Dagcafé
+22
Moezie
Oasis
Lotus_
Lies
TwistedAngel
Bimbam
ExpressoB
Jordana
Tiana
aniet
Penny Blossom
Sjaantje
Lavendel
Suus
Zwoesj
TNMN
Chocolate Cookie
Burn
silly-one
Lotus
SuperGrover
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Een dikke voor stuiterbal!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
ExpressoB schreef:ik heb de foto niet gezien, dus kan geen advies geven
ga maar eens wat eten (geroosterd brood met pesto en tomaat) heb niks anders in huis...
Ooh lekker!!!
Gast- Gast
Volgens mij kunnen vandaag wel weer een "ik voel me niet lekker" topic openen!
Ik zit ook al meer een snotneus en keelpijn. Gelukkig doen thee en dropjes wonderen!
Ik zit ook al meer een snotneus en keelpijn. Gelukkig doen thee en dropjes wonderen!
Gast- Gast
jullie zijn zo lief allemaal. Het liefst wil ik me helemaal leeg kotsen maar buiten het feit dat het internet is... word het ook een onsamenhangend verhaal voor de mensen die het begin niet hebben meegekregen. Het gaat weer om mijn ex.
Maar goed ik kan het niet online gooien want daar is het me te privacy gevoelig voor.
Maar dat voorval van vannacht weer heeft me nog verder de grond in gestampt... En de gedachtes om er tussen uit te willen knijpen worden alleen maar erger Ik wil weg ik wil rust.... en ik wil vooral mezelf weer zijn !!!!
Maar goed ik kan het niet online gooien want daar is het me te privacy gevoelig voor.
Maar dat voorval van vannacht weer heeft me nog verder de grond in gestampt... En de gedachtes om er tussen uit te willen knijpen worden alleen maar erger Ik wil weg ik wil rust.... en ik wil vooral mezelf weer zijn !!!!
Gast- Gast
Hier nog iemand die zich brak en kl*te voelt...
voor ons allemaal!
voor ons allemaal!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hey meiden, ik wil even komen vertellen dat ik hier de aankomende tijd een stuk minder aanwezig zal zijn. Ik vind zelf dat ik te veel op het forum ben en ik wil dit flink gaan minderen. Ik zal dan meer tijd hebben voor mijn zoontje en voor mijn gezin. Ik heb er bewust voor gekozen om mijn account niet te verwijderen zodat ik altijd nog in kan loggen zodra ik daar behoefte aan heb. Als iemand zich af gaat vragen waarom ik minder ga reageren, dit is de reden
Gast- Gast
Gadver, ik moet eigenlijk heel druk bezig, maar heb geen zin!
Stuiterbal, als je het kwijt wil, wil je wel mijn e-mailadres PM''en.. Staat het iig niet online!
Stuiterbal, als je het kwijt wil, wil je wel mijn e-mailadres PM''en.. Staat het iig niet online!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Stuiter, is er in je omgeving niemand bij wie je terecht kan?? speciaal voor jou!
Stuiterbal, een dikke knuffel voor jou. Ik hoop echt dat je je morgen beter gaat voelen zodat je een leuk weekend kan hebben...
Gast- Gast
Storm schreef:Hey meiden, ik wil even komen vertellen dat ik hier de aankomende tijd een stuk minder aanwezig zal zijn. Ik vind zelf dat ik te veel op het forum ben en ik wil dit flink gaan minderen. Ik zal dan meer tijd hebben voor mijn zoontje en voor mijn gezin. Ik heb er bewust voor gekozen om mijn account niet te verwijderen zodat ik altijd nog in kan loggen zodra ik daar behoefte aan heb. Als iemand zich af gaat vragen waarom ik minder ga reageren, dit is de reden
Ik vind het jammer als je minder hier kotm.. Ik vond je altijd leuk reageren! Maar gelukkig, je verwijderd je account niet.. Dus terugkomen kan altijd!
Overigens vind ik het erg goed als je voor je gezin kiest!
Burn- Lady Post-a-lot
Storm jammer dat je minder komt maar ik begrijp het wel vergeet je dan wel onze meetings niet vind je erg gezellig.
Voor iedereen die het kan gebruiken
Voor iedereen die het kan gebruiken
Gast- Gast
Ik vind het niet leuk dat stormpje gaat minderen
Maar wel begrijpelijk natuurlijk
Burn ik ga een poging wagen je een pm te sturen.
@Sjaantje: ik kan wel terecht bij mensen maar vaak heb ik toch het gevoel dat ze me niet helemaal begrijpen. Al die mensen maken zich zo enorme zorgen en dat is ook wel lief... maar toch voel ik me zo alleen.
En eigenlijk wil ik ook alleen zijn maar eigenlijk ook weer niet. Ik ga dadelijk slapen want ik heb vannacht maar 3 uur slaap gehad.
Maar wel begrijpelijk natuurlijk
Burn ik ga een poging wagen je een pm te sturen.
@Sjaantje: ik kan wel terecht bij mensen maar vaak heb ik toch het gevoel dat ze me niet helemaal begrijpen. Al die mensen maken zich zo enorme zorgen en dat is ook wel lief... maar toch voel ik me zo alleen.
En eigenlijk wil ik ook alleen zijn maar eigenlijk ook weer niet. Ik ga dadelijk slapen want ik heb vannacht maar 3 uur slaap gehad.
Gast- Gast
Wat gaan er veel mensen weg of komen veel minder... Jammer!!
Stuiterbal je mag me altijd je mail pmen.. kun je daar even je verhaal kwijt als je daar echt behoefte aan hebt!
Stuiterbal je mag me altijd je mail pmen.. kun je daar even je verhaal kwijt als je daar echt behoefte aan hebt!
Moezie- Kletskop
Storm schreef:Stuiterbal, een dikke knuffel voor jou. Ik hoop echt dat je je morgen beter gaat voelen zodat je een leuk weekend kan hebben...
Zeker morgen gaat alles opzij en weiger ik me ook maar 10 minuten slecht te voelen !!!!
Gast- Gast
Storm, jammer... maar een begrijpelijke keuze. Er bestaat meer in het leven dan alleen forum en het is goed dat je dat niet uit het oog verliest. En hey... we raken je niet helemaal kwijt, toch?
Stuiter als je niet wil dat ik kom morgen is dat heel begrijpelijk hoor...als je liever alleen wilt zijn dit weekend snap ik dat best hoor!
Gast- Gast
ik blijf wel hoor zat ook te twijfelen om te minderen want heb ook het idee dat ik verder weinig doe behalve forummen maar aan de andere kant verder heb ik op het werk ook niet veel te doen dus tja.
Gast- Gast
Stuit, ik zie je PM vanzelf!
En wat voro bijzonders ga je morgen doen?
En wat voro bijzonders ga je morgen doen?
Burn- Lady Post-a-lot
Nee hoor, ik zal hier nog wel reageren maar niet zo buitenproportioneel als eerst.Sjaantje schreef:Storm, jammer... maar een begrijpelijke keuze. Er bestaat meer in het leven dan alleen forum en het is goed dat je dat niet uit het oog verliest. En hey... we raken je niet helemaal kwijt, toch?
Gast- Gast
Meisje toch... ik wou dat ik meer voor je kon doen dan alleen hier wat loze reacties typen... Mijn PM-inbox staat voor je klaar als je eens je hart wilt luchten! Daarnaast hoop ik dat je nog wat uurtjes slaap kunt pakken want 3 uur is inderdaad erg weinig... Wat is er morgen? Komt je zoon dit weekend weer?Stuiterbal schreef:@Sjaantje: ik kan wel terecht bij mensen maar vaak heb ik toch het gevoel dat ze me niet helemaal begrijpen. Al die mensen maken zich zo enorme zorgen en dat is ook wel lief... maar toch voel ik me zo alleen.
loontjes-power schreef:Wat gaan er veel mensen weg of komen veel minder... Jammer!!!
Ja, dat werkt aanstekelijk ofzo
Gast- Gast
Oh Stuiterbal, ik zie het al... Storm komt morgen!
Dat moet dat aanstekelijke virus maar snel ophouden!
Burn- Lady Post-a-lot
Reva schreef:loontjes-power schreef:Wat gaan er veel mensen weg of komen veel minder... Jammer!!!
Ja, dat werkt aanstekelijk ofzo
Maar jij was ook zo weer terug he
Moezie- Kletskop
Hmmm... ligt het dan aan jullie dat ik vanmorgen wakker werd met een verstopte neus???Burn schreef:Dat moet dat aanstekelijke virus maar snel ophouden!
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: