Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat heb jij vandaag al gedaan?

+23
Benthe
Linnie1985
Carra
Sorella
Jeanette
dolfijntje24
Tsjip
Arwyn
SoGood
Lynn_
Prosecco
juffie001
Tania
Makamba
Paper Crown
Lejow
Sugarfall
Janelie
Zwerver
Sterre
Jerry
Toet
Sushi
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gedaan?

Bericht  Tsjip ma 13 jun 2011 - 3:03

Ik heb eerst lekker uitgeslapen, toen rustig ontbeten. Daarna het geboortebord voor Pien geverfd en net weer een paar letters uitgetekend zodat mijn vriend ze uit kan zagen. Straks nog even eten, paar boodschappen doen en een bordtekening op mijn werk maken en dan bankzaken!

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat heb jij vandaag al gedaan? - Pagina 2 Empty Re: Wat heb jij vandaag al gedaan?

Bericht  dolfijntje24 ma 13 jun 2011 - 3:14

Het hele huis schoongemaakt: gestofzuigd, gedweild. De toilet schoongemaakt, de keuken gesopt (oven, gasfornuis).
Een uurtje gesport (taebo). Nog wat kleding gestreken, handwasje gedaan. En nu moet ik eigenlijk nog rapporten schrijven :S
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Jeanette ma 13 jun 2011 - 3:24

Weinig :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sorella ma 13 jun 2011 - 3:25

Ik kom net thuis van 'n wedstrijd. Was met iemand van stal mee als een soort van groom! Was erg leuk, Zaterdag heeft ze zoveel winstpunten gereden dat ze in de L1 mocht starten vandaag en ze is nu bij haar tweede proef eerste geworden en in totaal 3 winstpunten! Super goed en het was erg gezellig. Ben nu even thuis en ga zo weer richting stal voor mijn les met mijn bijrijdpaard. Ben dan wel tot 22.00 uur zoet dus het is voor mij een hele paardendag!!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Carra ma 13 jun 2011 - 3:36

So Good; hadden jullie niet beter even kunnen bellen?? nerd

Ik heb gedoucht, ben aangekleed, ontbeten, heb boodschappen gedaan en voor de rest helemaal niks... Ik heb net een zak chips leeggegeten, voel me daar nu rot over, en heb ook maar een fles wijn opengemaakt.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Linnie1985 ma 13 jun 2011 - 3:37

Vannochtend de nieuwe aflevering van vanavond van GTST gekeken. Daarna naar het tuincentrum geweest voor een paar plantjes en tuintegels (we hebben een plaatsje gemaakt voor de tafel en stoelen, moeten alleen nog tegels komen). Thuis plantjes in de tuin gezet en in de plantenbak.

Konijn en hoentjes water gegeven en nieuw stro. Framboosjes geplukt.

En net aardbeienjam gemaakt Very Happy
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 3:39

Burrito ontbijt gemaakt, mimosa gedronken, bijna ruzie met mijn beste vriend gemaakt, een sjiek hotel voor ons geboekt in NYC en ik ga zo koken voor mijn ouders.

Gast
Gast

Bericht  Benthe ma 13 jun 2011 - 4:00

Vanochtend rustig aan, beetje uitslapen, ontbijten met zijn 4-en en de hond uit laten. Toen bij mijn zus geluncht met de hele familie en gekeken naar de elfstedentocht. Toen naar het bos geweest lekker gewandeld en een ijsje gehaald en nu lig ik even lekker op bed te forummen.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Bericht  Roxi3 ma 13 jun 2011 - 4:00

Uitgeslapen, de samenvatting doorgelezen voor een hertentamen dat ik woensdag heb, 2 reflecties geschreven, de was in de wasmachine gedaan en tv gekeken.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Tiana ma 13 jun 2011 - 4:07

Uhh.. Niks :P, geslapen, gegeten, gecomputerd.. Pyjamadag!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 4:11

Uitgeslapen, ontbeten, nieuwe stoel van Bliss bezorgd gekregen, geluncht, en een date gehad, en weer naar huis gelopen :P

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 4:57

Geslapen - de was gedaan, gevouwen, en opgeruimd - de vaatwasser - kattenbak - alles gezogen en gedweild - naar de markt geweest - bij de kapper voor vriend - nu wil ik niks meer.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 5:01

Ik heb vandaag echt niks nuttigs gedaan :P

Gast
Gast

Bericht  Jezzie ma 13 jun 2011 - 5:04

Ik heb uitgeslapen! En samen met mijn vriend de hond van mijn ouders uitgelaten. En net heb ik een film gekeken. Lekker lui dagje dus!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Zonnetje ma 13 jun 2011 - 7:25

Uitgeslapen - ontbeten - hard gelopen - gedoucht - was gestreken - geluncht - naar de oma van mijn vriend geweest - bij schoonouders Chinees gegeten - nu ga ik nog was opvouwen en wat lezen op de bank. Misschien nog een programma via 'uitzending gemist' kijken.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: