gratis baby kleding
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
gratis baby kleding
ik weet dat dit niet de juiste plek is,maar dacht hier komen meer aanstaande moeders vandaar.
ik heb heel veel baby jongens kleding die je gratis mag komen afhalen,mijn zoontje is in oktober geboren,heb van maat 50 tot en met 62/68.het meeste is van de zeeman en wibra maar ook dingen van de h&m.
mijn schoonzusje wilde het eerst hebben,maar nu heeft ze er opeens geen ruimte voor.en hier staat het in de weg.anders gaat het naar het goede doel.
dus wie wil
ik heb heel veel baby jongens kleding die je gratis mag komen afhalen,mijn zoontje is in oktober geboren,heb van maat 50 tot en met 62/68.het meeste is van de zeeman en wibra maar ook dingen van de h&m.
mijn schoonzusje wilde het eerst hebben,maar nu heeft ze er opeens geen ruimte voor.en hier staat het in de weg.anders gaat het naar het goede doel.
dus wie wil
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: gratis baby kleding
Willen jullie niet ooit een tweede?
Kun je het dan niet voorlopig opslaan bij ouders ofzo?
Gast- Gast
op dit moment willen we geen 2e,maar ook vooral omdat we daar de ruimte niet voor hebben,opslaan bij onze ouders is helaas geen optie,het heeft een tijdje bij mijn moeder gestaan,maar die moest er ook vanaf,en omdat mijn schoonzusje in eerste instantie had gezegd dat ze het wilde hebben,heb ik het hier heen laten komen,maar nu wilt ze het opeens niet of geen ruimte(ze heeft meer ruimte dan ons maar oke,de schommel kon wel )dus moeten we er nu echt vanaf.Als ik niemand kan vinden dan gaat het naar Polen geloof ik,maar maak liever iemand hier blij die het niet zo breed hebben.Hazeltje schreef:Willen jullie niet ooit een tweede?
mauwmauw- Kletskop
Is er niet zo'n tienermoederopvang (ofzoiets) bij je in de buurt?
Daar kunnen ze dat spul ook altijd goed gebruiken.
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Is er niet zo'n tienermoederopvang (ofzoiets) bij je in de buurt?
Dacht ik ook al aan idd!
Gast- Gast
uhm goeie,ga eens googlen_Leaf_ schreef:Hazeltje schreef:Is er niet zo'n tienermoederopvang (ofzoiets) bij je in de buurt?
Dacht ik ook al aan idd!
mauwmauw- Kletskop
mauwmauw schreef:uhm goeie,ga eens googlen_Leaf_ schreef:Hazeltje schreef:Is er niet zo'n tienermoederopvang (ofzoiets) bij je in de buurt?
Dacht ik ook al aan idd!
Waar is het eventueel op te halen? Als je het aan het goede doel kunt geven mag je dat natuurlijk ook doen hoor En anders op marktplaats zetten? Houd je er nog wat aan over misschien ook!
volkswagenbusje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 11
Punten : 38
Registratiedatum : 13-06-11
eens!!Twellie schreef:Wat aardig van je, dat je het zomaar weg gaat geven!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik vind het stiekem heel zonde (ik heb zelf alle kleding nog) maar toch ook heel lief dat je de kleding weg wil geven.
Gast- Gast
het is ook zonde,en doet me ook wel pijn om het weg te doen,maar we hebben er echt geen ruimte voor,de dingen die ik echt wilde bewaren heb ik er wel uitgehaald,maar het is zoveel.dan heb ik liever dat een kindje van ouders die het minder goed hebben het aan heeft dan dat ik het in de kliko gooiStorm schreef:Ik vind het stiekem heel zonde (ik heb zelf alle kleding nog) maar toch ook heel lief dat je de kleding weg wil geven.
mauwmauw- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Tip: Gratis Mama & Baby tas bij Kruidvat
» Draagdoek kleding baby buiten
» Merkje in baby kleding met beertje
» Engelse maten baby kleding. (Joy?)
» Hoeveel kleding kochten jullie voor de baby?
» Draagdoek kleding baby buiten
» Merkje in baby kleding met beertje
» Engelse maten baby kleding. (Joy?)
» Hoeveel kleding kochten jullie voor de baby?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: