Vogel tegen het raam gevlogen.
+6
Carra
Juul
Moezie
Jerry
SoezieQ
Paper Crown
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Vogel tegen het raam gevlogen.
Sorella schreef:Ah wat sneu! Je kan in dierenspeciaalzaken van die speciale vogelstickers kopen, als je die op je raam plakt zien vogels dat ze er niet doorheen kunnen! Heel handig
Dat hebben mijn ouders ook, die gaan ook eens in de zoveel tijd naar de vogelbescherming in ik dacht Zeist, daar kan je ze ook kopen en nog veel meer vogel dingen. Ik vind het juist wel gezellig en leuk staan op t raam.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een keer gehad dat ik voor mijn huisje lekker een boek zat te lezen en er ineens een dode vogel vlak voor mijn voeten ter aarde stortte. Schrok me kapot. Het arme beestje was natuurlijk ergens op de bovenverdieping tegen het raam gevlogen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Of hij had onderweg een hartaanval gehad...
Hier ook wel is vogeltjes tegen het raam, hebben het niet allemaal overleefd helaas.
Hier ook wel is vogeltjes tegen het raam, hebben het niet allemaal overleefd helaas.
Gast- Gast
Een paar maanden terug meegemaakt. Ik zou een sleutel halen uit een sleutelkastje. Daar vlak naast zat een grutto? weet het niet eens zeker of het wel een grutto was. Ik stond er vlakbij, springt die vogel op en zo tegen het raam omhoog, meter van me af. Ik schrok me wezenloos. Naast het sleutelkastje ging hij dood. Durfde nauwelijks meer de sleutel te pakken.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Sorella schreef:Jerry schreef:daar wordt m'n huis nou niet echt mooier van...
Van bloed en veren ook niet
Grapje! Je kan het ook een beetje in een hoekje hangen, als het maar een beetje zichtbaar is voor een vogel! Het hoeft niet middenop ofzo!
Als er eenmaal bloed en veren opzitten, is dat als waarschuwing voor de andere vogels!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:Sorella schreef:Jerry schreef:daar wordt m'n huis nou niet echt mooier van...
Van bloed en veren ook niet
Grapje! Je kan het ook een beetje in een hoekje hangen, als het maar een beetje zichtbaar is voor een vogel! Het hoeft niet middenop ofzo!
Als er eenmaal bloed en veren opzitten, is dat als waarschuwing voor de andere vogels!
Oeh, daar heb je een punt !
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» iemand wel eens met ryanair gevlogen met kids en buggy?
» "uit vogel speelgoed "
» Vroege Vogel Mama's
» Speelgoed van vroeger.
» Geboortesticker raam
» "uit vogel speelgoed "
» Vroege Vogel Mama's
» Speelgoed van vroeger.
» Geboortesticker raam
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: