompoen do 29 dec 2011 - 9:29

Balloon schreef:Pompoen, heb je die muts gemaakt aan de de hand van een filmpje van YouTube? Hij is errug leuk!

Nee niet echt, ik heb de eerste muts, die rode wel met behulp van een youtubefilmpje gemaakt, maar ik vond het mutsje in het filmpje stom dus was al gelijk eigenwijs en heb het anders gedaan dan gezegd werd. Deze heb ik helemaal zonder filmpje gemaakt, gewoon al hakende de vorm bepaald.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 9:32

Angela_1986 schreef:Hebbes! Lag toch nog in 't bakje maar dan in 'n ander vakje... Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 827601
Kwam nog wel 'n knopspeld tegen tussen de bank, oeps! En bedacht me ineens dat ik ook nog ergens 'n haaknaald moet vinden ooit, viel en niet meer kunnen vinden! Alle kussens van de bank, overal tussendoor geweest, bank van de muur, onder de bank gekeken: ner-gens!

Dit zijn die ergonomische haaknaalden: http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/haaknaald-met-met-zacht-handvat-nr-6.asp
Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 827601

Ach, je hebt hem weer!
Je zou inderdaad denken dat die Simkaart ergens heeft gezeten, maar waar?

Die ergonomische pennen zijn het proberen wel waard. Ik schrijf inderdaad ook niet op de juiste manier en krijg snel kramp.

Drie bloemen af Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Ibbeltje do 29 dec 2011 - 9:33

haha Angela toch Very Happy Goed dat je die naald gevonden hebt trouwens.

En die ergonomische, ik had een andere op een filmpje gezien. Maar deze zien er wel fijn uit om te gebruiken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  jena do 29 dec 2011 - 9:33

Smikkell schreef:
Angela_1986 schreef:
jena schreef:Wie o wie kan me helpen aan een goede site om te leren breien? Het irriteert me mateloos dat ik er niets van snap. Ik heb rondbreinaalden hier en na veel pijn en moeite had ik 15 steken opgezet (serieus een uur over gedaan mbv filmpjes), maar ik kan nergens vinden hoe ik verder moet.
De draad zat nu aan de kant waar hij volgens mij niet moet zitten en ik kon dus niet verder. Heb alles maar weer uitgehaald en dacht geaccepteerd te hebben dat ik er niets van kan. Maar nu vind ik toch weer dat ik het moet kunnen leren, dus heb verschillende youtube-filmpjes bekeken. Het lijkt alleen wel of het nog moeilijker is dan de vorige keer; ik snap nu daadwerkelijk niets eens meer hoe ik de eerste lus op de breipen moet zetten Mad Waarom kan ik dit niet???

Je bent ook wel erg ambitieus om te willen leren breien met rondbreinaalden Wink Misschien 'n idee om eerst met gewone naalden te gaan breien?

Inderdaad.

Maakt dat echt veel uit? Rondbreinaalden waren de enige die ze hadden (en ze waren maar 79 cent, ook niet onbelangrijk angel ). Ik ging van het, misschien domme en naieve, 'naalden zijn naalden'-principe uit. Maar gewone naalden zijn dus makkelijker. * Slaat het op in geheugen*
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 9:34

Ibbeltje schreef:haha Angela toch Very Happy Goed dat je die naald gevonden hebt trouwens.

En die ergonomische, ik had een andere op een filmpje gezien. Maar deze zien er wel fijn uit om te gebruiken.
Ik wil ze eigenlijk eerst even vasthouden voor ik ze bestel. Zouden ook wel in de winkel zijn, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 9:36

jena schreef:
Smikkell schreef:
Angela_1986 schreef:
jena schreef:Wie o wie kan me helpen aan een goede site om te leren breien? Het irriteert me mateloos dat ik er niets van snap. Ik heb rondbreinaalden hier en na veel pijn en moeite had ik 15 steken opgezet (serieus een uur over gedaan mbv filmpjes), maar ik kan nergens vinden hoe ik verder moet.
De draad zat nu aan de kant waar hij volgens mij niet moet zitten en ik kon dus niet verder. Heb alles maar weer uitgehaald en dacht geaccepteerd te hebben dat ik er niets van kan. Maar nu vind ik toch weer dat ik het moet kunnen leren, dus heb verschillende youtube-filmpjes bekeken. Het lijkt alleen wel of het nog moeilijker is dan de vorige keer; ik snap nu daadwerkelijk niets eens meer hoe ik de eerste lus op de breipen moet zetten Mad Waarom kan ik dit niet???

Je bent ook wel erg ambitieus om te willen leren breien met rondbreinaalden Wink Misschien 'n idee om eerst met gewone naalden te gaan breien?

Inderdaad.

Maakt dat echt veel uit? Rondbreinaalden waren de enige die ze hadden (en ze waren maar 79 cent, ook niet onbelangrijk Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 166342 ). Ik ging van het, misschien domme en naieve, 'naalden zijn naalden'-principe uit. Maar gewone naalden zijn dus makkelijker. * Slaat het op in geheugen*
Bij de Zeeman, Wibra en Action liggen ook allemaal breinaalden in alle maten voor 99 cent.
Opzich is het redelijk het zelfde, de steek blijft het zelfde, maar om te oefenen lijkt mij recht toe, recht aan toch het makkelijkste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Pompoen do 29 dec 2011 - 9:46

Ja rondbreien lijkt me ook niet makkelijk!
Of ik het laatste weekend kan hangt er vanaf of ik die week naar Terschelling ga of niet... Maar zoals het er nu naar uit ziet ga ik een week eerder.

Ik wil zo veel. Ik ben begonnen met een pannenlap rood met witte blokjes, maar had ook een ander idee...daar ga ik nu mee beginnen. Vriendin wil wel zo'n mutsje zoals die rode en haar zoontje stond het ook zo schattig...

Maar tegelijk wil ik nog een potje haken en nieuwe dingen leren...grrrrr!!! Te veel. En tot overmaat van ramp kon ik vannacht weer niet slapen en heb ik maar 5 uurtjes geslapen. O.a. doordat ik weer over haken droomde...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 9:50

Pompoen, dat klinkt toch niet goed. Jij hebt naast figuurlijk ook letterlijk het haakvirus denk ik.

Ik wil graag een potje haken, maar ik haal alles steeds weer uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Angela_1986 do 29 dec 2011 - 9:54

Smikkell schreef:
jena schreef:
Smikkell schreef:
Angela_1986 schreef:
jena schreef:Wie o wie kan me helpen aan een goede site om te leren breien? Het irriteert me mateloos dat ik er niets van snap. Ik heb rondbreinaalden hier en na veel pijn en moeite had ik 15 steken opgezet (serieus een uur over gedaan mbv filmpjes), maar ik kan nergens vinden hoe ik verder moet.
De draad zat nu aan de kant waar hij volgens mij niet moet zitten en ik kon dus niet verder. Heb alles maar weer uitgehaald en dacht geaccepteerd te hebben dat ik er niets van kan. Maar nu vind ik toch weer dat ik het moet kunnen leren, dus heb verschillende youtube-filmpjes bekeken. Het lijkt alleen wel of het nog moeilijker is dan de vorige keer; ik snap nu daadwerkelijk niets eens meer hoe ik de eerste lus op de breipen moet zetten Mad Waarom kan ik dit niet???

Je bent ook wel erg ambitieus om te willen leren breien met rondbreinaalden Wink Misschien 'n idee om eerst met gewone naalden te gaan breien?

Inderdaad.

Maakt dat echt veel uit? Rondbreinaalden waren de enige die ze hadden (en ze waren maar 79 cent, ook niet onbelangrijk Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 166342 ). Ik ging van het, misschien domme en naieve, 'naalden zijn naalden'-principe uit. Maar gewone naalden zijn dus makkelijker. * Slaat het op in geheugen*
Bij de Zeeman, Wibra en Action liggen ook allemaal breinaalden in alle maten voor 99 cent.
Opzich is het redelijk het zelfde, de steek blijft het zelfde, maar om te oefenen lijkt mij recht toe, recht aan toch het makkelijkste.

Ik denk inderdaad ook dat 'recht toe, recht aan' het makkelijkste is als je nog niet kunt breien dus ik zou nog ff op pad gaan naar de Zeeman ofzo.

Jullie gaan nu vast lachen maar wat denk je? Die oogjes vind ik te groot dus ik heb ze nu niet eens gebruikt laughcry Ik borduur de oogjes er wel op.

Daar zit ik dus ook mee Smikkell, ik wil ze graag eerst even vasthouden... Moet binnenkort toch nog 'n keertje op pad voor haakspulletjes dus dan hoop ik dat ze die ook hebben!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 9:56

Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Pompoen do 29 dec 2011 - 9:58

Smikkell schreef:Pompoen, dat klinkt toch niet goed. Jij hebt naast figuurlijk ook letterlijk het haakvirus denk ik.

Ik wil graag een potje haken, maar ik haal alles steeds weer uit.

Ja ik heb dat wel vaker met nieuwe dingen, dan raak ik zo overenthousiast dat ik er helemaal gek van word. In het begin met koor kon ik alleen nog maar zingen. Toen ik net met zangles was begonnen zong ik mezelf helemaal schor zo fanatiek was ik... Ik heb gewoon geen stopknop...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Ibbeltje do 29 dec 2011 - 9:58

Angela wat maak jij ook alweer?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 10:00

тыквашка schreef:
Smikkell schreef:Pompoen, dat klinkt toch niet goed. Jij hebt naast figuurlijk ook letterlijk het haakvirus denk ik.

Ik wil graag een potje haken, maar ik haal alles steeds weer uit.

Ja ik heb dat wel vaker met nieuwe dingen, dan raak ik zo overenthousiast dat ik er helemaal gek van word. In het begin met koor kon ik alleen nog maar zingen. Toen ik net met zangles was begonnen zong ik mezelf helemaal schor zo fanatiek was ik... Ik heb gewoon geen stopknop...
Herkenbaar hoor. Ik kan mezelf ergens zo in verliezen dat ik inderdaad ook slecht ga slapen en veel te lang door ga. Als ik eenmaal een plan in mijn hoofd heb Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 394967

Ow mensen. Ik heb overgewicht, een uitkering en nu brei en haak ik ook nog. Als ik volgend jaar zelf kaarten ga maken, dan mogen jullie mij doodknuppelen Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Ibbeltje do 29 dec 2011 - 10:12

te lang doorgaan ja herken ik ook Very Happy Maar ik slaap gelukkig wel goed Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Pompoen do 29 dec 2011 - 10:15

Smikkell schreef:
тыквашка schreef:
Smikkell schreef:Pompoen, dat klinkt toch niet goed. Jij hebt naast figuurlijk ook letterlijk het haakvirus denk ik.

Ik wil graag een potje haken, maar ik haal alles steeds weer uit.

Ja ik heb dat wel vaker met nieuwe dingen, dan raak ik zo overenthousiast dat ik er helemaal gek van word. In het begin met koor kon ik alleen nog maar zingen. Toen ik net met zangles was begonnen zong ik mezelf helemaal schor zo fanatiek was ik... Ik heb gewoon geen stopknop...
Herkenbaar hoor. Ik kan mezelf ergens zo in verliezen dat ik inderdaad ook slecht ga slapen en veel te lang door ga. Als ik eenmaal een plan in mijn hoofd heb Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 394967

Ow mensen. Ik heb overgewicht, een uitkering en nu brei en haak ik ook nog. Als ik volgend jaar zelf kaarten ga maken, dan mogen jullie mij doodknuppelen Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 394967
]

Oh, hier nog een!! Ehh...ik maak al zelf kaarten, ze zijn te koop op kaartje2go, moet ik me nu heel erg schamen of bedoel jij knippen en plakken?

Edit: ik probeer mezelf een beetje in te dammen... En ik wil nu eigenlijk eerst bedenken welk project ik ga doen...in plaats van telkens van project naar project springen en ontevreden blijven...
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Angela_1986 do 29 dec 2011 - 10:17

тыквашка schreef:
Smikkell schreef:
тыквашка schreef:
Smikkell schreef:Pompoen, dat klinkt toch niet goed. Jij hebt naast figuurlijk ook letterlijk het haakvirus denk ik.

Ik wil graag een potje haken, maar ik haal alles steeds weer uit.

Ja ik heb dat wel vaker met nieuwe dingen, dan raak ik zo overenthousiast dat ik er helemaal gek van word. In het begin met koor kon ik alleen nog maar zingen. Toen ik net met zangles was begonnen zong ik mezelf helemaal schor zo fanatiek was ik... Ik heb gewoon geen stopknop...
Herkenbaar hoor. Ik kan mezelf ergens zo in verliezen dat ik inderdaad ook slecht ga slapen en veel te lang door ga. Als ik eenmaal een plan in mijn hoofd heb Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 394967

Ow mensen. Ik heb overgewicht, een uitkering en nu brei en haak ik ook nog. Als ik volgend jaar zelf kaarten ga maken, dan mogen jullie mij doodknuppelen Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 394967
]

Oh, hier nog een!! Ehh...ik maak al zelf kaarten, ze zijn te koop op kaartje2go, moet ik me nu heel erg schamen of bedoel jij knippen en plakken?

Alleen de uitkering ontbreekt hier... angel Ben ik nu de kneus van 't forum geworden? Embarassed
Maarrr, je kunt ook hele leuke kaartjes zelf maken hoor! Wink

Ibbeltje, ik ben 'n schildpad aan het maken.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 10:17

тыквашка schreef:
Smikkell schreef:
тыквашка schreef:
Smikkell schreef:Pompoen, dat klinkt toch niet goed. Jij hebt naast figuurlijk ook letterlijk het haakvirus denk ik.

Ik wil graag een potje haken, maar ik haal alles steeds weer uit.

Ja ik heb dat wel vaker met nieuwe dingen, dan raak ik zo overenthousiast dat ik er helemaal gek van word. In het begin met koor kon ik alleen nog maar zingen. Toen ik net met zangles was begonnen zong ik mezelf helemaal schor zo fanatiek was ik... Ik heb gewoon geen stopknop...
Herkenbaar hoor. Ik kan mezelf ergens zo in verliezen dat ik inderdaad ook slecht ga slapen en veel te lang door ga. Als ik eenmaal een plan in mijn hoofd heb Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 394967

Ow mensen. Ik heb overgewicht, een uitkering en nu brei en haak ik ook nog. Als ik volgend jaar zelf kaarten ga maken, dan mogen jullie mij doodknuppelen Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 394967
]

Oh, hier nog een!! Ehh...ik maak al zelf kaarten, ze zijn te koop op kaartje2go, moet ik me nu heel erg schamen of bedoel jij knippen en plakken?

Edit: ik probeer mezelf een beetje in te dammen... En ik wil nu eigenlijk eerst bedenken welk project ik ga doen...in plaats van telkens van project naar project springen en ontevreden blijven...
Ja, knippen en plakken, 3d enz. Prima dat anderen dat doen, maar ik wil niet bij die mutsenclub horen Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Ibbeltje do 29 dec 2011 - 10:21

Oow ja de schildpad leuk Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Pompoen do 29 dec 2011 - 10:22

Ik denk echt dat ze op de kunstacademie hun schoenen zouden opvreten als ze zouden horen dat een exleerling 3d kaarten was gaan knippen en plakken ofzo. Denk dat ze zich oprecht zouden afvragen wat ze nou toch fout hadden gedaan... Wahaha. Maar goed wij zijn semimutsen dan Smikk, want de rest is aardig mutserig toch!? Wink
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Gast do 29 dec 2011 - 10:24

тыквашка schreef:Ik denk echt dat ze op de kunstacademie hun schoenen zouden opvreten als ze zouden horen dat een exleerling 3d kaarten was gaan knippen en plakken ofzo. Denk dat ze zich oprecht zouden afvragen wat ze nou toch fout hadden gedaan... Wahaha. Maar goed wij zijn semimutsen dan Smikk, want de rest is aardig mutserig toch!? Wink
Het begint er wel steeds meer op te lijken ja. Ik denk dat ik mijn haar kort ga knippen en een mooie Mickey Mouse trui ga breien.

Ik snap dat ze daar bij de acedemie wat moeite mee hebben. Op mijn opleiding zouden ze in hun handen klappen. Ow, of ik krijg een sticker Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Angela_1986 do 29 dec 2011 - 10:27

Ibbeltje schreef:Oow ja de schildpad leuk Very Happy

Ik zou er zelf niet snel voor gekozen hebben om die te gaan haken maar mijn collega was zo enthousiast, hij wilde hem heel graag voor zijn kleinzoon.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Ibbeltje do 29 dec 2011 - 10:28

Angela_1986 schreef:
Ibbeltje schreef:Oow ja de schildpad leuk Very Happy

Ik zou er zelf niet snel voor gekozen hebben om die te gaan haken maar mijn collega was zo enthousiast, hij wilde hem heel graag voor zijn kleinzoon.


aaah hihi. is hij moeilijk te maken?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Pompoen do 29 dec 2011 - 10:31

Smikkell schreef:
тыквашка schreef:Ik denk echt dat ze op de kunstacademie hun schoenen zouden opvreten als ze zouden horen dat een exleerling 3d kaarten was gaan knippen en plakken ofzo. Denk dat ze zich oprecht zouden afvragen wat ze nou toch fout hadden gedaan... Wahaha. Maar goed wij zijn semimutsen dan Smikk, want de rest is aardig mutserig toch!? Wink
Het begint er wel steeds meer op te lijken ja. Ik denk dat ik mijn haar kort ga knippen en een mooie Mickey Mouse trui ga breien.

Ik snap dat ze daar bij de acedemie wat moeite mee hebben. Op mijn opleiding zouden ze in hun handen klappen. Ow, of ik krijg een sticker Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 394967

Oh ja ik moest mezelf ook bedwingen gisteren bij de kapper. 't is dat ik zo'n plofkop krijg van zo'n kort kapsel laughcry...

Ik heb ook nog een paar jaar op de knutselacademie gezeten, maar daar waren ze toch wel van het huppeldepupbevorderend leren en dan mocht je het juist niet voordoen. Al die kleuters worden vanaf nu verpest voor dat 3d knippen en plakken want ze leren hun eigen fantasie te gebruiken...zo naar!! Twisted Evil
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Angela_1986 do 29 dec 2011 - 10:35

Ibbeltje schreef:
Angela_1986 schreef:
Ibbeltje schreef:Oow ja de schildpad leuk Very Happy

Ik zou er zelf niet snel voor gekozen hebben om die te gaan haken maar mijn collega was zo enthousiast, hij wilde hem heel graag voor zijn kleinzoon.


aaah hihi. is hij moeilijk te maken?

Neuh dat niet! Het zijn alleen veel losse onderdelen en dat betekent dus ook veel 'naai-werk' om 'm in elkaar te zetten en laat ik daar nou net niet van houden laughcry
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 20 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum