Noa vertrekt
+34
SuperGrover
Lavendel
Rumble
Lucy
Kabouter
SarahKey
marjoleinnn
Raindrop
Phileine
Suus
Toet
Caresses
rapa nui
Antibes
Ambivalence
Tiana
Zwoesj
Sterre
TGR
nina
Error
Happydobby
Jeanette
Spring
Lynn_
SoGood
Zininzon
Pien
Caro
Sugarfall
Blond
mzcharlotte
Polly
Lejow
38 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Noa vertrekt
Ik heb besloten hier weg te gaan. Ik vind de sfeer op het forum niet aantrekkelijk meer. Op het moment zijn er in mijn leven een aantal moeilijke dingen gaande waarin ik mijn energie wil steken. Zo heb ik afgelopen week gehoord dat mijn moeder ernstig ziek is en volgende week al beginnen de chemo's. Verder wil ik graag mijn creativiteit meer laten spreken en meer culturele en creatieve activiteiten ondernemen in mijn vrije tijd. Dit forum kost me toch aardig wat tijd en de laatste maand vraag ik me steeds vaker af: wil ik die tijd wel kwijt zijn aan zoiets als een forum? Nee, dus! Zeker niet als er steeds vaker een negatieve sfeer hangt van afgunst, irritatie en mierenneukerij.
Ik wens jullie allemaal het beste! Er zijn een paar meiden hier op het forum die me positief zijn opgevallen en vooral diegenen wens ik het allerbeste en ik zal vast nog eens op het forum meelezen hoe het met jullie gaat!
Bedankt voor alle wijze raad die ik af en toe kreeg en enerverende discussies die ik hier en op het oude forum ook heb mogen voeren!
Liefs Noa
Ik wens jullie allemaal het beste! Er zijn een paar meiden hier op het forum die me positief zijn opgevallen en vooral diegenen wens ik het allerbeste en ik zal vast nog eens op het forum meelezen hoe het met jullie gaat!
Bedankt voor alle wijze raad die ik af en toe kreeg en enerverende discussies die ik hier en op het oude forum ook heb mogen voeren!
Liefs Noa
Gast- Gast
Re: Noa vertrekt
Jammer dat je gaat Noa! Maar snap het wel na je uitleg van wat er gaande is. Het is niet niks het ziek zijn van je moeder. Onwijs veel sterkte ! Ik hoop dat jij je ding vind in de culturele en creatieve activiteiten die je wil gaan ondernemen.
Gast- Gast
Wat een verdrietig nieuws van je moeder, Noa
Ik wens jullie veel sterkte en ik hoop dat je je moeder nog lang bij je mag houden!
Ik wens jullie veel sterkte en ik hoop dat je je moeder nog lang bij je mag houden!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
+1Odilia schreef:Sterkte! Ik vind het jammer dat je weggaat, maar begrijp t volkomen.
voor jou!!
Gast- Gast
Oh jammer! Ik ga je missen!
Heel veel sterkte met je moeder, wat een vreselijk nieuws!
Heel veel sterkte met je moeder, wat een vreselijk nieuws!
Gast- Gast
Veel sterkte en beterschap voor je moeder
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Veel sterkte voor jou en je moeder. Veel succes met het ontwikkelen van je creatieve kant, mooie keuze!
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Wat erg van je moeder Noa, sterkte de komende tijd.
Ik vind het jammer dat je weggaat, je viel je altijd in positieve zin op, omdat je eerlijk bent en niet laat leiden door de heersende gedachtes hier.
Ik vind het jammer dat je weggaat, je viel je altijd in positieve zin op, omdat je eerlijk bent en niet laat leiden door de heersende gedachtes hier.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Jammer. Heel veel sterkte met je moeder Noa.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
He wat jammer!! Maar ik snap je wel. Heel veel sterkte met je moeder, uit eigen ervaring weet ik welke impact zoiets kan hebben en het is niet niks. Neem dus vooral de tijd om het voor jezelf een plekje te geven....
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Als allereerst heel veel sterkte in de komende periode!!
VInd het overigens echt jammer zeg, dat je vertrekt... Ik was het niet altijd met je eens maar je had altijd een goede en vooral fijne manier van schrijven en reageren! Heel veel succes met je zelfontplooiing! Ben het overigens wel heel erg met je eens over de negativiteit, afgunst etc.
* Ben overigens nog altijd benieuwd naar wie je was op het oude forum *
VInd het overigens echt jammer zeg, dat je vertrekt... Ik was het niet altijd met je eens maar je had altijd een goede en vooral fijne manier van schrijven en reageren! Heel veel succes met je zelfontplooiing! Ben het overigens wel heel erg met je eens over de negativiteit, afgunst etc.
* Ben overigens nog altijd benieuwd naar wie je was op het oude forum *
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Sterkte met je moeder en jammer dat je gaat..
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Veel sterkte Noa, x
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sterkte met je moeder! De negatieve sfeer valt mij overigens niet zo op. Maar moet zeggen dat ik er de laatste tijd nauwelijks ben.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Sterkte voor je moeder! En veel plezier met het ontdekken van je creatieve ik!
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Jammer dat je weg gaat en onwijs veel sterkte voor jou en je moeder.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Sterkte meis
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Heel veel sterkte voor jou en je familie gewenst in deze verdrietige tijd!
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Sterkte met de moeilijke tijd die gaat komen. Hopelijk kunnen ze iets voor je moeder doen en mag ze gauw weer positiever nieuws ontvangen.
Jammer dat je weggaat, maar ik begrijp je keuze. Veel succes met alles wat je wilt gaan doen.
Groet,
Youandi
Jammer dat je weggaat, maar ik begrijp je keuze. Veel succes met alles wat je wilt gaan doen.
Groet,
Youandi
Gast- Gast
Wat een naar nieuws over je moeder zeg! Hopelijk komt alles goed, ik wens jou en haar het allerbeste toe.
Ik begrijp je keuze heel goed, heb 'm toentertijd ook gemaakt en het heeft me veel goeds opgeleverd. Uiteraard vind ik het jammer dat je weg gaat, want je was een leuke en inhoudelijke gesprekspartner. Heel veel succes met het waarmaken van je idealen!
Ik begrijp je keuze heel goed, heb 'm toentertijd ook gemaakt en het heeft me veel goeds opgeleverd. Uiteraard vind ik het jammer dat je weg gaat, want je was een leuke en inhoudelijke gesprekspartner. Heel veel succes met het waarmaken van je idealen!
Gast- Gast
Wat naar dat je moeder zo ziek is!
Heel veel sterkte gewenst!
En een fijn verdere leven toegewenst!
Make the most of it!
Reach for the Stars, Even If You Fail, You’ll Land on The Moon.
Heel veel sterkte gewenst!
En een fijn verdere leven toegewenst!
Make the most of it!
Reach for the Stars, Even If You Fail, You’ll Land on The Moon.
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Oh kom op
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
*negeert TGR*
Sterkte Noa de komende tijd, wat een k*t nieuws.
Ik vind het jammer dat je weg gaat, ik kon me soms wel (en soms helemaal niet ;-) ) vinden in je posts en je kon me en anderen soms goed aan het denken zetten.
Sterkte Noa de komende tijd, wat een k*t nieuws.
Ik vind het jammer dat je weg gaat, ik kon me soms wel (en soms helemaal niet ;-) ) vinden in je posts en je kon me en anderen soms goed aan het denken zetten.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Heel jammer Noa, ik zal je missen hier. Juist inderdaad, wat anderen ook zeggen, je bent er 1 die zegt wat ze denkt en zich nergens door laat tegenhouden. Die gevatte opmerkingen e.d. zullen gemist worden!
Ik hoop dat alles prive goed komt, vooral met je moeder. Dat is niet zomaar iets, en ik snap het dat je je nu volledig op haar wilt concentreren. En daarbij natuurlijk op je creatieve ontplooiing. Ik hoop dat de toekomst een mooie wordt voor jou, dat je moeder ondanks dez zware periode er weer helemaal bovenop komt, en je volop kunt genieten van de mooie dingen (met haar uiteraard!)
Het gaat je goed, en wie weet zien we je ooit nog wel eens terug hier
Liefs Zwoesj.
Ik hoop dat alles prive goed komt, vooral met je moeder. Dat is niet zomaar iets, en ik snap het dat je je nu volledig op haar wilt concentreren. En daarbij natuurlijk op je creatieve ontplooiing. Ik hoop dat de toekomst een mooie wordt voor jou, dat je moeder ondanks dez zware periode er weer helemaal bovenop komt, en je volop kunt genieten van de mooie dingen (met haar uiteraard!)
Het gaat je goed, en wie weet zien we je ooit nog wel eens terug hier
Liefs Zwoesj.
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: