Dagcafé
+22
May
Bimbam
Penny Blossom
NerdChic
Pien
Lady4
Inge
Chocolate Cookie
aniet
Susan
Monte
Burn
Sjaantje
Oasis
Try
Suus
Tiana
Moezie
silly-one
Caroow
Jordana
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 37 van 40
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
_Donnaa schreef:Dat ga ik niet zeggen, want ik denk niet dat ze dat bekend wil hebben..Alex schreef:
Donnaa, gaaf dat jij daarbij bent, waar is het?
Maar ik weet het voor 90% zeker..
Jammer! Wordt het niet gefilmd en uitgezonden ofzo? ik vind dat altijd zo'n kippenvelmoment.
Gast- Gast
Au...
Ik heb net gehoord dat de APK me heel veel geld gaat kosten... Zeshonderd nogwat, de rest heb ik niet eens gehoord. Maar vooruit, dit is wél inclusief de grote beurt.
Ik heb net gehoord dat de APK me heel veel geld gaat kosten... Zeshonderd nogwat, de rest heb ik niet eens gehoord. Maar vooruit, dit is wél inclusief de grote beurt.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemiddag!
Klinkt bekend Sjaan, de mijne is gisteren geweest. Kosten: 510 euro... Ouch!!!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
jammer dat donnaa weg is
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
waarom is Donna eigenlijk weg?
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Sjaantje schreef:Au...
klote is dat he, wij hadden laatst een grote beur 540 euro zonde van het geld maar moet toch helaas
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
BlackRabbit schreef:waarom is Donna eigenlijk weg?
Ze wilde af van al die posts en met een schone lei beginnen. Ze komt dus weer terug over niet al te lange tijd.
Gast- Gast
Wij hadden pas een APK van 296,00. Week later de auto ingeruild en kregen er 300,00 voor terug. Netto 4,00 dus.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wij hadden pas een APK van 296,00. Week later de auto ingeruild en kregen er 300,00 voor terug. Netto 4,00 dus.
Haha heb je nog winst gepakt ook!
Zwoesj- Ratel
Oh gelukkig dan ben ik niet de enige... Gedeelde smart is halve smart, zullen we maar zeggen.
Nou ja, ik heb er dit jaar wel voor gekozen om hem bij de Ford-dealer te laten keuren en de beurt te doen, dus dat is toch wel duurder dan bij Beun de Haas natuurlijk. Maar deze Fordgarage heeft zóveel voor mij (gratis) gedaan een half jaar terug, toen ik zoveel ellende had met mijn auto bij de garage waar ik hem had gekocht dat ik ze dit dan ook wel weer gun
Nou ja, ik heb er dit jaar wel voor gekozen om hem bij de Ford-dealer te laten keuren en de beurt te doen, dus dat is toch wel duurder dan bij Beun de Haas natuurlijk. Maar deze Fordgarage heeft zóveel voor mij (gratis) gedaan een half jaar terug, toen ik zoveel ellende had met mijn auto bij de garage waar ik hem had gekocht dat ik ze dit dan ook wel weer gun
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Zwoesj schreef:Goedemiddag!
Dat zijn berichten die ik dan net weer niet wil lezen. Mijn auto'tje moet ook nog.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wij hadden pas een APK van 296,00. Week later de auto ingeruild en kregen er 300,00 voor terug. Netto 4,00 dus.
Goeie deal!
Gast- Gast
Vind je? Als ik dat geweten had, dat we toch zo snel een andere auto zouden kopen had ik m niet laten keuren, dit was echt zonde van het geld...Alex schreef:ProudMama schreef:Wij hadden pas een APK van 296,00. Week later de auto ingeruild en kregen er 300,00 voor terug. Netto 4,00 dus.
Goeie deal!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Zwoesj schreef:Goedemiddag!
Dat zijn berichten die ik dan net weer niet wil lezen. Mijn auto'tje moet ook nog.
Ja sorry... Schrok me gisteren ook wezenloos toen ik de nota zag... Dat zijn geen bedragen meer voor een auto
Zwoesj- Ratel
Reva schreef:Wat gaan jullie doen vandaag?
Zo nog schrijven aan een verslag, nog even proberen een hoofdstuk af te maken. Dan heb ik het volgende week af
Gast- Gast
Ff lekker shoppen met een vriendin, lunchen op het terras.Reva schreef:Wat gaan jullie doen vandaag?
Vanmiddag naar de bios.
Vanavond met mijn man uit eten en daarna lekker nog ff strandwandeling.
Gast- Gast
Pagina 37 van 40 • 1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 37 van 40
Permissies van dit forum: