Dagcafé
+22
May
Bimbam
Penny Blossom
NerdChic
Pien
Lady4
Inge
Chocolate Cookie
aniet
Susan
Monte
Burn
Sjaantje
Oasis
Try
Suus
Tiana
Moezie
silly-one
Caroow
Jordana
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Van welke geboortedatum is A eigenlijk?Alex schreef:Dan gaan we rond A.'s tweede verjaardag, kids mee (die van jou dan, die rennen nog niet weg ), komt goed!
Gast- Gast
Die bij Alex in de buurt schijnt ook heel groot te zijn.Reva schreef:Zooooo, ik ben echt in een mega action. Wow.
Of is tie van jullie zo groot dat het een drive- in Action is? Dan wil ik graag het adres
Gast- Gast
Kan iemand de klantenservice van de action in Blokker bellen? Volgens mij ben ik verdwaald. Ik zit huilend achter de nepplantjes.
Gast- Gast
haha, je moet gewoon rechtdoor lopen naar de kussen en vanaf daar naar links, derde rechts en dan kom je bij de kassa uit.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben ook net bij de action geweest
Heb niet zo super veel gekocht, heb de voorraadkast weer even bij gevuld en wat andere standaard dingetjes die ik daar altijd haal.
Owh ja ik heb wel een vaderdags kadootje gescoord voor 1.29 (geurtje + douchegel)
Heb niet zo super veel gekocht, heb de voorraadkast weer even bij gevuld en wat andere standaard dingetjes die ik daar altijd haal.
Owh ja ik heb wel een vaderdags kadootje gescoord voor 1.29 (geurtje + douchegel)
Gast- Gast
Doet me er aan herinneren dat ik een keer naar de Tiger.dk moet voor mijn kruidenvoorraad. Die kan je daar vrij goedkoop krijgen haha. Alleen is mij lade ( van een pax-kast) al volledig vol, dus ik zal eerst wat moeten opmaken haha. ( voorraad vullen )
Laatst aangepast door silly-one op di 14 jun 2011 - 1:19; in totaal 1 keer bewerkt
silly-one- Ratel
grrr ik heb mijn belastinggeld nog steeeds niet.. en ik heb het zo hard nodig (dagtekening van de brief stond op 8 juni, heb de brief op 1 juni ontvangen)
Gast- Gast
Zo heb mijn eerste sollicitatie gedaan!!
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
BAM, goed bezig meid.loontjes-power schreef:Zo heb mijn eerste sollicitatie gedaan!!
silly-one- Ratel
Jade schreef:grrr ik heb mijn belastinggeld nog steeeds niet.. en ik heb het zo hard nodig (dagtekening van de brief stond op 8 juni, heb de brief op 1 juni ontvangen)
Dan zal ik even bellen als ik jou was.
Zijn nu al 6 dagen verder!
Gast- Gast
silly-one schreef:BAM, goed bezig meid.loontjes-power schreef:Zo heb mijn eerste sollicitatie gedaan!!
Haha het voelt heerlijk
Moezie- Kletskop
Patriesje schreef:Ik ben ook net bij de action geweest
Heb je de rode of blauwe insignia?
Gast- Gast
Reva schreef:
Heb je de rode of blauwe insignia?
Blauw (vond ik er leuker uit zien )
Gelukkig heeft mijn vader altijd geurtje van de action dus hoef nooit duur te doen
Gast- Gast
Patriesje schreef:Jade schreef:grrr ik heb mijn belastinggeld nog steeeds niet.. en ik heb het zo hard nodig (dagtekening van de brief stond op 8 juni, heb de brief op 1 juni ontvangen)
ja klopt.. maar het pinkster weekend zat ertussen he.. dus ik wacht nog heel even af.
Gast- Gast
Jade schreef:Patriesje schreef:Jade schreef:grrr ik heb mijn belastinggeld nog steeeds niet.. en ik heb het zo hard nodig (dagtekening van de brief stond op 8 juni, heb de brief op 1 juni ontvangen)
ja klopt.. maar het pinkster weekend zat ertussen he.. dus ik wacht nog heel even af.
Ik had vorige week de brief.. Helaas heb ik een hoog bedrag om terug te betalen
Moezie- Kletskop
Wij hadden de brieven als begin mei (op een vrijdag)
De ene stond er gelijk al op en de andere maandag.
Nu hebben wij een heel mooi lekker liggend bed
Gast- Gast
ik ook niet troost je, m`n vriend wel kreeg eerst 140 terug maar moest toen ook weer 160 terugbetalen :S
Gast- Gast
Patriesje schreef:Wij hadden de brieven als begin mei (op een vrijdag)
mijn ouders hadden de zelfde dagtekening en hebben het geld ook al ontvangen..
Gast- Gast
ik heb mijn brief en geld al binnen plus al weer uitgegeven/spaarrekening gezet. Het was niet veel en ik ben niet bang dat ik een fout heb gemaakt.
silly-one- Ratel
Ik heb nu al zin in het loon van mijn vriend.
Daar zit vakantiegeld bij (oké wel van een half jaar maar toch)
Daar zit vakantiegeld bij (oké wel van een half jaar maar toch)
Gast- Gast
Reva schreef:Ik durf niet naar de kassa.
haha jij hebt de halve winkel in je mandje/karretje?
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: