Dagcafé
+21
Sjaantje
Merai
Oasis
Zwoesj
Caroow
Tiana
Lynn_
girli
Julia
Champagne
Serena
Arwyn
ExpressoB
Droopy28
Farah
Leine
Melisande
Laquisia
Try
Jordana
aniet
25 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Nationale dump je Surinaamse voer in de plee-dagReva schreef:Zo. Vier kaassoufles en zak nibbits. Mocht die ehec op mn taugé hebben gezeten, ga ik iig goed gevuld de pijp uit.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je man IS een varkenProudMama schreef:Haha, mijn man zegt: Hallo, dan kennen ze mij nog niet, ik maak geen varkens
Leest je man weleens mee? Zo ja, hoi man van PM
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Reva schreef:Zo. Vier kaassoufles en zak nibbits. Mocht die ehec op mn taugé hebben gezeten, ga ik iig goed gevuld de pijp uit.
Nibbits
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nationale dump je Surinaamse voer in de plee-dagReva schreef:Zo. Vier kaassoufles en zak nibbits. Mocht die ehec op mn taugé hebben gezeten, ga ik iig goed gevuld de pijp uit.
Ohja stom, het was natuurlijk alweer 12 juni!!
Gast- Gast
Jullie zijn een enorm leuk gezinnetje Alex!!! Daar mag je trots op zijn!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Nee, maar als ik hard moet lachen geef ik weleens uitleg.Qiara schreef:Smikkell schreef:Je man IS een varkenProudMama schreef:Haha, mijn man zegt: Hallo, dan kennen ze mij nog niet, ik maak geen varkens
Het boeit hem totaal niet (gelukkig). N.a.v de kaart van jullie vroeg hij wie PM was hahahahaha
Gast- Gast
ProudMama schreef:Nee, maar als ik hard moet lachen geef ik weleens uitleg.Qiara schreef:Smikkell schreef:Je man IS een varkenProudMama schreef:Haha, mijn man zegt: Hallo, dan kennen ze mij nog niet, ik maak geen varkens
Het boeit hem totaal niet (gelukkig). N.a.v de kaart van jullie vroeg hij wie PM was hahahahaha
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Jullie zijn een enorm leuk gezinnetje Alex!!! Daar mag je trots op zijn!
Vind ik ook! Ik neem er een wijntje op.
Gast- Gast
Ik wil oooohook wijhiiiiiijn!Reva schreef:Zwoesj schreef:Jullie zijn een enorm leuk gezinnetje Alex!!! Daar mag je trots op zijn!
Gast- Gast
Reva schreef:Zwoesj schreef:Jullie zijn een enorm leuk gezinnetje Alex!!! Daar mag je trots op zijn!
En dan proosten we samen! Nog 2 glazen en ik lig onder de tafel vrees ik
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=9608
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: