Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haak en brei topic ;)

+22
Kabouter
ekiaam87
Rovine
jena
Eliesje
Niki
Bimbam
Leine
Chocolate Cookie
Zwerver
Lejow
Herfstblaadjes
VeryCherry
Blueschick
Aagje!
Penny Blossom
Pompoen
Tsjip
Angela_1986
Lady Starstruck
Ugly Betty
Ibbeltje
26 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Angela_1986 zo 8 jan 2012 - 6:53

Eliesje schreef:
Angela_1986 schreef:
Eliesje schreef:Dankje! Maar ik komniet uit Sad
Ik heb 10 ook gedaan, maar ik hou veel vasten over terwijl ik het doe zoals het boekje, maar ik doe toch iets fout, maar wat?
Sad

Oh dat is vervelend!

Ik heb het boekje er even bij gepakt. Toer 8 klopt nog wel qua aantal steken, 24?
Toer 9 is dus; 1 vaste haken, 1 vaste haken, 2 vasten samen haken, 1 vaste haken, 1 vaste haken, 2 vasten samen haken, 1 vaste haken, 1 vaste haken, 2 vasten samen haken, 1 vaste haken, 1 vaste haken, 2 vasten samen haken, 1 vaste haken, 1 vaste haken, 2 vasten samen haken, 1 vaste haken, 1 vaste haken, 2 vasten samen haken. Dan hou je er 18 over.
Toer 10 is hetzelfde met als verschil dat je steeds maar 1 vaste haakt en dan 2 vasten samen haakt. Dat herhaal je nog 5x zodat je 6 steken minder krijgt = 12.

Ja dat klopt wel.. maar na toer 10 heb ik er 33 over :s

Hmm... dan heb je dus steken gemeerderd i.p.v. geminderd, maar waar? scratch
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Eliesje zo 8 jan 2012 - 7:13

Angela_1986 schreef:
Eliesje schreef:
Angela_1986 schreef:
Eliesje schreef:Dankje! Maar ik komniet uit Sad
Ik heb 10 ook gedaan, maar ik hou veel vasten over terwijl ik het doe zoals het boekje, maar ik doe toch iets fout, maar wat?
Sad

Oh dat is vervelend!

Ik heb het boekje er even bij gepakt. Toer 8 klopt nog wel qua aantal steken, 24?
Toer 9 is dus; 1 vaste haken, 1 vaste haken, 2 vasten samen haken, 1 vaste haken, 1 vaste haken, 2 vasten samen haken, 1 vaste haken, 1 vaste haken, 2 vasten samen haken, 1 vaste haken, 1 vaste haken, 2 vasten samen haken, 1 vaste haken, 1 vaste haken, 2 vasten samen haken, 1 vaste haken, 1 vaste haken, 2 vasten samen haken. Dan hou je er 18 over.
Toer 10 is hetzelfde met als verschil dat je steeds maar 1 vaste haakt en dan 2 vasten samen haakt.
Dat herhaal je nog 5x zodat je 6 steken minder krijgt = 12.

Ja dat klopt wel.. maar na toer 10 heb ik er 33 over :s

Hmm... dan heb je dus steken gemeerderd i.p.v. geminderd, maar waar? scratch

Ja haha idd waar, denk dat ik toch maar overnieuw begin :p
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Niki zo 8 jan 2012 - 7:18

Vanmiddag ben ik bij een hoooked zpagetti workshop geweest en heb ik deze tas gehaakt. Ik vond het erg geslaagd. Heb meteen een nieuwe bol gekocht om verder ermee te gaan.. Zo leuk!! Very Happy

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Dsc08029z


Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Eliesje zo 8 jan 2012 - 7:20

Niki schreef:Vanmiddag ben ik bij een hoooked zpagetti workshop geweest en heb ik deze tas gehaakt. Ik vond het erg geslaagd. Heb meteen een nieuwe bol gekocht om verder ermee te gaan.. Zo leuk!! Very Happy

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Dsc08029z



Wat leuk zeg!
Eliesje
Eliesje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Ibbeltje zo 8 jan 2012 - 7:21

wat gaaf zeg die tas! hoe is de binnenkant?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Niki zo 8 jan 2012 - 7:23

Hetzelfde als de buitenkant.. Ik kan die eventueel laten voeren door iemand die kan naaien. Maar dit soort tas gebruik ik misschien als ik een keer wat ga drinken of zo en dat ik alleen mijn portemonnee en telefoon en brillenkoker meeneemt. Dus voor mij hoeft het niet persee gevoerd te worden.
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Ibbeltje zo 8 jan 2012 - 7:27

aaah oke smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Pompoen zo 8 jan 2012 - 7:56

Zo, ik heb besloten een rokje te haken naar het voorbeeld van bladzijde 25 van dit topic. Vind 'm gaaf! Heb alleen nog niet echt een idee hoe het gaat worden. Ben nu bezig met een zwarte boord. Heb alles zitten uitrekenen, steken uitgezocht etc. Hoop dat het straks als ik met de kleuren ga beginnen ook nog klopt. Ach en anders maak ik er wel een ander soort rokje van ;-).
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Ibbeltje zo 8 jan 2012 - 8:25

тыквашка schreef:Zo, ik heb besloten een rokje te haken naar het voorbeeld van bladzijde 25 van dit topic. Vind 'm gaaf! Heb alleen nog niet echt een idee hoe het gaat worden. Ben nu bezig met een zwarte boord. Heb alles zitten uitrekenen, steken uitgezocht etc. Hoop dat het straks als ik met de kleuren ga beginnen ook nog klopt. Ach en anders maak ik er wel een ander soort rokje van ;-).


Ik ben beetje jaloers op jou Embarassed jij kiest al echt de wat ingewikkeldere dingen uit smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 8:25

тыквашка schreef:Zo, ik heb besloten een rokje te haken naar het voorbeeld van bladzijde 25 van dit topic. Vind 'm gaaf! Heb alleen nog niet echt een idee hoe het gaat worden. Ben nu bezig met een zwarte boord. Heb alles zitten uitrekenen, steken uitgezocht etc. Hoop dat het straks als ik met de kleuren ga beginnen ook nog klopt. Ach en anders maak ik er wel een ander soort rokje van ;-).
Die wil ik dus ook heel graag maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Pompoen zo 8 jan 2012 - 9:14

Smikkell schreef:
тыквашка schreef:Zo, ik heb besloten een rokje te haken naar het voorbeeld van bladzijde 25 van dit topic. Vind 'm gaaf! Heb alleen nog niet echt een idee hoe het gaat worden. Ben nu bezig met een zwarte boord. Heb alles zitten uitrekenen, steken uitgezocht etc. Hoop dat het straks als ik met de kleuren ga beginnen ook nog klopt. Ach en anders maak ik er wel een ander soort rokje van ;-).
Die wil ik dus ook heel graag maken.

Nou ik heb zojuist 5 toeren van 187 stokjes uitgehaald omdat ik het op de een of andere manier verkeerdom aan elkaar vast had gehaakt waardoor ik zo'n draai er in kreeg. Leuk voor een col, maar voor een rokje minder handig. Ik kom wel bij jullie terug als het wel lukt Wink.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Pompoen zo 8 jan 2012 - 11:57

Ik ben er uit gekomen en het lukt zowaar! Alleen...hij word best wel een beetje te groot. Ik geloof dat ik in mijn hoofd nog steeds 10 kilo zwaarder ben ofzo... Ik maak 'm maar vast af, kan best leuk worden met een touwtje door de bovenkant.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Ibbeltje zo 8 jan 2012 - 12:06

Pompoen dat is jammer dat hij te groot is. hopelijk past hij prima met een lintje er doorheen.


Ik heb mijn 2e telefoonhoesje af. deze past beter om mijn telefoon. Zal morgen even foto;s maken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Pompoen zo 8 jan 2012 - 12:50

Ibbeltje schreef:Pompoen dat is jammer dat hij te groot is. hopelijk past hij prima met een lintje er doorheen.


Ik heb mijn 2e telefoonhoesje af. deze past beter om mijn telefoon. Zal morgen even foto;s maken.

Ik hoop het ook echt, 't word een beetje een ander soort rokje daardoor, niet zo strak als op het plaatje. Op zich vind ik dat niet zo erg, maar dan hoop ik wel dat hij mooi valt. En ik hoop ook dat ik nog wol overhoud, dan kan ik eventueel een tweede maken die wel strak is.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  VeryCherry zo 8 jan 2012 - 20:48

Meiden, wat posten jullie toch veel :shock: ik heb niet zo heel veel gehaakt dit weekend. Ben bijna out of katoen Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Pompoen zo 8 jan 2012 - 21:49

VeryCherry schreef:Meiden, wat posten jullie toch veel :shock: ik heb niet zo heel veel gehaakt dit weekend. Ben bijna out of katoen Wink

Ik heb vorige week zelfs nog meer katoen gekocht, het winkeltje op Terschelling waar ik o.a. stopnaalden wilde kopen had verbouwingsuitverkoop. 40% korting op het hele assortiment. Dus toen heb ik nog wat katoen en wol gekocht.
Alleen...ik heb dus nog steeds niets van katoen gehaakt, blijf het vervelend spul vinden :shock:! Haha!
Maar dat gaat wel komen hoor, heb nog steeds pannenlappen op de planning staan. En ik hoop dat ik over niet al te lange tijd geopeerd wordt, dan heb ik 2 maanden de tijd om héél veel te haken!!

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=20559
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Haak en brei topic  ;) - Pagina 40 Empty Re: Haak en brei topic ;)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum