studieschuld
+9
Labeendje
Atelier Madame
SuperGrover
Silver
TukTuk
Niekske
nina
Tiana
Marcellah89
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
studieschuld
Hoe hoog was / is je studieschuld?
Heb je het direct na je afstuderen terug betaald of ben je pas na 2 jaar begonnen?
Hoelang heb je gedaan over het terugbetalen?
Ik studeer deze maand af en heb ongeveer 3000 euro wat ik terug moet betalen. Zit te bedenken hoe ik dit het beste aan kan pakken. Ik heb het geld wel om het direct terug te betalen of in ieder geval binnen 2 a 3 maanden... maar ben benieuwd hoe jullie dit aangepakt hebben!
Heb je het direct na je afstuderen terug betaald of ben je pas na 2 jaar begonnen?
Hoelang heb je gedaan over het terugbetalen?
Ik studeer deze maand af en heb ongeveer 3000 euro wat ik terug moet betalen. Zit te bedenken hoe ik dit het beste aan kan pakken. Ik heb het geld wel om het direct terug te betalen of in ieder geval binnen 2 a 3 maanden... maar ben benieuwd hoe jullie dit aangepakt hebben!
Marcellah89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 377
Registratiedatum : 27-11-10
Re: studieschuld
Ja dat denk ik ook wel inderdaad.
Ik ben gaan lenen omdat ik een auto wilde kopen en zeker wilde zijn dat ik daarvoor genoeg geld op de rekening had.
Maar toch vind 3000 euro nog een heel bedrag.. jammer als je dat straks van je bankrekening ziet verdwijnen ipv erbij op komen
Ik ben gaan lenen omdat ik een auto wilde kopen en zeker wilde zijn dat ik daarvoor genoeg geld op de rekening had.
Maar toch vind 3000 euro nog een heel bedrag.. jammer als je dat straks van je bankrekening ziet verdwijnen ipv erbij op komen
Marcellah89- Fluisteraar
James schreef:Lekker, dat heb je zo afbetaald! Dat van mij is wel ietsje meer
en ben je dat al aan het afbetalen dan? of schuif je het nog even voor je uit?
Marcellah89- Fluisteraar