Dagcafé
+22
Moezie
Oasis
Lotus_
Lies
TwistedAngel
Bimbam
ExpressoB
Jordana
Tiana
aniet
Penny Blossom
Sjaantje
Lavendel
Suus
Zwoesj
TNMN
Chocolate Cookie
Burn
silly-one
Lotus
SuperGrover
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Uhuh... bereid je maar voor op een low-budget vakantieaniet schreef:Wat een pech heb je met je auto,Sjaan!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ow ik heb het al gevonden over PM
inderdaad wat een pech, maar misschien issie dan hierna wel helemaal goed en hoef je er de komende jaren er niks meer aan te doen.
Gast- Gast
Dat hoop ik maar, Lily, want ik was eigenlijk van plan om nog járen met deze auto te doen...
ik hoop mee!
Dames weten jullie binnenspelletjes? moet dadelijk clubdraaien maar ga met dit weer maar niet naar buiten. Het probleem is alleen dat we niet veel ruimte hebben.
Dames weten jullie binnenspelletjes? moet dadelijk clubdraaien maar ga met dit weer maar niet naar buiten. Het probleem is alleen dat we niet veel ruimte hebben.
Gast- Gast
Dat is een heel goed idee,ik heb de auto van oma overgekocht en een nieuwe tv,dus t geld is op,hahaha!Sjaantje schreef:Uhuh... bereid je maar voor op een low-budget vakantieaniet schreef:Wat een pech heb je met je auto,Sjaan!
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Sjaantje schreef:Multiriem, looprol en spanner. Het zegt me niet heel veel, maar het was toch wel iets anders dan de distributieriem zei hij (die is vorig jaar vervangen)Lily schreef:owjee sjaan, wat komt er dan nog bij?
Balen zeg Sjaan ook nog dit..
Owww ik ben vervelend geworden door twee chauffeurs..
En ik ben zo onrustig geworden... (ik heb alleen geen idee waarom)
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
We gaan samen wel ergens picknickenaniet schreef:Dat is een heel goed idee,ik heb de auto van oma overgekocht en een nieuwe tv,dus t geld is op,hahaha!Sjaantje schreef:Uhuh... bereid je maar voor op een low-budget vakantieaniet schreef:Wat een pech heb je met je auto,Sjaan!
Lily, hoezo niet naar buiten?????
Hee en ik bekijk mijn autoproblemen weer van de positieve kant: ik mag straks na de operatie een maand of 2 geen autorijden dus ik ga enorm veel benzinegeld uitsparen
Laatst aangepast door Sjaantje op do 16 jun 2011 - 4:48; in totaal 1 keer bewerkt
Ik ben geheel inspiratieloos, Lily, sorry.
Waarom lukt het me maar niet om te bedenken in hoeverre ik open wil zijn naar mijn moeder? Ik word soms echt gek van mezelf.
Waarom lukt het me maar niet om te bedenken in hoeverre ik open wil zijn naar mijn moeder? Ik word soms echt gek van mezelf.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
haha ja dat heb ik ook, ik kom op krantenmeppertje en pictionary of hoe schrijf je dat :S
Gast- Gast
Lily schreef:ik heb de leeftijd van groep 3-4 en heb anderhalf uur te vullen.
http://www.spelenboek.nl/index.php/Kringspelen
Wij deden vroeger altijd handkruisklap, mooie uitdaging qua reactiesnelheid!
Een zin doorfluisteren was ook altijd een uitdaging!
Gast- Gast
Lily, ik heb niet zo'n ervaring in die leeftijdsgroep, sorry. Maar heb je materialen tot je beschikking? Spelletjes doen (tikkertje, verstoppertje) of een teken-en-kleur-opdracht (wie tekent de mooiste draak?) of voorlezen?
Ik ben er zo vandoor, ben nu al aan het eten, omkleden en forummen tegelijk Straks koorrepetitie maar eerst nog even bij een vriendin langs
Ik ben er zo vandoor, ben nu al aan het eten, omkleden en forummen tegelijk Straks koorrepetitie maar eerst nog even bij een vriendin langs
Fijne avond, Sjaantje!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
thanks voor het meedenken dames, ga ff snel op die site kijken en dan ben ik er weg van. Moet naar huis en dan ff snel wat naar binnen proppen want moet om half 7 dus weer clubdraaien. Pfff anders kiezen de kids maar wat we gaan doen
Alvast een fijne avond allemaal.
Alvast een fijne avond allemaal.
Gast- Gast
Sjaan: multiriem is niet duur hoor
pizza is bijna klaar, jammie:D
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nee, valt dat mee? En qua arbeidsloon, is het veel werk?ExpressoB schreef:Sjaan: multiriem is niet duur hoor
Sjaantje schreef:Nee, valt dat mee? En qua arbeidsloon, is het veel werk?ExpressoB schreef:Sjaan: multiriem is niet duur hoor
http://www.renaultforum.nl/forum/viewtopic.php?t=1927 indicatie... auw voor je portemonnee volgens mij..
edit: andere sites zeggen 75 euro ong.
Laatst aangepast door SunnyScience op do 16 jun 2011 - 5:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Hoi allemaal! Ik ben ook weer thuis Hoe is het hier?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb mn macaroni laten aanbranden,normaal zou ik dan een broodje gaan eten uit frustratie.
Maar nu heb ik gewoon weer opnieuw macaroni in een pan water gekookt.
Maar nu heb ik gewoon weer opnieuw macaroni in een pan water gekookt.
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Haha, moet je nog wat langer geduld hebben dus, aniet
Mm, begin ook wel trek te krijgen...
Mm, begin ook wel trek te krijgen...
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Nou dankjewel voor het uitzoeken, had er zelf nog even geen tijd voor. Zal komende dagen of na mijn vakantie wel even zelf ook gaan snuffelen op internet.SunnyScience schreef:Sjaantje schreef:Nee, valt dat mee? En qua arbeidsloon, is het veel werk?ExpressoB schreef:Sjaan: multiriem is niet duur hoor
http://www.renaultforum.nl/forum/viewtopic.php?t=1927 indicatie... auw voor je portemonnee volgens mij..
edit: andere sites zeggen 75 euro ong.
Thanx!
Ik ben ervandoor, fijne avond!
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: