Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De ASOS-jurken: hoe vallen de maten?

Ga naar beneden

De ASOS-jurken: hoe vallen de maten?  Empty De ASOS-jurken: hoe vallen de maten?

Bericht  Melis_je di 5 jun 2012 - 6:03

Vallen ze groot of klein bij de

- borsten

- buik

- heupen?

Het meest geïnteresseerd ben ik in hoe ze bij de borsten vallen. Het gaat om het eigen merk van Asos.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

De ASOS-jurken: hoe vallen de maten?  Empty Re: De ASOS-jurken: hoe vallen de maten?

Bericht  Gast di 5 jun 2012 - 9:50

Ik vind ASOS eigen merk klein vallen. Gewoon in het algemeen. Niet op een bepaalde plaats.

Vooral kleding van viscose.

Gast
Gast

De ASOS-jurken: hoe vallen de maten?  Empty Re: De ASOS-jurken: hoe vallen de maten?

Bericht  Melis_je di 5 jun 2012 - 20:55

Dank je wel! Dan moet ik misschien toch net de maat die is uitverkocht... Jammer. Wordt daar veel bijgevuld of is op echt op?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 6 jun 2012 - 1:50

Meestal is op op.. Of er moet iemand iets terugsturen.

Maar ze hebben meer Internationale klanten dan nationaal. Dus dan is het een kwestie van misschien wel weken lang kijken of ze hem toevallig weer terug hebben ontvangen.

Gast
Gast

Bericht  Melis_je wo 6 jun 2012 - 20:35

Bedankt voor de informatie! Ik hoopte al dat jij zou reageren. Dan denk ik dat ik pech heb, helaas.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: