Blij-topic!
+12
girli
Summerlovin
Oasis
M_as
Krullebol
Penélope
Ugly Betty
Guus
Lady4
Jordana
Shisha
Toet
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Blij-topic!
Ik ben blij! Ik kan eindelijk weer eindeloos forummen want ik heb namelijk een nieuwe laptop van mijn moeder gekregen!
En ik ben ook blij omdat ik een heel leuk weekend voor de boeg heb. Jullie nog iets te vieren? Leuke weekendplannen?
En ik ben ook blij omdat ik een heel leuk weekend voor de boeg heb. Jullie nog iets te vieren? Leuke weekendplannen?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Blij-topic!
Ik ben blij omdat ik gisteren een hele leuke avond heb gehad met twee vriendinnen - lang niet gezien, en het was echt reuze gezellig! En blij omdat ik pas dinsdag weer hoef te werken; dus even kan bijkomen en relaxen!
Gast- Gast
Ik ben blij omdat ik vandaag een dagje vrij ben en omdat we gister het huishouden al gedaan hebben en de booschappen in huis hebben ik vandaag dus doe waar in zin in heb.
Lekker relaxen dus.
Lekker relaxen dus.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik ben blij omdat ik straks weer een echo heb.
En ik heb zeker leuke weekendplannen, morgen met Zusje uit eten in Utrecht en zondag lekker thuis relaxen.
En ik heb zeker leuke weekendplannen, morgen met Zusje uit eten in Utrecht en zondag lekker thuis relaxen.
Gast- Gast
Dat ik vanavond met CC naar Guus ga.. En ik het echt keileuk en spannend vind...
Alleen morgen heb ik geen blije dag..
Alleen morgen heb ik geen blije dag..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
freakielief schreef:Wat gebeurt er dan?Jordana schreef:Alleen morgen heb ik geen blije dag..
Begravenis van mijn tante..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Oh jeetje. Gecondoleerd en heel veel sterkte!Jordana schreef:Begravenis van mijn tante..freakielief schreef:Wat gebeurt er dan?Jordana schreef:Alleen morgen heb ik geen blije dag..
Gast- Gast
Ik ben blij omdat ik net mijn laatste toets voor de vakantie heb gemaakt en daarbij 380 van de 400 punten heb gescoord!
Verder ben ik blij omdat ik vanmiddag weer even naar mijn nieuwe huis ga om maten op te meten en mijn zusje het dan ook eindelijk kan zien. En omdat ik vanavond eerst een trouwfeestje heb van een collega en daarna de kroeg inga!
Verder ben ik blij omdat ik vanmiddag weer even naar mijn nieuwe huis ga om maten op te meten en mijn zusje het dan ook eindelijk kan zien. En omdat ik vanavond eerst een trouwfeestje heb van een collega en daarna de kroeg inga!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ben blij omdat ik vanavond eindelijk naar Guus Meeuwis ga! En omdat ik volgende week mijn contract ga tekenen op het kinderdagverblijf!
Gast- Gast
ik was blij dat ik een appeltaartje had gekocht bij de AH, ben nu minder blij dat ik net een veeeeeeeeeeeeeels te grot stuk naar binnen heb geschoven...
ik ben blij dat ik zometeen even lekker onder de zonnebank ga
ik ben blij dat ik zometeen even lekker onder de zonnebank ga
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Ik ben blij omdat mijn nichtje is bevallen van een prachtige dochter! En omdat ik eindelijk eens heerlijk heb geslapen!
Gast- Gast
freakielief schreef:Het lijkt wel of het halve forum naar Guus gaat.
Haha ja volgens mij gaan er een hele hoop!
Gast- Gast
Ik ben blij omdat ik NIET naar Guus Meeuwis ga dit weekend, vond het verschrikkelijk 2 jaar terug
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ben blij omdat ik op mijn werk al mijn onderzoeken heb gehad voor dit schooljaar. Volgende week nog 1 weekje alle administratie bijwerken en dan lekker vakantie
Veel plezier bij Guus!
Veel plezier bij Guus!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben blij omdat ik een kei leuk weekend voor de boeg heb ! Ik ga Storm straks ophalen en samen gaan we een leuk weekend tegemoet !!!
Gast- Gast
Alex schreef:Ik ben blij, want ons huis kan met een mooie vraagprijs in de verkoop!
wat goed !!!!!
Gast- Gast
Jaaa, goed he! We moeten nog even de laatste dingetjes afwerken en als we het hypotheekgebeuren goed kunnen oplossen dan gaat alles op de foto en in de verkoop. Ik vind het echt zo spannend!
Gast- Gast
Ik ben blij omdat ik mijn diploma heb behaald:) Onze woning is bijna klaar, daar ben ik ook wel blij om..
Penélope- Prater
- Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ben ook blij om die redenStuiterbal schreef:Ik ben blij omdat ik een kei leuk weekend voor de boeg heb ! Ik ga Storm straks ophalen en samen gaan we een leuk weekend tegemoet !!!
Gast- Gast
Gefeliciteerd Banaantje!
En lekker he Toetje, ik heb ook een nieuwe laptop .
Ik ben benieuwd naar de echo van Freakie!
En ik ben ook blij, ik krijg die stomme grijns niet meer van mijn gezicht (vanwege mijn leuke date gister). PLUS dat het bijna weekend is... Ik geniet ervan .
En lekker he Toetje, ik heb ook een nieuwe laptop .
Ik ben benieuwd naar de echo van Freakie!
En ik ben ook blij, ik krijg die stomme grijns niet meer van mijn gezicht (vanwege mijn leuke date gister). PLUS dat het bijna weekend is... Ik geniet ervan .
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: