Noa vertrekt
+34
SuperGrover
Lavendel
Rumble
Lucy
Kabouter
SarahKey
marjoleinnn
Raindrop
Phileine
Suus
Toet
Caresses
rapa nui
Antibes
Ambivalence
Tiana
Zwoesj
Sterre
TGR
nina
Error
Happydobby
Jeanette
Spring
Lynn_
SoGood
Zininzon
Pien
Caro
Sugarfall
Blond
mzcharlotte
Polly
Lejow
38 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Noa vertrekt
Prima dat je weggaat, maar van niemand hoef ik de reden of de motivatie te horen in een "ik ga weg topic" en ik weet dat veel meiden er ook zo over denken en daarom niet posten nu. Voor mij is (bijna) iedereen slechts een lapje tekst dat ik lees.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Prima dat je weggaat, maar van niemand hoef ik de reden of de motivatie te horen in een "ik ga weg topic" en ik weet dat veel meiden er ook zo over denken en daarom niet posten nu. Voor mij is (bijna) iedereen slechts een lapje tekst dat ik lees.
Misschien scheelt het wanneer je weet dat dit topic niet voor jou is geplaatst .
Gast- Gast
Moet je ff je oordoppen indoen.TGR schreef:Prima dat je weggaat, maar van niemand hoef ik de reden of de motivatie te horen in een "ik ga weg topic"
Gast- Gast
Heel veel sterkte !
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Wat rot om te horen dat je moeder zo ziek is, dan zullen jij en je familie een moeilijke tijd tegemoet gaan. Ik hoop dat ze zal genezen van die nare ziekte.
Jammer dat je weggaat en sterkte met de situatie.
Jammer dat je weggaat en sterkte met de situatie.
Gast- Gast
Wat een rotnieuws over je moeder, Noa. Veel sterkte sterkte gewenst voor jullie.
Hoewel ik het lang niet altijd met je eens was, vind ik jouw manier van in het leven staan heel bijzonder en leerzaam. Jammer (maar heel begrijpelijk) dat we je niet meer zullen lezen hier.
Hoewel ik het lang niet altijd met je eens was, vind ik jouw manier van in het leven staan heel bijzonder en leerzaam. Jammer (maar heel begrijpelijk) dat we je niet meer zullen lezen hier.
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Ik vond en vind het altijd al onzin als forummers hun vertrek aankondigen. Dus nu ook.
Een persoon maakt of breekt het forum niet.
Grappig trouwens dat op het vorige forum iedereen het onzin vond, en nu niet meer. Is dat iets nieuws?
Een persoon maakt of breekt het forum niet.
Grappig trouwens dat op het vorige forum iedereen het onzin vond, en nu niet meer. Is dat iets nieuws?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik vind zo'n topic altijd wel prettig omdat je anders volgende week weer de vraag krijgt waar iemand gebleven is en dat iedereen dan gaat gissen. Ik vind het wel overdreven als iemand meteen zegt nooit meer terug te komen. Dan kun je van te voren toch niet zeggen. misschien mis je het forum om wat voor reden toch wel en kom je wel weer terug. En dat is dan ook niet erg.
Wel jammer dat Noa weg gaat is weer een kritische noot minder. Ik vind het wel prettig dat iemand tegengas geeft op een forum en is ook wel nodig om het een levendig te houden.
Wel jammer dat Noa weg gaat is weer een kritische noot minder. Ik vind het wel prettig dat iemand tegengas geeft op een forum en is ook wel nodig om het een levendig te houden.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ik vind deze topics ook niet nodig, als ik hier weg zou willen zou ik gewoon verdwijnen. Als er hier mensen zijn met wie ik goed contact heb (gehad) horen die wel via een andere manier van mijn reden om hier te vertrekken.
Neemt niet weg dat ik het heel erg vind dat je moeder ziek is en ik wil jou, je moeder en de rest van je familie heel veel sterkte wensen.
Neemt niet weg dat ik het heel erg vind dat je moeder ziek is en ik wil jou, je moeder en de rest van je familie heel veel sterkte wensen.
Gast- Gast
Dat zegt toch ook niemand? Noa ook niet.Antibes schreef:Een persoon maakt of breekt het forum niet.
Geen idee. Dingen lopen zoals ze lopen. En forumreacties vallen niet te regisseren.Antibes schreef:Grappig trouwens dat op het vorige forum iedereen het onzin vond, en nu niet meer. Is dat iets nieuws?
Gast- Gast
Heel veel sterkte met je moeder. Jammer dat je weggaat want je post vallen vaak wel op bij mij.
Ik vind het juist fijn dat je meld weg te gaan (en waarom) dan vraag ik mij idd niet later af waar je bent gebleven.
Van niet iedereen hoef ik dat te weten, maar van mensen die heel actief zijn of mij opvallen vind ik het juist wel prettig om zo op de hoogte gehouden te worden.
Ik vind het juist fijn dat je meld weg te gaan (en waarom) dan vraag ik mij idd niet later af waar je bent gebleven.
Van niet iedereen hoef ik dat te weten, maar van mensen die heel actief zijn of mij opvallen vind ik het juist wel prettig om zo op de hoogte gehouden te worden.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
+1Caresses schreef:Ik vind het juist fijn dat je meld weg te gaan (en waarom) dan vraag ik mij idd niet later af waar je bent gebleven. Van niet iedereen hoef ik dat te weten, maar van mensen die heel actief zijn of mij opvallen vind ik het juist wel prettig om zo op de hoogte gehouden te worden.
Gast- Gast
Waarom moet er überhaupt gemeld worden dat je zulke topics wel of niet prettig vind? Dat is hier toch niet het doel. Ik vind zoveel topics onnodig, dat hoeft toch niet iedere keer gezegt te worden?
Noa, heel veel sterkte aan jou en je moeder toegewenst. Ik vind het jammer dat je weg gaat want ik vind de manier waar op jij in het leven staan en hoe je jouw mening uit interessant. Succes in de toekomst! (Wel een beetje jammer dat ik nu nóg geen foto van je heb gezien..)
Noa, heel veel sterkte aan jou en je moeder toegewenst. Ik vind het jammer dat je weg gaat want ik vind de manier waar op jij in het leven staan en hoe je jouw mening uit interessant. Succes in de toekomst! (Wel een beetje jammer dat ik nu nóg geen foto van je heb gezien..)
Laatst aangepast door toetje_ op zo 19 jun 2011 - 1:47; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Heel veel sterkte Noa, en jammer dat je weggaat, maar wel heel begrijpelijk.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Auxo schreef:Ik vind deze topics ook niet nodig, als ik hier weg zou willen zou ik gewoon verdwijnen. Als er hier mensen zijn met wie ik goed contact heb (gehad) horen die wel via een andere manier van mijn reden om hier te vertrekken.
Dit is precies wat ik wilde zeggen, alleen kon ik niet de juiste woorden vinden.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Als je t niet aankondigt, krijg je gevraag waar je nou gebleven bent en wil men een reden horen.
Als je t wel aankondigt, krijg je weer dit soort opmerkingen te horen.
Nu weten we dat ze weg gaat, dus kunnen we haar nog sterkte wensen. Vind ik niet meer dan normaal. Je zegt toch ook doei op een feestje als je weg gaat?
Als je t wel aankondigt, krijg je weer dit soort opmerkingen te horen.
Nu weten we dat ze weg gaat, dus kunnen we haar nog sterkte wensen. Vind ik niet meer dan normaal. Je zegt toch ook doei op een feestje als je weg gaat?
Gast- Gast
Even ter nuance: ik lees héél vaak: "Ik snap dat nooit, dat radicale zomaar account verwijderen zonder wat te zeggen".
Kortom: tis nooit goed.
Gast- Gast
mozzarella schreef:Even ter nuance: ik lees héél vaak: "Ik snap dat nooit, dat radicale zomaar account verwijderen zonder wat te zeggen".
+10000000000
...'t gaat lekker hier.
Gast- Gast
Deze quote had ik létterlijk ook in mijn hoofd .Marin schreef:Je zegt toch ook doei op een feestje als je weg gaat?
Gast- Gast
Misschien leuk om voor deze occasion de dooddoener aller dooddoeners erin te gooien. Maar aangezien ik Lejow vandaag nog niet gezien heb werp ik me maar op:
Zijn jullie collectief ongesteld ofzo?
Gast- Gast
mozzarella schreef:Misschien leuk om voor deze occasion de dooddoener aller dooddoeners erin te gooien. Maar aangezien ik Lejow vandaag nog niet gezien heb werp ik me maar op:
Je bent me voor, anders had ik hem gepost!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Wat maakt het nou uit of mensen aankondigen dat ze weggaan of niet..
Je hoeft het ook niet te lezen...
Noa, ik vind het jammer dat je weggaat! Ik wil je heel veel sterkte wensen en ook heel veel succes met je creativiteit!
Je hoeft het ook niet te lezen...
Noa, ik vind het jammer dat je weggaat! Ik wil je heel veel sterkte wensen en ook heel veel succes met je creativiteit!
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Is het toch ook ?!Gloria schreef:O, oooo! Ik weet er nog eentje!
Het is maar een forum, hoor.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
mozzarella schreef:Misschien leuk om voor deze occasion de dooddoener aller dooddoeners erin te gooien. Maar aangezien ik Lejow vandaag nog niet gezien heb werp ik me maar op:
Anders heb ik hier nog een boel mini mars, twix, milkyway en nog een doos chocolade ijs.
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: