Whatsapp...
4 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Whatsapp...
Bedenk trouwens wel dat Whatsapp/palringo/pingchat via je internetverbinding gaan, en dat dat je dus mogelijk extra geld kan kosten als je het gebruikt en je telefoon staat niet aangesloten op een wifi-netwerk (internetkosten). Ik weet niet of je een internetabbo hebt?
Gast- Gast
Ik heb hier thuis wifi via mijn telefoon en internet heb ik er vanaf half sept straks opstaan. Dus ik kan wel "gratis" internetten en msn doet hij er dus ook op. Even als facebook, twitter...
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Hmmm... je zou palringo kunnen promoten in je omgeving? Er staat een gratis versie in m'n appstore, dus hij is in elk geval beschikbaar voor iPhones en misschien dus ook wel voor Android-telefoons, dat zou dus een optie kunnen zijn.
Hoewel... er staat bij mij een gratis versie en een versie van vier euro. Hopelijk is die gratis versie dan voldoende.
Hoewel... er staat bij mij een gratis versie en een versie van vier euro. Hopelijk is die gratis versie dan voldoende.
Gast- Gast
Palringo is een vorm van msn... Dan moet je ook een account aanmaken etc. en je aanmelden op dezelfde manier als bij msn.Maple schreef:Hmmm... je zou palringo kunnen promoten in je omgeving? Er staat een gratis versie in m'n appstore, dus hij is in elk geval beschikbaar voor iPhones en misschien dus ook wel voor Android-telefoons, dat zou dus een optie kunnen zijn.
Chocolate Cookie- Ratel
't Is dus niet zo dat je berichtjes daar dus ook aankomen als je gesprekspartner offline is? Da's dan wel balen...
Gast- Gast
Volgens mij niet nee...Maple schreef:'t Is dus niet zo dat je berichtjes daar dus ook aankomen als je gesprekspartner offline is? Da's dan wel balen...
Chocolate Cookie- Ratel
Mensen die geen whatsapp kunnen hebben, gebruik dan Google chat. Dat gaat met een GMAIL adres. Ook erg makkelijk.
Bij Whatsapp kunnen mensen inderdaad niet offline gaan
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Hm gmail heb ik wel! Maar hoe werkt dat dan precies?wc-eend schreef:Mensen die geen whatsapp kunnen hebben, gebruik dan Google chat. Dat gaat met een GMAIL adres. Ook erg makkelijk.
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: