Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

+93
Mama_1987
MissD
piene1983
Jasmine
Lindsya
CCC
hellowkitty
Roos
joos
lief
Makamba
Koffieleut
Nijntje
Viva
RiLiJu
Poisongirl
Fiwen
Pussycat
Muis
mauwmauw
Spring
Roodkapje
Limburg85
maiadebij
PiP
East
holaagirl
moepie
Coco
Koeboe82
L!ND@
_Lana_
LotteK
Funk
sabje
Aimee
Bruintje Beer
Coccinelle
Monte
keverke26
woezel
Novalee
Tazz
truestar
Tiara
Kat1980
Shy
Tania
Vancity_girl
Mamsie
Supertalentje
Fearie
koNijntje
ekiaam87
vlindertje
red rose
Fiebje
Aagje!
Dora
PapillonRose
Thunder
Happydobby
Lejow
chipa
teletascha
-Ieniemienie-
duckie
Laced
meisje
Printje
Pien
M@niek
TukTuk
Darius
Mizzie
LMCurious
Annie24
Smaragdje
SarahKey
Linda
Dolphinne
Rush
kwak
Steep
Liadan
mickey
Flower_L
studiebol
Leah
Julia
Flip Fluitketel
snoezel
Parisienne
97 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Happydobby ma 17 okt 2011 - 0:30

Albert Heijn, Pampers 3 +1 voor 30 euro.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 0:33

Lejow schreef:Trekpleister: Baby born special edition (pop, papbord met lepel, speciale voeding, flesje, potje, fopspeen, ketting, luier geboortepas, jurk en extra kledingset) van 89,99 voor 34,99
Voor als je niet kunt wachten tot je bevallen bent?Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Lejow ma 17 okt 2011 - 0:53

freakielief schreef:
Lejow schreef:Trekpleister: Baby born special edition (pop, papbord met lepel, speciale voeding, flesje, potje, fopspeen, ketting, luier geboortepas, jurk en extra kledingset) van 89,99 voor 34,99
Voor als je niet kunt wachten tot je bevallen bent?Very Happy

Kun je oefenen hahaha
Ik dacht misschien voor de kleintjes voor sinterklaas Very Happy

Tss Very Happy
Bedankt lieve Lejow voor deze geweldige tip, was voldoende geweest hoor haha nerd
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Thunder ma 17 okt 2011 - 2:06

Veel baby spul in de aanbieding bij de wibra deze week.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 2:29

Rataplan schreef:Veel baby spul in de aanbieding bij de wibra deze week.

Thanks! Zie dat ze de slabbers met mouw weer hebben, die moet ik zien te scoren, al vliegen die hier weg...En pyjama's. Ga morgenvroeg meteen er heen. Vrees dat dan alles al weg is, maar we zien wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  -Ieniemienie- ma 17 okt 2011 - 2:44

_MamaRosa_ schreef:
Rataplan schreef:Veel baby spul in de aanbieding bij de wibra deze week.

Thanks! Zie dat ze de slabbers met mouw weer hebben, die moet ik zien te scoren, al vliegen die hier weg...En pyjama's. Ga morgenvroeg meteen er heen. Vrees dat dan alles al weg is, maar we zien wel.

Ik ben net even geweest en er lagen hier nog heel veel slabben!
Zelf heb ik een slaapzak met lange mouwen gehaald. Vind die super en zijn daar nog te betalen.
Daar had ik in zijn maat (70cm) wel de laatste.
Bedankt voor de tip!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Thunder ma 17 okt 2011 - 3:12

Ik kan anders morgen hier wel ff kijken als je wil MR? Ik hoor het wel anders.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 3:34

Rataplan schreef:Ik kan anders morgen hier wel ff kijken als je wil MR? Ik hoor het wel anders.

Als ik ze hier niet meer zie, hoor je het. Zoals het er uitziet in de folder zijn ze van badstof? Ik heb nl. wel 2 van die gladde stof, maar die zijn nu echt niet handig voor ze, alles lekt er af.
En ze smeren nu nog behoorlijk, zonde van de kleertjes.

Als ik geluk heb is mijn man zo thuis en kan ik snel nog ff kijken, al is het hier echt niet normaal meer hoe hard dat soort dingen weg vliegt. Bij Kruidvat en de Aldi is het hier ook altijd extreem. Het ligt er nog nauwelijks of het is al weg, staan gewoon voor de deur in rijen. En als ik dan in andere filialen kijk, zie ik nog genoeg liggen vaak. Vooral Bambino-spulletjes zijn hier meteen weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Thunder ma 17 okt 2011 - 4:34

_MamaRosa_ schreef:
Rataplan schreef:Ik kan anders morgen hier wel ff kijken als je wil MR? Ik hoor het wel anders.

Als ik ze hier niet meer zie, hoor je het. Zoals het er uitziet in de folder zijn ze van badstof? Ik heb nl. wel 2 van die gladde stof, maar die zijn nu echt niet handig voor ze, alles lekt er af.
En ze smeren nu nog behoorlijk, zonde van de kleertjes.

Als ik geluk heb is mijn man zo thuis en kan ik snel nog ff kijken, al is het hier echt niet normaal meer hoe hard dat soort dingen weg vliegt. Bij Kruidvat en de Aldi is het hier ook altijd extreem. Het ligt er nog nauwelijks of het is al weg, staan gewoon voor de deur in rijen. En als ik dan in andere filialen kijk, zie ik nog genoeg liggen vaak. Vooral Bambino-spulletjes zijn hier meteen weg.

Ik woon in een dorp, dat scheelt nog iets, maar hier is alles over het algemeen nog wel te verkrijgen. Zelfs bij de aldi en de kruidvat Very Happy . Voor de wibra moet ik naar de stad of een dorp verder, maar ik ga sowieso ff. Die slabbers lijken me voor S.ven ook erg handig, hij is tegenwoordig zelf aan het eten cheers !!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 4:36

MR: Ik moet morgen ook de stad in (CB, zit vlak bij centrum), dus als je wil kan ik ook even kijken voor je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  PapillonRose ma 17 okt 2011 - 5:15

Hier ook nog genoeg slabben met lange mouw bij de Wibra. Ik heb ze zelf toch maar niet genomen, omdat mijn smeerpoets vaak vlekken maakt met nattere dingen en dat gaat er dwars doorheen. Maar heb wel van die plastic slabben met opvangbakje gehaald daar, een paar extra kan ik daarvan altijd gebruiken.

Gelijk nog maar even een badjasje in een grotere maat gescoord, een boekje met cd met kinderliedjes vast voor Kerst en een truitje. Ze hadden erg veel leuke dingen bij de Wibra! Hier heb ik zo'n beetje alles wat in de folder stond zien liggen, en ik ging aan het eind van de middag vandaag,
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 6:03

Rataplan schreef:
_MamaRosa_ schreef:
Rataplan schreef:Ik kan anders morgen hier wel ff kijken als je wil MR? Ik hoor het wel anders.

Als ik ze hier niet meer zie, hoor je het. Zoals het er uitziet in de folder zijn ze van badstof? Ik heb nl. wel 2 van die gladde stof, maar die zijn nu echt niet handig voor ze, alles lekt er af.
En ze smeren nu nog behoorlijk, zonde van de kleertjes.

Als ik geluk heb is mijn man zo thuis en kan ik snel nog ff kijken, al is het hier echt niet normaal meer hoe hard dat soort dingen weg vliegt. Bij Kruidvat en de Aldi is het hier ook altijd extreem. Het ligt er nog nauwelijks of het is al weg, staan gewoon voor de deur in rijen. En als ik dan in andere filialen kijk, zie ik nog genoeg liggen vaak. Vooral Bambino-spulletjes zijn hier meteen weg.

Ik woon in een dorp, dat scheelt nog iets, maar hier is alles over het algemeen nog wel te verkrijgen. Zelfs bij de aldi en de kruidvat Very Happy . Voor de wibra moet ik naar de stad of een dorp verder, maar ik ga sowieso ff. Die slabbers lijken me voor S.ven ook erg handig, hij is tegenwoordig zelf aan het eten cheers !!

Goed van hem zeg!!!

Als ik niks meer krijg, laat ik het weten, maar ga er maar van uit dat je niks hoeft mee te nemen. Anders moet je nog 2x, als je het nog niet hebt gelezen en je bent daar al!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  mickey ma 17 okt 2011 - 6:24

Kreeg een mailtje van Prenatal. Ze hebben nu kortingszakken in de winkel. Alles wat erin past krijg je met 15% korting. Geldig tot en met 30 oktober.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Flower_L ma 17 okt 2011 - 7:41

ik ga morgenmiddag even kijken naar die plastic opvangbakjes van de Wibra. Ideaal, en wel handig om wat op voorraad te hebben...laatst ook al ergens laten liggen.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  PapillonRose ma 17 okt 2011 - 21:38

Bij bij Bartsmit een set van Little People voor 18 euro. Het is het speelhuisje met voertuigen:

http://www.bartsmit.com/fisher-price-little-people-speelhuisje-met-voertuigen

Heb 'm voor Sinterklaas besteld smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  M@niek ma 17 okt 2011 - 21:43

PapillonRose schreef:Bij bij Bartsmit een set van Little People voor 18 euro. Het is het speelhuisje met voertuigen:

http://www.bartsmit.com/fisher-price-little-people-speelhuisje-met-voertuigen

Heb 'm voor Sinterklaas besteld smile

haha die heb ik ook al gekocht!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  SarahKey ma 17 okt 2011 - 21:51

Voor mensen met een voordeelkaart van de kruidvat, ik kreeg een aanbieding voor potjesvoeding.
4 halen 3 betalen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Dora ma 17 okt 2011 - 21:57

Voor de mensen die in (de buurt van) Etten-Leur wonen:

Callou houdt op met bestaan kinder en dameskleding 30% korting, wanneer je 5 stuks of meer koopt 40% korting en op winterjassen zo-ie-zo 40% korting.
Er is nog een winkel die stopt, maar die weet ik zo even niet.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 22:00

Teigertje, klinkt goed ! Welke kleding merken verkopen ze daar ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  M@niek ma 17 okt 2011 - 22:02

Teigertje schreef:Voor de mensen die in (de buurt van) Etten-Leur wonen:

Callou houdt op met bestaan kinder en dameskleding 30% korting, wanneer je 5 stuks of meer koopt 40% korting en op winterjassen zo-ie-zo 40% korting.
Er is nog een winkel die stopt, maar die weet ik zo even niet.

Waar ergens is die winkel ook alweer? is dat op het binnenplein bij de hema in de buurt of aan de buitenkant?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Dora ma 17 okt 2011 - 22:06

Noppies, Feetje, Gymp (en dan vergeet ik er vast een hoop)

De winkel zit aan de buitenkant, naast de linnenboetiek. Idd, wel dichtbij de Hema.

Meeten? Ik moet er zo nog even naar toe, hihi.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  M@niek ma 17 okt 2011 - 22:07

Ooo dat is die winkel waar meestel ook altijd zo´n kledingrek buiten staat?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Dora ma 17 okt 2011 - 22:09

Dat klopt.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Flower_L di 18 okt 2011 - 7:57

Flower_L schreef:ik ga morgenmiddag even kijken naar die plastic opvangbakjes van de Wibra. Ideaal, en wel handig om wat op voorraad te hebben...laatst ook al ergens laten liggen.

Die opvangbakjes zien er echt heeel goedkooo uit. Kunt beter bij ikea dat driedelig setje kipen voor 1,99...betere kwaliteit en ziet leuker uit! en bakje en beker bij

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  PapillonRose di 18 okt 2011 - 9:37

Flower_L schreef:
Flower_L schreef:ik ga morgenmiddag even kijken naar die plastic opvangbakjes van de Wibra. Ideaal, en wel handig om wat op voorraad te hebben...laatst ook al ergens laten liggen.

Die opvangbakjes zien er echt heeel goedkooo uit. Kunt beter bij ikea dat driedelig setje kipen voor 1,99...betere kwaliteit en ziet leuker uit! en bakje en beker bij
Ik heb ze ook nog van de Prénatal en die zijn idd mooier. Toch heb ik er bij de Wibra 2 gekocht, altijd handig voor erbij want ik gebruik er tig per dag en dan hoef ik niet steeds tussendoor af te wassen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 4 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum