Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met hoeveel weken had jij de babykamer bestelt/ en af?

+8
Floor
Pien
joyce0606
Mida4you
Novalee
Fearie
Flip Fluitketel
studiebol
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Met hoeveel weken had jij de babykamer bestelt/ en af? - Pagina 2 Empty Re: Met hoeveel weken had jij de babykamer bestelt/ en af?

Bericht  Bruintje Beer za 18 jun 2011 - 7:26

Kinderwagen had ik albesteld bin mijn 1e zwangerschap met 12 weken. Maar dit ging helaas nog fout met 15 weken. Kinderwagen hebben we gewoon laten komen omdat we die heel graag wilde die we besteld hadden.
Kinderkamer was rond 15 weken in huis van de 2e zwangerschap. Hadden deze van marktplaats.

Kamertje was echt af rond 35 weken.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met hoeveel weken had jij de babykamer bestelt/ en af? - Pagina 2 Empty Re: Met hoeveel weken had jij de babykamer bestelt/ en af?

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 8:15

Nog voor de 20weken hadden wij alles klaar!

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 18 jun 2011 - 21:13

ProudMama schreef:
studiebol schreef:
ProudMama schreef:
Pien schreef:Oh ja, alleen haar naam komt nog op de muur te hangen, maar... dat kan nu dus nog niet!
Haha, hier precies hetzelfde, de letters liggen wel klaar smile

Proudmama weten jullie het geslacht van de kindjes?
Ja! Very Happy
Wil jij het ook weten van je kindjes of niet?

Ja Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 21:17

Bij jou is het nog dubbel spannend ook, met 2 placenta's kan het 2 eiig zijn en dus heb je 3 opties, ook de optie jongen/ meisje.
Die was bij ons natuurlijk niet mogelijk. (het komt wel voor, maar zeer zeldzaam)

Gast
Gast

Bericht  studiebol za 18 jun 2011 - 21:23

ProudMama schreef:Bij jou is het nog dubbel spannend ook, met 2 placenta's kan het 2 eiig zijn en dus heb je 3 opties, ook de optie jongen/ meisje.
Die was bij ons natuurlijk niet mogelijk. (het komt wel voor, maar zeer zeldzaam)

0oooh ja natuurlijk daar had ik bij jou nog niet zo over nagedacht. Yep bij ons zijn het 3 opties, ik ben heel benieuwd. We hopen het te weten te komen als ik over 2 weken weer voor controle moet, dan is mijn vriend er namelijk ook bij.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  _Mashimaro_ zo 19 jun 2011 - 22:13

Kamertje en kinderwagen hebben we besteld toen ik 6 week zwanger was.
Alles is bezorgd en in elkaar gezet toen ik 26 week zwanger was. Achteraf ook maar goed, aangezien ik met 28 week in het ziekenhuis beland ben en daarna niet meer van bed af mocht.
_Mashimaro_
_Mashimaro_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  mickey zo 19 jun 2011 - 23:03

Wij hebben alles besteld toen ik 13 weken was, inmiddels ruim 4 weken geleden dus. Het wordt allemaal bezorgd begin september, ik ben eind november uitgeteld. Voor september hopen we de muren en dergelijke klaar te hebben, maar er hoeft niet veel te gebeuren, dus dat moet wel lukken. We hebben gister de kasten die op het kamertje staan leeg geruimd, komende week worden die opgehaald door een vriendin die ze hebben wilt.
Ik weet niet precies hoe lang de levertijd is op de spulletjes, we hebben gewoon een periode afgesproken waarin het geleverd wordt.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: