Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

+93
Mama_1987
MissD
piene1983
Jasmine
Lindsya
CCC
hellowkitty
Roos
joos
lief
Makamba
Koffieleut
Nijntje
Viva
RiLiJu
Poisongirl
Fiwen
Pussycat
Muis
mauwmauw
Spring
Roodkapje
Limburg85
maiadebij
PiP
East
holaagirl
moepie
Coco
Koeboe82
L!ND@
_Lana_
LotteK
Funk
sabje
Aimee
Bruintje Beer
Coccinelle
Monte
keverke26
woezel
Novalee
Tazz
truestar
Tiara
Kat1980
Shy
Tania
Vancity_girl
Mamsie
Supertalentje
Fearie
koNijntje
ekiaam87
vlindertje
red rose
Fiebje
Aagje!
Dora
PapillonRose
Thunder
Happydobby
Lejow
chipa
teletascha
-Ieniemienie-
duckie
Laced
meisje
Printje
Pien
M@niek
TukTuk
Darius
Mizzie
LMCurious
Annie24
Smaragdje
SarahKey
Linda
Dolphinne
Rush
kwak
Steep
Liadan
mickey
Flower_L
studiebol
Leah
Julia
Flip Fluitketel
snoezel
Parisienne
97 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Mizzie ma 26 sep 2011 - 23:56

Vreemd! Misschien komt het doordat we andere voorkeuren hebben ingevuld? Of doordat jouw kindje jonger/ ouder is?
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast di 27 sep 2011 - 2:02

meisje schreef:Ik heb die pas ook, maar ik had een andere aanbieding vandaag Sad
Ik geloof Nutrilon

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Flower_L di 27 sep 2011 - 8:09

Bij Trekpleister 30% korting op Neutral babyverzorging

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Laced do 29 sep 2011 - 7:30

Nu bij de babydump: 25% korting op positiekleding en babykleding, badartikelen, Box- en speelkleden en knuffels.

Vandaag dus maar weer wat kleertjes gekocht voor mijn zoontje en een heel gaaf speelkleed van fisher price. Normaal 79,95 en nu 59,95! (gelukkig betaald schoonmoeder)

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Flower_L vr 30 sep 2011 - 23:01

Bij de wibra hebben ze nu ook van die leren slofjes. grootste maat gelaas 80/86 voor l te klein.
4,99 kosten ze. Wel fijn voor binnen straks met koude weer en ze gaan kr 3u pen of stappen

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 8:07

voor de mama's die een speelkleed met bogen zoekt: bij de aldi hebben ze nu hele leuke, ook een heel dik kleed, voor 17.50

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  kwak za 1 okt 2011 - 9:19

bij de kruidvat kun je met je voordeelpas nu voor 30 punten van die Italië olvariet potjes krijgen.

ik ben 12 potjes "gratis" rijker!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  studiebol vr 7 okt 2011 - 5:07

Ik kreeg een mail van de prenatal, ze hebben 25% korting op alle mode. Positiemode maar ook de kleertjes voor de baby's en dreumesen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  duckie vr 7 okt 2011 - 5:18

kwak schreef:bij de kruidvat kun je met je voordeelpas nu voor 30 punten van die Italië olvariet potjes krijgen.

ik ben 12 potjes "gratis" rijker!

welke leeftijd is die? ik heb ook mega veel punten al dus denk dat ik maar ff potjes ga scoren thnx
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 5:48

kwak schreef:bij de kruidvat kun je met je voordeelpas nu voor 30 punten van die Italië olvariet potjes krijgen.

ik ben 12 potjes "gratis" rijker!

Je kunt nu online je kaart activeren, maar kun je dan 1x meerdere potjes meenemen? Of moet je dan meerdere keren die bon activeren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  SarahKey vr 7 okt 2011 - 5:53

Mizzie schreef:Ik krijg via de kruidvatvoordeelpas elke dag een aanbieding. Vandaag een pak pampers newborn 1 voor 4,98. Helaas zijn wij al bij newborn 2, maar voor de verse mama's een tip?

Ik heb hem ook gekregen Very Happy Dus het eerste pak luiers is binnen smile
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  kwak vr 7 okt 2011 - 8:50

_MamaRosa_ schreef:
kwak schreef:bij de kruidvat kun je met je voordeelpas nu voor 30 punten van die Italië olvariet potjes krijgen.

ik ben 12 potjes "gratis" rijker!

Je kunt nu online je kaart activeren, maar kun je dan 1x meerdere potjes meenemen? Of moet je dan meerdere keren die bon activeren?

je hoeft geen bon meer mee te nemen, ik heb er hier zo 12 mee kunnen nemen.
'tis vanaf 8 maand.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast vr 7 okt 2011 - 9:04

kwak schreef:
_MamaRosa_ schreef:
kwak schreef:bij de kruidvat kun je met je voordeelpas nu voor 30 punten van die Italië olvariet potjes krijgen.

ik ben 12 potjes "gratis" rijker!

Je kunt nu online je kaart activeren, maar kun je dan 1x meerdere potjes meenemen? Of moet je dan meerdere keren die bon activeren?

je hoeft geen bon meer mee te nemen, ik heb er hier zo 12 mee kunnen nemen.
'tis vanaf 8 maand.

Ja, dat van die bon weet ik, maar je moet sinds kort toch activeren op je pasje via internet? Of hoefde je dat ook niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Annie24 vr 7 okt 2011 - 9:46

Je hoeft deze aanbieding niet te activeren. Gewoon naar de winkel, potje pakken en naar de kassa met het potje (of meer Laughing ) en je kaart. Dan halen ze 30 punten per potje van je saldo af.

Ze beginnen trouwens vanaf 6 maanden, maar daar zitten al best grote stukje in. Y. vond het niet eetbaar iig. Die zat te kokhalzen Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  -Ieniemienie- vr 7 okt 2011 - 18:51

Ik heb gister bij de Action een babyfoon van Vtech gekocht voor €19.95.
Ze zijn normaal €59.95 maar gaan daar uit het assortiment.
Het gaat om deze BABYFOON

Ik heb hem gekocht als 2de babyfoon voor ons jongste kind. Voor onze dochter hebben we een alecto DBX-85, die is wel een stuk beter. Maar voor €20 is het ee prima ding!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  teletascha za 8 okt 2011 - 3:16

studiebol schreef:Ik kreeg een mail van de prenatal, ze hebben 25% korting op alle mode. Positiemode maar ook de kleertjes voor de baby's en dreumesen!

Ik ben net geweest: inderdaad op alle kleren en accessoires 25% korting!
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  -Ieniemienie- wo 12 okt 2011 - 2:07

20% korting op de gehele collectie bij Kleertjes.com!

Van maandag 10 oktober 12.00 uur t/m vrijdag 14 oktober 2011 krijg je als vaste klant maar liefst 20% korting op de gehele collectie! Plaats je bestelling gedurende deze dagen en vul de actiecode vka101011 in tijdens het bestelproces. De 20% korting is van toepassing op alle artikelen, dus ook op artikelen die al afgeprijsd zijn!

Let op: De drukte tijdens deze actiedagen kan leiden tot langere levertijden.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  chipa wo 12 okt 2011 - 2:35

Stickers plakken bij de hema (ook via webshop) 15% korting op 4 artikelen naar keuze.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:14

-Ieniemienie- schreef:Ik heb gister bij de Action een babyfoon van Vtech gekocht voor €19.95.
Ze zijn normaal €59.95 maar gaan daar uit het assortiment.
Het gaat om deze BABYFOON

Ik heb hem gekocht als 2de babyfoon voor ons jongste kind. Voor onze dochter hebben we een alecto DBX-85, die is wel een stuk beter. Maar voor €20 is het ee prima ding!

Ik heb hem ook gehaald, bedankt voor de tip!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  duckie wo 12 okt 2011 - 6:28

Bij de Etos, 3e gratis van babyartikellen... ook de voeding vanaf 6 maand
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 6:31

bij kruidvat, twee pakken opvolgvoeding (standaard 2 en 3 enzo) voor 10 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Linda wo 12 okt 2011 - 8:45

-Ieniemienie- schreef:20% korting op de gehele collectie bij Kleertjes.com!

Van maandag 10 oktober 12.00 uur t/m vrijdag 14 oktober 2011 krijg je als vaste klant maar liefst 20% korting op de gehele collectie! Plaats je bestelling gedurende deze dagen en vul de actiecode vka101011 in tijdens het bestelproces. De 20% korting is van toepassing op alle artikelen, dus ook op artikelen die al afgeprijsd zijn!

Let op: De drukte tijdens deze actiedagen kan leiden tot langere levertijden.

Dat is fijn, thanx! Ik heb dit mailtje niet gehad. Heb gelijk een winterjasje, een skipak en een leuke verjaardagsoutfit besteld. Very Happy

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Flower_L wo 12 okt 2011 - 8:53

chipa schreef:Stickers plakken bij de hema (ook via webshop) 15% korting op 4 artikelen naar keuze.
die ga ik morgen gebruiken voor de rompers. Vind ze superfijn en nu maar 3,40 incl sticker

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Lejow ma 17 okt 2011 - 0:24

Kruidvat:

Pampers midpakken luiers, 3 voor 26,50, keuze uit new baby, baby dry, active fit of easy up

Pampers reuzepakken luiers, 2 voor 30, keuze uit baby dry of active fit
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Lejow ma 17 okt 2011 - 0:28

Trekpleister: Baby born special edition (pop, papbord met lepel, speciale voeding, flesje, potje, fopspeen, ketting, luier geboortepas, jurk en extra kledingset) van 89,99 voor 34,99
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 3 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum