Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Noem jij je partner ook wel eens papa?

+17
Klompemeiske
Zenna
Thunder
Pussycat
SarahKey
Parisienne
**_pearl_**
Bruintje Beer
Flip Fluitketel
ProudMom
Tania
smooch
Antibes
Mamsie
pantuf
Printje
rapa nui
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Noem jij je partner ook wel eens papa? - Pagina 2 Empty Re: Noem jij je partner ook wel eens papa?

Bericht  Rumble ma 13 jun 2011 - 22:32

In de 6 weken dat ik nu mama ben is het nog niet voorgekomen, ik kan het me ook niet voorstellen eigenlijk maar ja, zeg nooit nooit he..
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jij je partner ook wel eens papa? - Pagina 2 Empty Re: Noem jij je partner ook wel eens papa?

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 22:36

Hazeltje schreef:
Zenna schreef:
Rataplan schreef:
James schreef:Haha ja, soms. Per ongeluk smile

+1 laughcry

Een vriendin van mij wordt door haar vriend ook altijd mamma genoemd. Ik dacht altijd dat hij dat voor de grap deed, maar hij was zich er helemaal niet van bewust. Toen vertelde ze laatst dat hij tijdens de seks had gevraagd: 'vind je het lekker mamma?' Very Happy Very Happy Very Happy laughcry

Dat meen je niet???
Oh men, daar zou ik echt hele vreemde gedachte's bij krijgen...

Ja en dat lijkt me nou niet echt opwindend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jij je partner ook wel eens papa? - Pagina 2 Empty Re: Noem jij je partner ook wel eens papa?

Bericht  Rumble ma 13 jun 2011 - 22:41

Zenna schreef:
Rataplan schreef:
James schreef:Haha ja, soms. Per ongeluk smile

+1 laughcry

Een vriendin van mij wordt door haar vriend ook altijd mamma genoemd. Ik dacht altijd dat hij dat voor de grap deed, maar hij was zich er helemaal niet van bewust. Toen vertelde ze laatst dat hij tijdens de seks had gevraagd: 'vind je het lekker mamma?' Very Happy Very Happy Very Happy laughcry

lol!
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jij je partner ook wel eens papa? - Pagina 2 Empty Re: Noem jij je partner ook wel eens papa?

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 6:56

Zenna schreef:
Rataplan schreef:
James schreef:Haha ja, soms. Per ongeluk smile

+1 laughcry

Een vriendin van mij wordt door haar vriend ook altijd mamma genoemd. Ik dacht altijd dat hij dat voor de grap deed, maar hij was zich er helemaal niet van bewust. Toen vertelde ze laatst dat hij tijdens de seks had gevraagd: 'vind je het lekker mamma?' Very Happy Very Happy Very Happy laughcry

cheers Haha! Genant!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jij je partner ook wel eens papa? - Pagina 2 Empty Re: Noem jij je partner ook wel eens papa?

Bericht  LMCurious di 14 jun 2011 - 8:01

Hahaha, zenna, hoe errug!

Wij noemen elkaar ook vooral in bijzijn van Joris papa/mama. Maar ik gebruik papa ook wel vaker als Joris er niet bij is, maar het wel van toepassing is op een vaderlijke taak. Dus bijvoorbeeld, papa wil je de volgende keer het flesje van Milou ook vast omspoelen na gebruik. Of papa, je bent met de boodschappen de melk voor Joris vergeten mee te nemen.

Maar anders niet.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jij je partner ook wel eens papa? - Pagina 2 Empty Re: Noem jij je partner ook wel eens papa?

Bericht  Paper Crown wo 15 jun 2011 - 1:38

KOTS! Dat zou ik nooit doen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jij je partner ook wel eens papa? - Pagina 2 Empty Re: Noem jij je partner ook wel eens papa?

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 1:40

SarahKey schreef:mijn schoonouders benoemen elkaar zo, vind dat zo vreselijk! 'He Paps!' ' Ja he Mams' Evil or Very Mad

Vind het helemaal niet klinken dus ik gok zo dat ik later mijn man niet als papa aanspreek.

Die van mij noemen elkaar opa en oma smile.

Ik zeg het af en toe per ongeluk tegen mijn vriend, omdat het wel een gewoonte is als mijn dochter er bij is. Eigenlijk vind ik het nergens naar klinken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Noem jij je partner ook wel eens papa? - Pagina 2 Empty Re: Noem jij je partner ook wel eens papa?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum