Noa vertrekt
+34
SuperGrover
Lavendel
Rumble
Lucy
Kabouter
SarahKey
marjoleinnn
Raindrop
Phileine
Suus
Toet
Caresses
rapa nui
Antibes
Ambivalence
Tiana
Zwoesj
Sterre
TGR
nina
Error
Happydobby
Jeanette
Spring
Lynn_
SoGood
Zininzon
Pien
Caro
Sugarfall
Blond
mzcharlotte
Polly
Lejow
38 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Noa vertrekt
Noa, sterkte met je moeder! Het ga je goed!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Jammer, maar heel begrijpelijk. Veel sterkte de komende tijd!
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Heel veel sterkte!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ah jammer!! Maar een hele begrijpelijke reden!! Ik wens je heel veel sterkte met je moeder!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Heel erg veel sterkte met je moeder Noa, ik hoop dat ze weer helemaal beter wordt en dat je haar nog lang bij je mag houden...
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Jawel, Stip1 is weggebleven en Cleo is overigens wel weer teruggeweest onder een andere naam.Twellie schreef:Razz_ schreef:+ 1 en 9 van de 10 keer komen ze toch gewoon weer terug
Minstens, daar zat ik gisteren toevallig over na te denken en ik kan geen bekende forummer bedenken die voorgoed is weggebleven de afgelopen jaren.
Noa, sterkte met alles!
Stip1 is op het oude forum ook nog een tijdje teruggeweest onder een andere naam.
Lieve Noa, wat verschrikkelijk dat je moeder ernstig ziek is geworden en dat ze nu aan de chemokuren moet. Ontzettend schrikken voor jullie allemaal, kan ik me zo voorstellen. Onwerkelijk dat het zo snel kan gaan. Ik snap dat je je tijd en aandacht in je familie wil steken en inhoudelijk sowieso zinniger dingen kan bedenken dan forummen. Op het nieuwe forum moesten we denk ik best wel weer aan elkaar wennen, maar vind je wel een relaxt chickie!;-) Heb leuke gesprekken met je gehad en vind het zo leuk dat ik ook weet met wie ik PM's heb gestuurd door je foto.:-) Ik wens jou de komende tijd heel veel sterkte en kracht. Pas goed op jezelf, x
Gast- Gast
Jammer dat je weggaat, Noa, maar ik begrijp je keuze. Heel veel sterkte met je moeder. Ik wens je alle goeds!
Gast- Gast
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: