Dagcafé
+22
May
Bimbam
Penny Blossom
NerdChic
Pien
Lady4
Inge
Chocolate Cookie
aniet
Susan
Monte
Burn
Sjaantje
Oasis
Try
Suus
Tiana
Moezie
silly-one
Caroow
Jordana
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Over een week of 3/4 afspreken? Vind ze nu nog een beetje te klein hoor.Sjaantje schreef:Deal!ProudMama schreef:Haha duw ik eerst een paar meter, dan beval ik, mag jij mij terug duwenSjaantje schreef:Jammer, PM, ik had wel met je mee gewild naar het strand. Had je mooi mijn rolstoel (had ik die nou wel of niet? ) door het zand kunnen ploegen
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Als ik vandaag een wokgerecht maak van quorn, courgette, ui, tomaat en paprika, kan ik dat dan bewaren tot vrijdagavond? Dus in een afgesloten bakje. Of invriezen (liever niet)?
Ja hoor, gewoon in een afgesloten bakje in de koelkast! Kan prima!
Oh, ik dacht op de verwarming zodat het lekker warm blijft.
Maar, jeej. Op vrijdag kan ik het nooit opbrengen om te koken. Dus dan is het zo verleidelijk om even pizza ofzo mee te nemen vanuit mn werk
AM, dat klopt. Maar dan eet ik het misschien juist op. Als ik om 19u thuis kom en dan nog moet laten ontdooien heb ik al geen zin meer
Gast- Gast
Bevallen op het strand lijkt me echt helemaal niks. Of überhaupt bevallen eigenlijk
Gast- Gast
Alex schreef:Bevallen op het strand lijkt me echt helemaal niks. Of überhaupt bevallen eigenlijk
Vorige week keek ik de gelukkige huisvrouw.. Die bevalling
Gast- Gast
Snap ik, maar tegen die tijd lig ik hopelijk in het ziekenhuis en dan kan ik je dus niet terugduwen want dan kan ik zelf niet meer lopen... Jammer...ProudMama schreef:Over een week of 3/4 afspreken? Vind ze nu nog een beetje te klein hoor.Sjaantje schreef:Deal!ProudMama schreef:Haha duw ik eerst een paar meter, dan beval ik, mag jij mij terug duwenSjaantje schreef:Jammer, PM, ik had wel met je mee gewild naar het strand. Had je mooi mijn rolstoel (had ik die nou wel of niet? ) door het zand kunnen ploegen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kijk Zappelin. Die twee beestjes die er nu zijn, zijn echt grappig, whaha. Bol & Smik. De aflevering heet 'Tomaten in de puree'
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Als ik vandaag een wokgerecht maak van quorn, courgette, ui, tomaat en paprika, kan ik dat dan bewaren tot vrijdagavond? Dus in een afgesloten bakje. Of invriezen (liever niet)?
Maar, jeej. Op vrijdag kan ik het nooit opbrengen om te koken. Dus dan is het zo verleidelijk om even pizza ofzo mee te nemen vanuit mn werk
AM, dat klopt. Maar dan eet ik het misschien juist op. Als ik om 19u thuis kom en dan nog moet laten ontdooien heb ik al geen zin meer
Haha nja als het in de diepvries ligt bederft het niet
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Als ik vandaag een wokgerecht maak van quorn, courgette, ui, tomaat en paprika, kan ik dat dan bewaren tot vrijdagavond? Dus in een afgesloten bakje. Of invriezen (liever niet)?
Zeg, niet zo lullig he.
Gast- Gast
Heb m liggen hier, maar mag m van mijn man niet kijken voor de kids een jaar zijnReva schreef:Alex schreef:Bevallen op het strand lijkt me echt helemaal niks. Of überhaupt bevallen eigenlijk
Vorige week keek ik de gelukkige huisvrouw.. Die bevalling
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Als ik vandaag een wokgerecht maak van quorn, courgette, ui, tomaat en paprika, kan ik dat dan bewaren tot vrijdagavond? Dus in een afgesloten bakje. Of invriezen (liever niet)?
Zeg, niet zo lullig he.
Treurwilg!
Oeeeh, mn pakketje ligt aan de overkant
Gast- Gast
Wat heb je besteld?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
hihi bitchfight
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Zwoesj schreef:Wat heb je besteld?
Kleding! Sieraden! Laarzen!
Ohja...ik ging vandaag dingen op MP zetten. Bah.
Gast- Gast
Reva schreef:Zwoesj schreef:Wat heb je besteld?
Kleding! Sieraden! Laarzen!
Ohja...ik ging vandaag dingen op MP zetten. Bah.
Uitpuilende kast?
Waarom haal je dan geen broodje kroket?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ik hoop het wel! De wachtlijst is 1 à 2 maanden (4 tot 8 weken lees ik dan) en daarvan zijn al 2,5 week voorbij. Vandaag over 2 weken ben ik terug van vakantie, ik hoop in die week het pre-operatief onderzoek te hebben en kort daarna het ziekenhuis in te gaan. Kom maar op met die knieën!Reva schreef:Dan al, Sjaan?? Snel!
Haha hoe dat zo, ProudMama?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
ProudMama schreef:Wat ik me nou afvraag: Zou Donnaa meelezen op het moment?
Vast wel!
Gast- Gast
Natuurlijk wel!ProudMama schreef:Wat ik me nou afvraag: Zou Donnaa meelezen op het moment?
Haaai ex-Donnaa!!
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: