hoe laat gaan jullie zelf savonds slapen?
+16
Monnie
*Lookie*
Monte
ButterflyEffect
Flip Fluitketel
LMCurious
Darius
mauwmauw
Printje
PiP
PapillonRose
Linda
Bloem86
Annemie
xxjojootjexx
loesje
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: hoe laat gaan jullie zelf savonds slapen?
Meestal ergens rond 22.30-23.00. Vaak is het plan om eerder te gaan, maar daar komt meestal toch niks van.
Merk ook echt dat als het een keer later wordt (met een feestje etc) ik het echt niet meer gewend ben. Vannacht was het 3.30 en ben nu aardig brak.
Ik kan ook niet eens meer uitslapen (zoontje is bij papa, dus had alle tijd). Was om 8.30 vanochtend klaarwakker.
Merk ook echt dat als het een keer later wordt (met een feestje etc) ik het echt niet meer gewend ben. Vannacht was het 3.30 en ben nu aardig brak.
Ik kan ook niet eens meer uitslapen (zoontje is bij papa, dus had alle tijd). Was om 8.30 vanochtend klaarwakker.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
meestal rond 22.30 en in het weekend 23.30 uur
Gast- Gast
hahaha nee sorry, ik lees nu pas dat het in de mama pijler staatMonte schreef:Heb jij een baby of kindje dan?ButterflyEffect schreef:gemiddeld om een uur of twee.. maar ik heb nu ook geen full time baan oid dus dan kan het makkelijk
verwijder mijn post maar
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Dat ligt eraan of ik moet werken. Afgelopen dagen heb ik gewerkt tot 01:00 en dan slaap ik dus pas om 02:00.
Normaal als ik vrij ben lig ik er tussen 22:00 en 23:00 in, tenzij ik erg moe ben dan ga ik om 21:30 naar bed en lees ik soms nog even wat.
Normaal als ik vrij ben lig ik er tussen 22:00 en 23:00 in, tenzij ik erg moe ben dan ga ik om 21:30 naar bed en lees ik soms nog even wat.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10
We gaan meestal tussen 23u en 00u slapen. Hoelaat we naar bed gaan ligt eraan hoelaat ik klaar ben met werken, hoe T. zich gedraagd en of er iets leuks op tv komt.
Als ik vroeg klaar ben, T. doet lastig en er komt iets leuks op tv rond 20-20.30u dan liggen we dan vaak al op bed. Kijken we boven tv en hoeven we niet steeds de trap op voor t speentje.
Als ik vroeg klaar ben, T. doet lastig en er komt iets leuks op tv rond 20-20.30u dan liggen we dan vaak al op bed. Kijken we boven tv en hoeven we niet steeds de trap op voor t speentje.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
tussen 22.00 en 22.30 lig ik op bed, meestal nog even tv kijken tot een uur of 23.00.
mijn man komt pas rond 1 uur naar bed.
mijn man komt pas rond 1 uur naar bed.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» hoelaat gaan jullie savonds slapen?
» 'savonds niet in bed willen slapen
» savonds/snachts gillend wakker worden en moeilijk slapen
» Slapen gaan