Leuk uitje gezocht met de trein!
+4
VeryCherry
Annie24
Printje
PiP
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuk uitje gezocht met de trein!
Wij willen wanneer het in het weekend mooi weer is een uitje maken met de trein.
Wie heeft er nog leuke ideeen? Onze dochter is ruim 3 jaar.
Mij lijkt Madurodam wel leuk, maar eigenlijk willen we er niet heel veel geld aan spenderen.
Had ook Schiphol bedacht en/of misschien nog naar de zee.
Ik ben ook druk aan het sparen voor de Dagje uit zegels van de C1000, maar op korte termijn kan je vaak nog maar 1 kaartje p.p. inleveren.
Mij lijkt Madurodam wel leuk, maar eigenlijk willen we er niet heel veel geld aan spenderen.
Ik ben ook druk aan het sparen voor de Dagje uit zegels van de C1000, maar op korte termijn kan je vaak nog maar 1 kaartje p.p. inleveren.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Leuk uitje gezocht met de trein!
Railz miniworld in Rotterdam, R vond het helemaal geweldig.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Printje schreef:Railz miniworld in Rotterdam, R vond het helemaal geweldig.
+1
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Spoorwegmuseum, en dan de museumtrein vanaf Utrecht Centraal daar naartoe gaan
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
+100!VeryCherry schreef:Spoorwegmuseum, en dan de museumtrein vanaf Utrecht Centraal daar naartoe gaan
Schiphol is ook leuk. Je kunt daar het panorameterras op, en daar staat een vliegtuigje waar je in mag kijken. Daar vlakbij is een restaurant met een vrij groot speelgedeelte voor kinderen.
Het panoramaterras is met dit weer trouwens niet zo leuk, want je voelt er de kou en de wind extra goed
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik moet gelijk denken aan de stoomtrein van Hoorn naar Medemblik. Misschien combineren met het Zuiderzeemuseum (daar kun je geloof ik dan weer met een boot naar toe, is ook leuk) Maar dat is voor jullie wel een eind weg!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Het hoeft niet iets met de trein te maken te hebben, mag wel hoor!
Als je er maar makkelijk kan komen met de trein.
We hebben nu sinds een paar maanden een treinstation, ik rij er er elke werkdag langs en de treinen rijden langs het kdv. Ze wil zo graag weer eens met de trein en heb pas kaartjes voor onbeperkt reizen gekocht. Een reis van max 1,5 a 2 uur is denk ik wel te doen. Het is vanuit Dro.nten. ik zal later eens op de pc de genoemde uitjes bekijken!
Als je er maar makkelijk kan komen met de trein.
We hebben nu sinds een paar maanden een treinstation, ik rij er er elke werkdag langs en de treinen rijden langs het kdv. Ze wil zo graag weer eens met de trein en heb pas kaartjes voor onbeperkt reizen gekocht. Een reis van max 1,5 a 2 uur is denk ik wel te doen. Het is vanuit Dro.nten. ik zal later eens op de pc de genoemde uitjes bekijken!
PiP- Ratel
PiP schreef:Wij willen wanneer het in het weekend mooi weer is een uitje maken met de trein.
Aanstaand weekend is het museumweekend dus wie weet zit er wat bij voor jullie waar je gratis of voor 1 euro naar toe kan ?
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Roodkapje schreef:PiP schreef:Wij willen wanneer het in het weekend mooi weer is een uitje maken met de trein.
Aanstaand weekend is het museumweekend dus wie weet zit er wat bij voor jullie waar je gratis of voor 1 euro naar toe kan ?
Goed dat je het zegt, leuk!
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
NoMercy schreef:Roodkapje schreef:PiP schreef:Wij willen wanneer het in het weekend mooi weer is een uitje maken met de trein.
Goed dat je het zegt, leuk!
Ik ga met mijn oudste dochter samen met mijn collega en haar zoontje naar Nemo in Amsterdam zaterdag ! Daarna gaan we als er nog tijd is een rondvaart doen en sluiten de dag af bij Vapiano. Zo heb je voor weinig geld toch een leuk dagje uit met de kids.
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Hier is mijn topic dus.. jammer!
Denk dat we toch naar madurodam en de zee gaan. Ik wil zelf graag weer eens naar de zee. Alleen even kijken hoe dat precies zit. Vind het iets te gek worden om 3 ov chip kaarten aan te schaffen..
Denk dat we toch naar madurodam en de zee gaan. Ik wil zelf graag weer eens naar de zee. Alleen even kijken hoe dat precies zit. Vind het iets te gek worden om 3 ov chip kaarten aan te schaffen..
PiP- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is een leuk uitje?
» Onverwacht leuk uitje..
» Tips gezocht - Uitje met vriendinnen?
» Leuk uitje voor kindjes omgeving e.hoven
» Leuk jasje gezocht!
» Onverwacht leuk uitje..
» Tips gezocht - Uitje met vriendinnen?