Dagcafé
+22
Moezie
Oasis
Lotus_
Lies
TwistedAngel
Bimbam
ExpressoB
Jordana
Tiana
aniet
Penny Blossom
Sjaantje
Lavendel
Suus
Zwoesj
TNMN
Chocolate Cookie
Burn
silly-one
Lotus
SuperGrover
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb net serieus heel lang na zitten denken over de bami-ogen t kwartje viel pas net...
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Bimbam schreef:Ik heb net serieus heel lang na zitten denken over de bami-ogen t kwartje viel pas net...
Whahahahaha
Ik heb meestal de neiging om nog -bom achter je naam te tikken. Klinkt zo lekker, bimbambom.
Gast- Gast
Dank voor de tip. Cruel Intentions. Heerlijk. Kun je me over een uur wegslepen. Want dan heb ik zitten janken en voel ik me down. Maar ehmz, moet hem gewoon kijken.
Gast- Gast
Alex schreef:Bimbam schreef:Ik heb net serieus heel lang na zitten denken over de bami-ogen t kwartje viel pas net...
Whahahahaha
Ik heb meestal de neiging om nog -bom achter je naam te tikken. Klinkt zo lekker, bimbambom.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Abe, hij is toch niet sieullug?
Nee, maar er kleeft een bepaalde herinnering aan.
Gast- Gast
AAAAAGGhhh wat een week zeg!!
Vorige week maakt mijn vriend het uit na 5,5 jaar.. vandaag krijgen we telefoontje dat de vriendin van zijn oom plotseling op vakantie is overleden... kende haar ook goed dus dan ben je wel even weer met elkaar verbonden..
Tegenover zijn opa en oma is het helemaal lastig omdat zij nog niet weten dat we uit elkaar zijn, nu eerst maar besloten nog niets te vertellen, aangezien oma helemaal de weg kwijt is na het bericht, en opa het ook niet meer aan kan.. Dan maar de boel een beetje voor de gek houden.. en dat is best naar.. Vooral als oma nog met een opmerking komt: Jullie mogen misschien niet altijd met elkaar eens zijn, maar jullie hebben elkaar tenminste nog ...
nu maar snel slapen...
Vorige week maakt mijn vriend het uit na 5,5 jaar.. vandaag krijgen we telefoontje dat de vriendin van zijn oom plotseling op vakantie is overleden... kende haar ook goed dus dan ben je wel even weer met elkaar verbonden..
Tegenover zijn opa en oma is het helemaal lastig omdat zij nog niet weten dat we uit elkaar zijn, nu eerst maar besloten nog niets te vertellen, aangezien oma helemaal de weg kwijt is na het bericht, en opa het ook niet meer aan kan.. Dan maar de boel een beetje voor de gek houden.. en dat is best naar.. Vooral als oma nog met een opmerking komt: Jullie mogen misschien niet altijd met elkaar eens zijn, maar jullie hebben elkaar tenminste nog ...
nu maar snel slapen...
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Alex schreef:Bimbam schreef:Ik heb net serieus heel lang na zitten denken over de bami-ogen t kwartje viel pas net...
Whahahahaha
Whaha, die had ik nog niet bedacht.
Mijn neefje kon mijn naam niet goed uitspreken, die maakte er tante Bimbam van
Bimbam- Kletskop
Reva schreef:Ik bedoelde ook bami-ogen
Op de een of andere manier zie ik bami-schijf ogen voor me.
Bimbam- Kletskop
Reva schreef:Of zal ik gaan douchen?
Kun je ook doen. En dan je telefoon meenemen voor als je je verveelt met de douche op je onderrug.
Laatst aangepast door Alex op wo 15 jun 2011 - 9:50; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
TwistedAngel.. pff dat valt niet mee, enerzijds het grote verlies en anderzijds ook nog de schijn ophouden. Ik snap wel dat jullie dat doen, maar makkelijk is het niet!
Is goed Jordana welterusten !!!
Meiden ik ga ook afsluiten. Nog niet naar bed maar Cruel Intenions kijken...
Welterusten alvast voor iedereen !!!
Meiden ik ga ook afsluiten. Nog niet naar bed maar Cruel Intenions kijken...
Welterusten alvast voor iedereen !!!
Gast- Gast
TA: sterkte meid! na 5,5 jaar uit elkaar is niet niks!! en dan krijg je dit er ook nog overheen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Alex schreef:Reva schreef:Ik bedoelde ook bami-ogen
Uhu.
Goed zo Reva, je moet zeggen wat je bedoelt!
Bimbam- Kletskop
Mijn TM vandaag;
TM:"*** had iets raars qua avondeten op zijn bord".
Collega:"Wat dan?"
TM:"Lange, dikke slierten. Leek op bami, maar dan anders. Een soort wormen".
Ik:"Noodles?"
TM:"Ja, Noodles".
Sorry, Bami-ogen, Noodles. Het is allemaal Aziatisch.
TM:"*** had iets raars qua avondeten op zijn bord".
Collega:"Wat dan?"
TM:"Lange, dikke slierten. Leek op bami, maar dan anders. Een soort wormen".
Ik:"Noodles?"
TM:"Ja, Noodles".
Sorry, Bami-ogen, Noodles. Het is allemaal Aziatisch.
Gast- Gast
Hahahaha ABE!!!
tnx lieve meiden voor de reacties...
T is wel k*t dat het nu allemaal echt tegelijk komt.. Wil er heel graag zijn voor mijn ex-schoonfamilie, en dat zal ik ook zeker doen.. Makkelijk word het er niet op, vooral omdat ik niet de beslissing gemaakt heb uit elkaar te gaan......
Vandaag ook echt mijn ex-schoonouders gesproken, hadden we nog niet weer gezien na de breuk.. Wel ook fijn hen te spreken en te voelen dat zij het ook echt heel erg vinden. Ze hopen zelfs dat ik af en toe blijf langs komen....
T is wel k*t dat het nu allemaal echt tegelijk komt.. Wil er heel graag zijn voor mijn ex-schoonfamilie, en dat zal ik ook zeker doen.. Makkelijk word het er niet op, vooral omdat ik niet de beslissing gemaakt heb uit elkaar te gaan......
Vandaag ook echt mijn ex-schoonouders gesproken, hadden we nog niet weer gezien na de breuk.. Wel ook fijn hen te spreken en te voelen dat zij het ook echt heel erg vinden. Ze hopen zelfs dat ik af en toe blijf langs komen....
TwistedAngel- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10
Sjaantje schreef:Hahahaha ABE!!!
Weet niet. Ik vond dat ze erg lang de tijd nam om tot het woord Noodles te komen.
Gast- Gast
Alex schreef:Een soort wormen.
Serieus, ze zei zelfs nog:"Een soort van dikke wormen". Waarop ik "Meelwormen" had willen zeggen. Maar goed, had haar al een paar keer te pakken tijdens ons werkoverleg... Dus, het was genoeg voor vandaag.
Gast- Gast
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: