Drinken omgooien
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Drinken omgooien
Pff...
Zet ik drinken op tafel, en M. hoeft het maar te zien en hij gooit meteen het glas/beker om!
Vanzelfsprekend vind ik dit echt vervelend, ik zet hem telkens in de hoek als hij dat doet en vertel hem dat het niet mag. Ik heb alleen het idee dat het nog helemaal niet aan komt bij hem. Hij begint dan te grijnzen en mij kusjes te geven...
Iemand tips?
Zet ik drinken op tafel, en M. hoeft het maar te zien en hij gooit meteen het glas/beker om!
Vanzelfsprekend vind ik dit echt vervelend, ik zet hem telkens in de hoek als hij dat doet en vertel hem dat het niet mag. Ik heb alleen het idee dat het nog helemaal niet aan komt bij hem. Hij begint dan te grijnzen en mij kusjes te geven...
Iemand tips?
Gast- Gast
Re: Drinken omgooien
Hmm lastig.
Word je wel echt boos op hem?
Luka wist met zijn 1 jaar al dondersgoed wat wel en niet mocht. Als hij dan iets deed wat niet mocht, dan verhefte ik mijn stem iets en werd dus "echt" boos. Als hij het bleef doen, dan zette ik hem op de gang. In eerste instantie vatte hij dit wel op als een spelletje, maar na een aantal keer had hij echt in de gaten dat hij voor straf op de gang gezet werd en was de lol er snel van af.
Word je wel echt boos op hem?
Luka wist met zijn 1 jaar al dondersgoed wat wel en niet mocht. Als hij dan iets deed wat niet mocht, dan verhefte ik mijn stem iets en werd dus "echt" boos. Als hij het bleef doen, dan zette ik hem op de gang. In eerste instantie vatte hij dit wel op als een spelletje, maar na een aantal keer had hij echt in de gaten dat hij voor straf op de gang gezet werd en was de lol er snel van af.
Petteflet- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 638
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou een tijdje (als het om je eigen drinken gaat) een in een leeg flesje doen. Dop erop. En dus telkens een klein beetje in je glas doen of uit de fles drinken. Dan gooit ie dus niets om en dan is de lol er na een tijdje wel af.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja dat is wel een goeie CKC. Ik word er helemaal gek van. Als ik geen drinken op tafel zet wil hij het juist hebben, daarom zet ik het op tafel zodat hij het zelf kan pakken.
Gast- Gast
Storm schreef:Ja dat is wel een goeie CKC. Ik word er helemaal gek van. Als ik geen drinken op tafel zet wil hij het juist hebben, daarom zet ik het op tafel zodat hij het zelf kan pakken.
Nou als je dan een mini beetje in zijn glas doet steeds, dan kan ie met het flesje doen wat ie wil, en als ie dan zijn beker omgooit is het maar een klein beetje.
Yrsa drinkt ook nog niet zonder begeleiding, ze kan het al wel netjes, maar af en toe wordt ze baldadig of ze drinkt te gehaast waardoor ze gaat knoeien. Zolang ze netjes drinkt mag ze zelf haar beker vasthouden, anders help ik haar en als ze niet drinkt zet ik haar beker weg.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Yrsa drinkt ook nog niet zonder begeleiding, ze kan het al wel netjes, maar af en toe wordt ze baldadig of ze drinkt te gehaast waardoor ze gaat knoeien. Zolang ze netjes drinkt mag ze zelf haar beker vasthouden, anders help ik haar en als ze niet drinkt zet ik haar beker weg.
Maar volgens mij doet die boef van storm het express.
2CKC2 schreef:
Ja, maar Yrsa ook wel eens. Ze krijgen hier ook wel eens een drinkpakje en soms gaat ze dan het restje over de tafel en de vloer uitknijpen en dat uitvegen. Daarom haal ik het dus weg als ze uitgedronken is.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:2CKC2 schreef:
Ja, maar Yrsa ook wel eens. Ze krijgen hier ook wel eens een drinkpakje en soms gaat ze dan het restje over de tafel en de vloer uitknijpen en dat uitvegen. Daarom haal ik het dus weg als ze uitgedronken is.
Haha! Moet er stiekem om lachen! Mijn nicht heeft van die tja, hardplastic soort ''case" precies zo groot als een pakje drinken, is dat niets? Weet niet waar ze die vandaan heeft.. kan wel vragen?
Ja klopt, die ken ik. Ik vergeet alleen steeds om ze aan te schaffen.
Susan- Lady Post-a-lot
Die zijn van Difrax en kun je bij elke drogist kopen. Maar het wil ook wel eens werken om een kindje aan te leren om een pakje aan de 'oren' vast te houden.
Wij halen op m'n werk trouwens ook gewoon het drinken weg als ze het expres omgooien. En als ze onrustig drinken, helpen we ze idd.
Wij halen op m'n werk trouwens ook gewoon het drinken weg als ze het expres omgooien. En als ze onrustig drinken, helpen we ze idd.
Gast- Gast
Een pakje heeft toch geen oren (of iets wat daarop lijkt)?
Susan- Lady Post-a-lot
Hazeltje schreef:Van Difrax
Erg handig!
Vond ik ook! ~Koop ik gelijk als ik een baby krijg! Mijn nicht stopte het er altijd stiekem in want als ze eenmaal weten dat het eruit kan, is het eind zoek
Susan schreef:Een pakje heeft toch geen oren (of iets wat daarop lijkt)?
Ze bedoeld die vouwen die bovenin zitten, die kan je opklappen waardoor je twee oortjes krijgt
2CKC2 schreef:Susan schreef:Een pakje heeft toch geen oren (of iets wat daarop lijkt)?
Ze bedoeld die vouwen die bovenin zitten, die kan je opklappen waardoor je twee oortjes krijgt
Oh, daar ben ik eigenlijk nooit opgekomen. Weet je wat het is, ze kan het pakje ook wel gewoon goed vasthouden, ze wil het alleen niet altijd. Soms gaat ze er ook ondersteboven mee staan schudden, dat kan met dat pakjeshoudertje helaas nog steeds.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:2CKC2 schreef:Susan schreef:Een pakje heeft toch geen oren (of iets wat daarop lijkt)?
Oh, daar ben ik eigenlijk nooit opgekomen. Weet je wat het is, ze kan het pakje ook wel gewoon goed vasthouden, ze wil het alleen niet altijd. Soms gaat ze er ook ondersteboven mee staan schudden, dat kan met dat pakjeshoudertje helaas nog steeds.
Haha!! Yrsa is grappig... deed d'r broer dat ook, of is zij ondeugender?
Haha, ja Susan, die flapjes bovenin, die kun je uitvouwen en als je het pakje dan daar vasthoudt dan gaat het goed. Maar dat noem ik dus de oren
Gast- Gast
Yrsa is ondeugender, Ezra ging op die leeftijd vaak zijn beker netjes op het aanrecht zetten, dat moet ik haar nog zien doen.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Yrsa is ondeugender, Ezra ging op die leeftijd vaak zijn beker netjes op het aanrecht zetten, dat moet ik haar nog zien doen.
Haha ze doen me denken aan mijn neefje en nichtje. Mijn neefje echt een modelkind, en mijn nichtje.. oh oh owww..
Oh Susan, Yrsa heeft dezelfde streken als mijn zoontje wat dat betreft. Drinken omgooien en dan over de tafel vegen, haha.
Gast- Gast
Of het rietje eruit halen en daarmee smerenSusan schreef:2CKC2 schreef:Susan schreef:Een pakje heeft toch geen oren (of iets wat daarop lijkt)?
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: