Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Feestelijke zwangerschaps jurken

+7
Schism
Novalee
Susan
Fiebje
Mamsie
Pussycat
studiebol
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Feestelijke zwangerschaps jurken - Pagina 2 Empty Re: Feestelijke zwangerschaps jurken

Bericht  Dolphinne vr 17 jun 2011 - 7:58

Je kunt ook altijd kijken naar bijvoorbeeld een mooie rok en bijpassend jasje ofzo.
Een rok is ook nog vrij simpel zelf te vermaken tot zwangerschapsrok.

Dat heb ik gedaan voor de bruiloft van mijn ouders. Die zijn getrouwd toen ik 32 wkn zwanger was. Ergens in een topic van een week geleden ong. (ook over kleding voor een bruiloft tijdens zwangerschap) heb ik er een foto van neergezet.


Laatst aangepast door Dolphinne op vr 17 jun 2011 - 7:59; in totaal 1 keer bewerkt
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestelijke zwangerschaps jurken - Pagina 2 Empty Re: Feestelijke zwangerschaps jurken

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 7:58

ProudMama schreef:En zoiets? Of is dat te klassiek?
Feestelijke zwangerschaps jurken - Pagina 2 CAwdEAwUUkFFX0EqGQEeEwgBABoQTEw=&dt=XFVAREhAXl9AV1FEXklDQVtYUw==Feestelijke zwangerschaps jurken - Pagina 2 CAwdEAwUUkFBWkYqGQEeEwgBABoQTEw=&dt=XFVARUhBXl9AWVFEUElFTFtdUw==

Oooh wow dat linker jurkje is mooi! Zoiets zoek ik al eeuwen voor een bruiloft, maar dan eh zonder het zwangerschapsdeel Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Feestelijke zwangerschaps jurken - Pagina 2 Empty Re: Feestelijke zwangerschaps jurken

Bericht  Parisienne vr 17 jun 2011 - 8:01

Ik ga morgen even een foto voor je maken Studiebol (zal voor de foto een zwangerschapsbuik creeeren d.m.v. een kussen eronder te doen :P). Volgens mij zijn die jurken overigens vrij ruim. Ik ga ze even voor je zoeken.. je hoort van me!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestelijke zwangerschaps jurken - Pagina 2 Empty Re: Feestelijke zwangerschaps jurken

Bericht  Schism vr 17 jun 2011 - 8:05

staat hier niks tussen?

http://www.noppies.com/positiemode/P1P249/Jurken
Schism
Schism
Prater
Prater

Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestelijke zwangerschaps jurken - Pagina 2 Empty Re: Feestelijke zwangerschaps jurken

Bericht  Dolphinne vr 17 jun 2011 - 8:08

https://yescafe.actieforum.com/t9119-wie-weet-waar
Misschien dat in dit topic nog andere tips staan.
Die ging over hetzelfde onderwerp.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestelijke zwangerschaps jurken - Pagina 2 Empty Re: Feestelijke zwangerschaps jurken

Bericht  studiebol vr 17 jun 2011 - 8:11

Dophinne bedankt, ik had hem net ook gevonden, staan idd ook nog andere tips in! Ik zal het is bekijken!

Wat jij aan hebt was ook leuk, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een jurkje!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Feestelijke zwangerschaps jurken - Pagina 2 Empty Re: Feestelijke zwangerschaps jurken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum