Dagcafé
+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:Ik zit aan de Chunkey Monkey van B&J.
Ik wil ook!!!!
*Reikt een lepel aan*
Ik kan niet bij de bak ijs, schuif hem eens een beetje naar mijn richting, ABE!
*Schuift hem in de richting van de lepel van Leah*
Gast- Gast
Precies, en terecht!_Leah_ schreef:Smikkell schreef:_Leah_ schreef:Zo'n boeiend vrijgezellenfeestje was het niet van mijn nicht.
Dat verzacht de pijn een hee klein beetje
Gast- Gast
Mag ik ook meekletsen?
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Smikkell schreef:Waarom niet?Melisande schreef:Hallo mag ik ook met jullie meekletsen? Er is niks leuks op tv..
Ik weet niet ik vind het altijd een beetje eng, dus laat het vaak bij meelezen. Is waarschijnlijk nergens voor nodig
Melisande- Fluisteraar
- Aantal berichten : 66
Punten : 69
Registratiedatum : 18-11-10
Eng?Melisande schreef:Smikkell schreef:Waarom niet?Melisande schreef:Hallo mag ik ook met jullie meekletsen? Er is niks leuks op tv..
Ik weet niet ik vind het altijd een beetje eng, dus laat het vaak bij meelezen. Is waarschijnlijk nergens voor nodig
Gast- Gast
Jordana schreef:_Leah_ schreef:Jordana schreef:_Leah_ schreef:Jordana schreef:_Leah_ schreef:Ik ben er weer.
Gaat het?
Nee. Eigenlijk niet.
Wil je er over praten?
*
Hoe gaat het nu met jou?
Nee joh, Je zeurt niet.. Echt niet.. Ik snap het volkomen. En andere mensen ontmoeten is eng. Ik ken er eentje die er lang over gedaan heeft en uiteindelijk toch de stap heeft genomen Meid. Ik werk bij jou in de stad mocht je volgende week ergens een drankje willen doen.. Ben er zo!
Volgens mij weet ik over wie je het hebt.
Maar lief Jordana, Ik zal er even over nadenken. Jij kunt op dit moment ook wel een verzetje gebruiken en je lijkt me een lieve meid.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Smikkell schreef:Eng?Melisande schreef:Smikkell schreef:Waarom niet?Melisande schreef:Hallo mag ik ook met jullie meekletsen? Er is niks leuks op tv..
Ja stom he? Ik weet eigenlijk niet waarom
Melisande- Fluisteraar
Smikkell schreef:Reva, nog iets van je zus gehoord?
Ja, ze heeft vandaag babyolifanten gevoerd en gewassen. Dus morgen rustdag, weinig doodgaankans. Dat scheelt.
Gast- Gast
Iedereen?Angel Blue Eyes schreef:Leine schreef:Mag ik ook meekletsen?
IEDEREEN mag meekletsen!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Precies, en terecht!_Leah_ schreef:Smikkell schreef:_Leah_ schreef:Zo'n boeiend vrijgezellenfeestje was het niet van mijn nicht.
Dat verzacht de pijn een hee klein beetje
Laquisia- Prater
Reva schreef:Smikkell schreef:Reva, nog iets van je zus gehoord?
Ja, ze heeft vandaag babyolifanten gevoerd en gewassen. Dus morgen rustdag, weinig doodgaankans. Dat scheelt.
Ik heb met je te doen!
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:_Leah_ schreef:Angel Blue Eyes schreef:Ik zit aan de Chunkey Monkey van B&J.
Ik wil ook!!!!
*Reikt een lepel aan*
Ik kan niet bij de bak ijs, schuif hem eens een beetje naar mijn richting, ABE!
*Schuift hem in de richting van de lepel van Leah*
*neemt een heeele grote hap en schuift de beker weer terug richting ABE*
Laquisia- Prater
Smikkell schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Reva, nog iets van je zus gehoord?
Ik heb met je te doen!
Ik vind het leuk voor d'r hoor Haar niet eens gestalkt vandaag toen ik niet gelijk antwoord kreeg op mn smsje
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Leine schreef:Mag ik ook meekletsen?
IEDEREEN mag meekletsen!
Gezellig! Ik lees al heel lang mee, maar heb me pas net aangemeld, dus ik moet nog wel even wennen hoor!
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Ik kan echt niet tegen energiedrank en energiedrank als avondeten moet ik niet meer doen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik kan echt niet tegen energiedrank en energiedrank als avondeten moet ik niet meer doen
Ga je nu samen met mij stuiteren?
Laquisia- Prater
Leine schreef:Angel Blue Eyes schreef:Leine schreef:Mag ik ook meekletsen?
IEDEREEN mag meekletsen!
Gezellig! Ik lees al heel lang mee, maar heb me pas net aangemeld, dus ik moet nog wel even wennen hoor!
Leuk dat je je aangemeld hebt, klets gezellig mee.
Laquisia- Prater
_Leah_ schreef:Jordana schreef:_Leah_ schreef:Jordana schreef:_Leah_ schreef:Jordana schreef:_Leah_ schreef:Ik ben er weer.
Gaat het?
Nee. Eigenlijk niet.
Wil je er over praten?
*
Hoe gaat het nu met jou?
Nee joh, Je zeurt niet.. Echt niet.. Ik snap het volkomen. En andere mensen ontmoeten is eng. Ik ken er eentje die er lang over gedaan heeft en uiteindelijk toch de stap heeft genomen Meid. Ik werk bij jou in de stad mocht je volgende week ergens een drankje willen doen.. Ben er zo!
Volgens mij weet ik over wie je het hebt.
Maar lief Jordana, Ik zal er even over nadenken. Jij kunt op dit moment ook wel een verzetje gebruiken en je lijkt me een lieve meid.
Ja inderdaad die
Doe rustig aan en mocht het zo zijn je weet me te vinden.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Fijn Leine, dan ben ik niet de enige die even moet wennen.
Melisande- Fluisteraar
Smikkell schreef:Iedereen?Angel Blue Eyes schreef:Leine schreef:Mag ik ook meekletsen?
IEDEREEN mag meekletsen!
Ja hoor.
Gast- Gast
Zoiets_Leah_ schreef:Smikkell schreef:Ik kan echt niet tegen energiedrank en energiedrank als avondeten moet ik niet meer doen
Ga je nu samen met mij stuiteren?
Gast- Gast
Is goed meid. Maar hoe is het nu met jou?
Laquisia- Prater
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: