Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Andere auto kopen

+7
Vancity_girl
Sarah1985
Rush
Silver
Pien
Blond
missy.
11 plaatsers

Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Andere auto kopen

Bericht  missy. vr 21 okt 2011 - 20:42

Voor een tijdje terug is mijn man aangereden door een vrachtwagen (niks ernstig) en hebben we zijn auto verkocht. Samen met het bedrag die we van de verzekering krijgen kunnen we een andere auto uitzoeken.
Nou zijn we al bij ongeveer 15 auto's wezen kijken en niets voldoet aan onze eisen. Evil or Very Mad Het is echt heel frustrerend, ongeveer half het land doorgecrosset en nog niets kunnen vinden.

Hoelang deden jullie over een andere auto kopen
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  Gast vr 21 okt 2011 - 20:48

Euhm niet zo lang...
Bij mijn eerst autootje had ik binnen een week een auto (oké was wel erg snel maar voor die prijs kon ik het echt niet laten)
W. kreeg anderhalf jaar terug ook een leuke aanbieding terwijl we nog maar net besloten hadden dat we een andere auto wouden.
Dus dat was ook binnen een week allemaal geregeld alleen hebben we toen 2 maanden 3 auto´s gehad laughcry
Toen hebben we mijn auto verkocht en nu rijd ik in de ´oude´ auto van W.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  missy. vr 21 okt 2011 - 20:54

We hebben ook wel hoge eisen aan de auto.
Vorige week hadden zijn we naar een auto wezen kijken en die beviel goed. Gister wezen ophalen. Nou betaald en toen reed mijn man op de snelweg en toen ging de auto opeens stoppen (uit zichzelf) hij kon nog maar net op de rechterijbaan komen. Het was echt levensgevaarlijk want de spitsstrook was open en er was dus geen vluchtstrook. De auto dacht dat hij gestolen was. scratch
Hij heeft de auto direct teruggebracht en het geld teruggekregen, gelukkig deed die man niet moeilijk.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  Blond vr 21 okt 2011 - 20:55

Haha in drie dagen tijd! Maar ik wist dat ik een Toyota Aygo wilde, heb in drie auto's een proefrit gemaakt en de beste gekocht.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  missy. vr 21 okt 2011 - 21:04

_Chance schreef:Haha in drie dagen tijd! Maar ik wist dat ik een Toyota Aygo wilde, heb in drie auto's een proefrit gemaakt en de beste gekocht.

Oh wat fijn. Wij weten ook precies wat we willen, misschien is dat het probleem want die auto's zijn er niet zoveel.
Het lastige is dat mijn man nu telkens mij auto mee heeft en ik alles met de bus moet doen. We wonen in een klein dorp met alleen een supermarkt dus als ik wat anders nodig heb is het vrij lastig.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  Pien vr 21 okt 2011 - 21:05

5minuten. Mijn schoonvader vertelde dat hij een mooie auto voor ons wist, gelijk gaan kijken en vanmiddag kunnen we hem halen...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  Silver vr 21 okt 2011 - 21:05

missy. schreef:Vorige week hadden zijn we naar een auto wezen kijken en die beviel goed. Gister wezen ophalen. Nou betaald en toen reed mijn man op de snelweg en toen ging de auto opeens stoppen (uit zichzelf) hij kon nog maar net op de rechterijbaan komen. Het was echt levensgevaarlijk want de spitsstrook was open en er was dus geen vluchtstrook. De auto dacht dat hij gestolen was. scratch
Hij heeft de auto direct teruggebracht en het geld teruggekregen, gelukkig deed die man niet moeilijk.

Dan heb je mazzel, want een handelaar zou zeggen ja je hebt hem gekocht, nu heb je pech. Dat heeft mijn broer althans gehad.

Mijn vriend is nu denk ik een jaar aan het zoeken naar een andere auto. Hij heeft een Golf 4 Diesel en hij wil een golf 4 benzine. Maar hij moet ingeruild worden, (er mankeren ook wat kleine mankementen aan) en van dat geld een andere kopen. Hij moet 5 deurs zijn, omdat hij een bass heeft (groot blaasinstrument) Nu was het elke keer al een geklooi via de bestuurderskant zo draaien en kantelen dat het allemaal net past.
Hij is momenteel alleen van vrijdag tot zondag thuis, dus echt zoeken en speuren doet ie ook niet zoveel. Ik hoop dat jullie snel wat leuks binnen de eissen vinden smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  missy. vr 21 okt 2011 - 21:11

Lastig is dat met zo veel eisen. Maar een jaar dat is wel heel lang.
Die auto van gister was ook bij een handelaar, maar gelukkig deed hij niet moeilijk. Hij zei nog wel dat hij zou bellen als hij de auto had gemaakt. Maar die auto gaan we niet meer kopen.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  Silver vr 21 okt 2011 - 21:15

Nee logisch, dat risico wil je niet weer lopen.

Ja een jaar zeg ik wel, maar echt op zoek dat issie nog niet echt geweest hij is wel eens ergens wezen kijken omdat er iets moois op internet stond, komt hij daar is die auto net een dag verkocht. Ja waarom halen ze die er dan niet af zou je denken. Rolling Eyes

Toen hij nog geen bedrijfsbus had reed ie overal in zijn eigen auto heen, kreeg ie ook km vergoeding. Maar dat is nu sinds 1 jan veranderd. En ik heb mijn eigen mini autootje, dus dan pak ik dat lompe ding niet laughcry
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  Rush vr 21 okt 2011 - 21:50

Mn vriend doet er al bijna 3 maand over. Hij heeft nu een tussendoor auto tot hij de perfecte gevonden heeft. Als ik nu mn auto kwijtraak door een ongeluk haal ik ook eerst een simpel goedkoop ding totdat ik weer perfectie gevonden heb.

Al met al kan het dus wel even duren.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  Sarah1985 vr 21 okt 2011 - 21:55

Wij hebben sinds september een andere auto we waren al maanden aan het zoeken we wisten wat we wouden. Maar toch hebben we uiteindelijk een heel ander merk gekocht.We moesten toen een andere en door tegenslag was het budget de helft minder. Heb toen op vrijdag auto's gekeken online die aan onze eisen voordeden en de zaterdag bekeken etoen gekocht
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  Vancity_girl vr 21 okt 2011 - 22:07

Onze huidige auto hebben we binnen 1 week gekocht. We wisten ongeveer wat we wilde en zijn gewoon gaan zoeken op internet. Toen we er een gevonden hadden heeft mijn man een proefrit gemaakt samen met mijn vader en daarna hebben we hem gekocht.
We moesten ook wel snel een auto aangezien we weer terug verhuisd waren uit Canada en geen auto hadden in Nederland. Bij een volgende auto zullen we misschien wel wat langer zoeken.
Vancity_girl
Vancity_girl
Prater
Prater

Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  xxjojootjexx za 22 okt 2011 - 1:06

Je weet precies wat je wil, dan is het toch juist niet moeilijk? En hoef je toch ook niet zoveel auto's af te gaan..
Ken je de site www.gaspedaal.nl? Dat is een data-base met alle auto's die te koop staan op autotrader, autowereld, autotrack etc.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  missy. za 22 okt 2011 - 1:38

Ja die site ken ik erg handig!
Het is vooral zo lastig omdat we een auto op gas willen en die zijn er niet zoveel.
MAAR vannochtend is mijn man weer ergens wezen kijken en heeft de auto gekocht cheers
Het is een Kia Rio geworden.
missy.
missy.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 292
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  Jezzie za 22 okt 2011 - 2:51

Ik heb mijn 1e auto binnen een week gekocht. Ik wist wat ik wilde.
Ging samen met mijn vader naar de garage waar hij altijd komt, die hadden wel wat staan, maar die auto vond ik te duur. Maar ze zouden 2 dagen later net zo'n auo krijgen die minder koste. Dus daar heb ik op gewacht en dat was precies wat ik zocht!
Ik heb hem nu al 1,5 half jaar en ben er nog steeds erg blij mee!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  Gast za 22 okt 2011 - 11:10

Wij hebben onze huidige auto in één avond gekocht smile Hadden eigenlijk geen nieuwe nodig, maar deze kans konden we echt niet laten schieten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  MADDIE zo 23 okt 2011 - 8:42

Ik heb eerst uitgebreid gezocht op internet en toen een vriend ernaar laten kijken. De eerste waar we op af gingen is het geworden en rijd nu alweer een jaartje in mijn opel corsa rond nu Very Happy
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  Silver zo 23 okt 2011 - 20:31

Jojotje, dankje wel Very Happy
Wij konden de site gaspedaal niet, en we hebben onze auto gevonden! Nu hopen dat hij er vrijdag nog staat, gaat mijn vriend erheen. Ben benieuwd!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  Saxy zo 23 okt 2011 - 20:45

Wij hebben wel goed nagedacht over welk type auto we wilden. Voornamelijk mijn man heeft vooronderzoek gedaan. Toen zijn we proefritjes gaan maken en op basis daarvan hebben we de auto gekocht. Daar gingen dus wel een aantal weken overheen.
Saxy
Saxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Andere auto kopen Empty Re: Andere auto kopen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum