Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vogel tegen het raam gevlogen.

+6
Carra
Juul
Moezie
Jerry
SoezieQ
Paper Crown
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vogel tegen het raam gevlogen. - Pagina 2 Empty Re: Vogel tegen het raam gevlogen.

Bericht  Linnie1985 di 14 jun 2011 - 8:02

Sorella schreef:Ah wat sneu! Je kan in dierenspeciaalzaken van die speciale vogelstickers kopen, als je die op je raam plakt zien vogels dat ze er niet doorheen kunnen! Heel handig
Vogel tegen het raam gevlogen. - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcT_QJ8znHvQkkmOYlLVQDTNhdRtYgpQ69Ig5WYrtXBouqJSeI0JVw

Dat hebben mijn ouders ook, die gaan ook eens in de zoveel tijd naar de vogelbescherming in ik dacht Zeist, daar kan je ze ook kopen en nog veel meer vogel dingen. Ik vind het juist wel gezellig en leuk staan op t raam.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vogel tegen het raam gevlogen. - Pagina 2 Empty Re: Vogel tegen het raam gevlogen.

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 8:09

Dus wat heb je voor lunch gehad, CBL? smile

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ di 14 jun 2011 - 8:27

Ik heb een keer gehad dat ik voor mijn huisje lekker een boek zat te lezen en er ineens een dode vogel vlak voor mijn voeten ter aarde stortte. Schrok me kapot. Het arme beestje was natuurlijk ergens op de bovenverdieping tegen het raam gevlogen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 8:42

Of hij had onderweg een hartaanval gehad...

Hier ook wel is vogeltjes tegen het raam, hebben het niet allemaal overleefd helaas.

Gast
Gast

Bericht  Caramba di 14 jun 2011 - 9:08

Een paar maanden terug meegemaakt. Ik zou een sleutel halen uit een sleutelkastje. Daar vlak naast zat een grutto? weet het niet eens zeker of het wel een grutto was. Ik stond er vlakbij, springt die vogel op en zo tegen het raam omhoog, meter van me af. Ik schrok me wezenloos. Naast het sleutelkastje ging hij dood. Durfde nauwelijks meer de sleutel te pakken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Jerry di 14 jun 2011 - 9:33

Sorella schreef:
Jerry schreef:daar wordt m'n huis nou niet echt mooier van...

Van bloed en veren ook niet :P

Grapje! Je kan het ook een beetje in een hoekje hangen, als het maar een beetje zichtbaar is voor een vogel! Het hoeft niet middenop ofzo!

Als er eenmaal bloed en veren opzitten, is dat als waarschuwing voor de andere vogels!

Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Sorella di 14 jun 2011 - 21:02

Jerry schreef:
Sorella schreef:
Jerry schreef:daar wordt m'n huis nou niet echt mooier van...

Van bloed en veren ook niet :P

Grapje! Je kan het ook een beetje in een hoekje hangen, als het maar een beetje zichtbaar is voor een vogel! Het hoeft niet middenop ofzo!

Als er eenmaal bloed en veren opzitten, is dat als waarschuwing voor de andere vogels!

Oeh, daar heb je een punt :P !
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: