Blij-topic!
+12
girli
Summerlovin
Oasis
M_as
Krullebol
Penélope
Ugly Betty
Guus
Lady4
Jordana
Shisha
Toet
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Blij-topic!
Gaaf he, nieuwe laptop Toetje! En gefeliciteerd Banaantje! Voor iedereen die naar Guus gaat, have fun!
Ik ben blij omdat ik mijn stage gesprek heb gehad en een 8.5 voor mijn stage heb gekregen! :D
En ik heb te horen gekregen dat ik volgend jaar mag gaan afstuderen in het buitenland. Waar weet ik nog niet...
Ik ben blij omdat ik mijn stage gesprek heb gehad en een 8.5 voor mijn stage heb gekregen! :D
En ik heb te horen gekregen dat ik volgend jaar mag gaan afstuderen in het buitenland. Waar weet ik nog niet...
Krullebol- Prater
- Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Date? We hebben iig genoeg om over te praten morgen.Zusje schreef:Ik ben benieuwd naar de echo van Freakie!
En ik ben ook blij, ik krijg die stomme grijns niet meer van mijn gezicht (vanwege mijn leuke date gister).
Gast- Gast
freakielief schreef:Date? We hebben iig genoeg om over te praten morgen.Zusje schreef:Ik ben benieuwd naar de echo van Freakie!
En ik ben ook blij, ik krijg die stomme grijns niet meer van mijn gezicht (vanwege mijn leuke date gister).
Whaha daar twijfel ik niet over . Ik hoop dat die stomme grijns dat wat vervaagd is .
Gast- Gast
Ik ben blij omdat ik donderdag een sollicitatiegesprek heb voor hetzelfde werk als James, in dezelfde plaats. Het ziet er gunstig uit en ik wil zoooo graag dat we weer rond kunnen komen.
Gast- Gast
Zusje schreef:freakielief schreef:Date? We hebben iig genoeg om over te praten morgen.Zusje schreef:Ik ben benieuwd naar de echo van Freakie!
Whaha daar twijfel ik niet over . Ik hoop dat die stomme grijns dat wat vervaagd is .
Oeh oeh, een date?
Gast- Gast
Wat spannend Tea Leaf, ik kan me voorstellen dat je daar naar uit kijkt!
En ja een date haha. Kijk anders even in het Date Topic anders loop ik het hele forum te spammen .
En ja een date haha. Kijk anders even in het Date Topic anders loop ik het hele forum te spammen .
Gast- Gast
Zusje schreef:Wat spannend Tea Leaf, ik kan me voorstellen dat je daar naar uit kijkt!
Zeker spannend!
En ik zal even lezen daar! Je krijgt ook nog een PM van me, maar Chaos Tea wil daar wel even voor gaan zitten dus komt nog wel
Gast- Gast
Yes ik heb vandaag vakantie gekregen
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ben blij omdat ik net een mailtje krijg dat ik mijn minor met een voldoende heb afgerond!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Oee lekker vakantie! Ik wil ook!
Ik ben blij omdat het hier kermis is van het weekend .
Ik ben blij omdat het hier kermis is van het weekend .
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Ik ben blij dat ik een (krappe) voldoende heb gehaald voor mijn training! Ik zag er enorm tegenop. En ik kan mij ook vinden in het 'krappe'-gedeelte.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik ben blij omdat ik vanavond dansexamen heb!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben blij dat ik nu zes kilo kwijt ben :-) En dat mijn trouwjurk die ik vandaag eindelijk weer gepast heb me nu nog beter staat.
Juul- Fluisteraar
- Aantal berichten : 456
Punten : 485
Registratiedatum : 02-02-11
Ik ben blij omdat ik een nieuwe baan heb en woensdag ga tekenen. Daarna kan ik het op mijn werk gaan vertellen en kan ik overal gaan stuiteren dan alleen thuis
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Ik heb Maltezers en een goede film. Misschien maak ik er nog een latte macchiatio bij ook.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Ik heb Maltezers en een goede film. Misschien maak ik er nog een latte macchiatio bij ook.
Daar zou ik ook heel blij van worden, haha.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: