Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Erg vreemde vraag

2 plaatsers

Ga naar beneden

Erg vreemde vraag Empty Erg vreemde vraag

Bericht  Jilke vr 8 jul 2011 - 10:06

Ik heb echt een hele stomme vraag waarschijnlijk, maar ik stel hem toch.

Vanmiddag is mijn caviaatje overleden, en die heb ik daarstraks begraven. Alleen nu heb ik het schoenendoosje waarin ik hem meegenomen had nog bovenop het zand staan waar ik hem begraven heb. Dit is wel in het bos, en ook wat verder weg. Maar nu zit ik te denken, zouden mensen die het zien staan (het doosje met de handdoek erin) niet denken wat er in zit of als ze dat zien eronder gaan kijken? Ik heb hem ook niet heel diep begraven namelijk.

Zou ik nog terug moeten om het doosje weg te halen of lijkt jullie dit heel onwaarschijnlijk?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erg vreemde vraag Empty Re: Erg vreemde vraag

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:11


Het zou zeker niet mijn eerste reactie zijn om te gaan graven als ik zo iets zag staan.
Ik zou niet weten waarom het er stond, maar ik ben geen mol, dus ik ga niet zomaar in de aarde wroeten out of the blue :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erg vreemde vraag Empty Re: Erg vreemde vraag

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:16

Ik denk haast niet dat iemand daar gaat graven, hoor. Jammer dat je cavia overleden is, het zijn zulke leuke beestjes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erg vreemde vraag Empty Re: Erg vreemde vraag

Bericht  Jilke vr 8 jul 2011 - 10:20

Ja dat hoop ik toch ook niet. Mijn gevoel zegt dat ik het doosje gewoon nog weg wil gaan halen, maar mijn verstand zegt dat ik dit beter niet kan doen. Zeker omdat ik hem niet diep begraven heb (heb er echt niet over nagedacht op dat moment, noem het maar emoties). Ik wil het niet weten als een dier hem alsnog opgegraven zou hebben. En om nu om half twaalf nog terug te rijden in het donker lijkt me ook niets.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erg vreemde vraag Empty Re: Erg vreemde vraag

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:21

Als ik zo'n doosje zie staan zou mijn eerste gedachte niet bepaald zijn om daaronder te gaan graven. Dus ik denk dat je dat doosje wel kunt laten staan hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erg vreemde vraag Empty Re: Erg vreemde vraag

Bericht  TGR vr 8 jul 2011 - 10:25

Misschien dat een hond of een vos ermee aan de haal gaat.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erg vreemde vraag Empty Re: Erg vreemde vraag

Bericht  Jilke vr 8 jul 2011 - 10:32

Dan hoop ik maar dat komende week er niet veel mensen gaan wandelen. Het is wel een beetje achteraf gelukkig. en dan hopen op een goede regenbui, waardoor het karton van het doosje inzakt en het niet meer zo opvalt.

Heb altijd zo'n naar gevoel bij begraven, alsof ik mijn beestje dump Sad Zeker omdat ik zo binnen 5 uur ineens van een levende cavia hij er ineens niet meer is. Terwijl ik er echt steeds om zit te janken als een klein kind.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Erg vreemde vraag Empty Re: Erg vreemde vraag

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 10:39

Geeft toch niet, dat je er om zit te huilen? Ik zou er ook om huilen! Je hecht je toch aan zo'n beestje, dan is het logisch dat je daar verdrietig om bent!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Erg vreemde vraag Empty Re: Erg vreemde vraag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum