leuke campings in NL
+7
vlindertje
Summerlovin
Bosjesvrouw
Marie
Mamasapje
Natural
bolus26
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
leuke campings in NL
iemand nog tips voor leuke campings in NL?
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Re: leuke campings in NL
Heb je al een provincie in gedachten? Zelf vind ik camping de Leistert in Roggel (Limburg) een leuke camping. Wordt zowel bezocht door gezinnen als koppels (jong en oud). Ligt in een natuurrijke omgeving en op de camping zelf zijn verschillende faciliteiten. Ligt er natuurlijk aan wat je verwacht van een camping of dit je bevalt.
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
nee geen specifiecke provincie behalve zeeland want daar woon ik al!
de eisen zijn dus niet zo hoog, er moet in de buurt wat te doe nzijn maar dat kan varieeren van natuur tot stad.
de eisen zijn dus niet zo hoog, er moet in de buurt wat te doe nzijn maar dat kan varieeren van natuur tot stad.
bolus26- Ratel
Wat vind je leuk? zwembad? rust? etc
* Wildhoeve in Emst heb ik als kind een paar jaar gestaan. Vond ik toen heel leuk ( geen idee hoe het er nu is.. omgeving is Veluwe, dus natuur genoeg.
* Kuierpadtien in Drenthe was een wildwaterbaan ( met van die brede banden) ooit geweest met familieweekend. Ik hou zelf niet zo van Drenthe, maar genoeg te doen daar.
Vorig weekend waren we fietsen in Nunspeet tijdens ons weekendje weg. Kwamen we langs een camping van Staatsbosbeheer. Geen luxe, ( in geen zwembad, animatie, restaurant). Alleen plaatsen, toiletgebouw, kampvuur/bbq plaats. Echt heel basic(wel stroom). Maar midden in het bos, prachtige locatie en de kosten waren maar 3.60 per nacht voor de plaats en 3.50 per volwassenen.
We zijn even gaan kijken en we willen daar toch wel een keer heen. Normaal hou ik echt van 5 sterren superdeluxe campings haha.. Mijn vriend niet, die houdt van basic. Waarom betalen voor al die animatie etc terwijl je er toch niet of nauwelijks gebruik van maakt vindt hij.
* Wildhoeve in Emst heb ik als kind een paar jaar gestaan. Vond ik toen heel leuk ( geen idee hoe het er nu is.. omgeving is Veluwe, dus natuur genoeg.
* Kuierpadtien in Drenthe was een wildwaterbaan ( met van die brede banden) ooit geweest met familieweekend. Ik hou zelf niet zo van Drenthe, maar genoeg te doen daar.
Vorig weekend waren we fietsen in Nunspeet tijdens ons weekendje weg. Kwamen we langs een camping van Staatsbosbeheer. Geen luxe, ( in geen zwembad, animatie, restaurant). Alleen plaatsen, toiletgebouw, kampvuur/bbq plaats. Echt heel basic(wel stroom). Maar midden in het bos, prachtige locatie en de kosten waren maar 3.60 per nacht voor de plaats en 3.50 per volwassenen.
We zijn even gaan kijken en we willen daar toch wel een keer heen. Normaal hou ik echt van 5 sterren superdeluxe campings haha.. Mijn vriend niet, die houdt van basic. Waarom betalen voor al die animatie etc terwijl je er toch niet of nauwelijks gebruik van maakt vindt hij.
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben dit jaar anderhalve week geboekt bij camping de duinpan in Noordwijk. Ik ben benieuwd. Verder niet zoveel ervaring met campings in Nederland. Maar weet dat Landal Greenparks coldenhove een supermooie camping heeft!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben ook opzoek naar leuke campings.
Maar dan wel het liefst in Brabant/Limburg.
Maar dan wel het liefst in Brabant/Limburg.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
ga je met of zonder kinderen? weet een camping die leuk is voor gezinnen maar anders niet zo
camping oriental: animatie meeleeftheater zwembad groot speelveld etc. tussen valkenburg en maastricht,
camping oriental: animatie meeleeftheater zwembad groot speelveld etc. tussen valkenburg en maastricht,
bolus26- Ratel
De wildhoeve is nog steeds een mooie/leuke camping mamasapje! Lekker in de bossen en voor kinderen genoeg te doen!
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Mamasapje schreef:Wat vind je leuk? zwembad? rust? etc
Klinkt goed! Ga ik ook eens checken, zou ook wel wat voor mijn vriend en mij zijn.
Gast- Gast
Break Of Day schreef:Mamasapje schreef:Wat vind je leuk? zwembad? rust? etc
Klinkt goed! Ga ik ook eens checken, zou ook wel wat voor mijn vriend en mij zijn.
Je kan meer van die terreinen vinden op http://www.natuurkampeerterreinen.nl/ . Maar die in Nunspeet was echt heel mooi! Midden op een open plek in het bos.
Mamasapje- Prater
- Aantal berichten : 502
Punten : 661
KIjkduinpark is erg leuk!! Dicht bij Scheveningen en Den Haag (roompotparken)
vlindertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 358
Registratiedatum : 09-02-11
Camping Oriëntal in Berg en Terblijt (tegen Maastricht aan). SUPER!
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ga met m'n vriend
Die camping Oriental ziet er ook leuk uit en niet zo heel duur.
Bosjesvrouw- Prater
RCN campings zijn altijd erg leuk..
Ik vind zelf RCN de Schotsman erg leuk.. (Zeeland)
Marveld Recreatie (Overijssel)
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
De Schatberg in Sevenum vond ik een erg leuke camping, en de Weerterbergen in Weert.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Bosjesvrouw schreef:Ik ga met m'n vriend
Hij is echt heel leuk, sanitair is netjes! Ben er twee jaar terug voor het eerst geweest, gaan nu voor de tweede keer. Het zwembad vind ik een grote + ... bij slecht weer overdekt, bij goed weer open. 't is niet groot, maar dat hoeft ook niet!
In de voordeel weken is het zeker niet duur. Twee weken (incl. toeristenbelasting en troep en al ) voor €360 euro meen ik.
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb geboekt bij oriental voor een week. Wat we de andere week gaan doen zien we wel.
Bosjesvrouw- Prater
Burn schreef:RCN campings zijn altijd erg leuk..
Euh, Groenlo is nog altijd Gelderland... Wel een mooie camping trouwens.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke campings in NL
» campings buurt van annecy
» Frankrijk/Spanje campings en mooie plekken
» Opzoek naar kleine campings in frankrijk
» leuke b&b
» campings buurt van annecy
» Frankrijk/Spanje campings en mooie plekken